Stránka 3 z 6
Napsal: ned 01.06.2008 19:28
od Návštěvník
kosh píše:Daimler píše:kosh píše:[quote="Daimler"]Souhlasim se Speedym dal jsem seriové M3 3,2 a mám tam desky TEXTAR a zatím jsem je neodpálil a to jsu jsu furt na brněnským okruhu víc jak na silnici

a ta cena je luxusní jak funguji

Tak to já odjel na sérii 2 kola na mokru a už bylo dobržděno
ono to chce taky umět používat brzdu

No brzdit právě umím...zase takové pako nejsem. S E46 M3 a E36 M3 jsem byl s brzdama kamarád, ale u E92 se jim nějak nevede[/quote]
to nikdo neříká že jsi pako, tak vyměn auto a máš klid

Napsal: ned 01.06.2008 20:36
od kosh
No baworáci jsou kundy. Dávají na auta slabší brzdy aby si pak zákazníci mohli koupit ty jejich brzdy z dílen BMW Performance. No uvidíme jak to půjde
Napsal: ned 01.06.2008 21:20
od PET77
no ono taky zalezi, jak na tom okruhu clovek jezdi...

Napsal: pon 02.06.2008 00:14
od Návštěvník
PET77 píše:no ono taky zalezi, jak na tom okruhu clovek jezdi...


Napsal: pon 02.06.2008 09:38
od Jandy
jogurt píše:PET77 píše:jo, ale koukej na ty ceny... ve finale se za kit se vsim okolo pod 2000E nedostanes...
jinak brzdy na zakazku dela nekdo u Dobre u Hradce, ale nemam na ne dostatek referenci... co jsem s nimi mluvil, tak zatim vypadali docela seriozne, tak uvidim...
nebyl to nahodou Kabrt
http://www.marijan.cz/
JJ tohle mám na autě a funguje to parádně.....

, akorát po zahřátí pískají, ale to asi všecky závodní brzdy a s pancéřovýma hadicema je to bájo, jak nástup tak dávkování.
Napsal: pon 02.06.2008 10:17
od jogurt
co se tyka desticek tak bych volil Ferodo DS performance ci 2500
Napsal: pon 02.06.2008 14:39
od Speedy
Macha tedka dal na seriové M3 3,2 kotouce Ferodo DS 2000 a chválí si to, jak to brzdí, prý o 30% víc než předtím. SEriové 3,2 kotouče mají tu výhodu, že mají duralový střed a kotouče uchycený na trnech, takže se míň kroutí.
Osobně bych ty seriové kotouče z 3,2 doporučil jako nej volbu za rozmný peníze.
Napsal: pon 02.06.2008 15:20
od PET77
ja mam prave zrovna blbou zkusenost, ze se mi zkroutily ty dvojdilny kotouce... nerikam, ze za to nemohl uz predchozi majitel (kotouce jsem v prvni fazi nemenil, protoze mely jeste slusnou sirku), ale nejsem si jist, ze kdyz bych koupil novy, jak dlouho to vydrzi...
Napsal: stř 17.06.2009 11:25
od Hyena
Ahoj.Čeká mě v brzké době výměna brzd na M3 E36 3.2.Mám tam kotouče i desky(red stuff) EBC, ktery už to maji za sebou...za studena brzdí nic moc, po zahrati hážou...ne málo

Nevím na kolik přijdou origo, ale rád bych něco lepšího...nejsem limitovanej velikostí origo 17"...mám 18" M3 E46.Rád bych se vlezl tak do 40 tis.
TADY psal jeden z vás, tipuju o brzdách od Kábrta.Máte s nima ještě někdo zkušenost?Nebo nějakou jinou alternativu?
Napsal: stř 17.06.2009 11:37
od Lion
S Kláskem sem se o tom bavil a prý to brzdilo opravdu nádherně. Hodně muziky za málo peněz. Jinak pár lidí ted šlo do brzd od D2 Racing 8-pístky. Ale jaký byly jejich postřehy zatím netuším. Na Drift shopu se prodávají předky buď v rozměru 330mm za 38 499,-Kč a nebo pak v rozměru 356mm za 43 790,-Kč. Já jsem ted dával komplet nový brzdy, ale nechal sem třmeny seriové, páč nejezdím žádný závody na kudlu, tak bohatě stačí seriové. Akorát sem volil kotouče od firmy Zimmerman na celé auto + destičky Ate.

Napsal: stř 17.06.2009 13:12
od Speedy
D2 brzdy jsou ok, ale je třeba dodělat redukci na brzdiče, aby tam správně sedly. Dále je třeba sundat krycí štít a zkontrolvat, aby nedřely v rejdu o rameno. Ale maj nevhodu, že jsou težší a dražší destičky do toho, ale zase vydrží dlouho. Pro nezávodní účely bych řekl zbytečnost.
Pak je varianta origo E46 M3 brzd.
Origo E36 M3 3,2 kotouč stojí tuším 4500,-/ks.
Napsal: stř 17.06.2009 18:21
od Hyena
Ten Kábrt mě láká, ale záleží jak s tím Klásek jezdil, že

A hlavně taky na tom, co je za ty +- stejný prachy lepší.Jestli Kábrt nebo D2 popř. v čem.Jen tak pro info.Co ty Zimmermany+ATE?Spokojenej?
To Speedy: Jak jsou na tom v porovnani brzdy E46 M3 vs. E36 M3?Zas takovej rozdil to asi nebude,co?
...já nechci D2

ale zase uvalit 80 prutu za brzdy se mi taky nechce.Mohl bych mit 356x34 AP Racing za cca 72tis...coz je myslim docela vyhodna nabidka
A jeste jeden dotaz.
Mam za to, že velikost kotouče resp. jeho třecí plocha je jednim z hlavních faktoru velikosti a hlavne "trvanlivosti" brzdneho ucinku.Jak je teda mozny, ze treba Taroxy 325x26 6-ti pístek, stojí na Drift-Shopu bez mála 70.tis. , když přitom třeba ty D2 za 44k maji 8-pístek a hlavně 356x asi 30 ?? To si může dovolit dát Tarox takovou cenu?To vážně maji tu technologii o tolik dal a brzdí i s mnohem menšími kotouči o skoro "30tis." líp
EDIT: Ještě jeden dotaz.Chci už rovnou i pancéřový hadice.Když už se eventuelně rozšoupnu na brzdách, tak bych rád aspoň něco ušetřil tady...samozřejmě ne na úkor kvality

Kde tedy nakoupit
Díky
Napsal: stř 17.06.2009 18:47
od Hanz
serie kotouc s lepsima deskama brzdi "stejne" jako ty 8pistky... rozdil zacne byt patrny az pri delsi zatezi, vetsi kotouc je schopny to teplo pojmout a vyzarit, zatimco mensi (mene hmoty na ohrati a vyzareni) se prehreje... zlepseni brzdneho ucinku vetsi pakou na vetsim kotouci neni hlavni duvod... vem si ze CSL s 1-pistama je schopne vybrzdit P911T... vice pistku je o lepsim rozlozeni tlaku po plose desky a v dusledku i snizeni hmotnosti cele brzdy-tmenu + moznost ruznym prumerem jednotlivych pistku regulovat nastup (kousavost) brzdneho ucinku, proto jsou ty trmeny smerove orientovane (nebo taky ne)... levnejsi alternativou jsou treba Willwood z USA... samo je otazkou pak sladeni ucinku predek/zadek a hl brzdovy valec...
Napsal: pát 19.06.2009 10:58
od Lion
Asi takhle, ty Zimmermany + Ate desky brzdí " téměř " uplně stejně jak serie jen s tím rozdílem, že na okruhu začnou vadnout o něco dýl. Od seriových kotoučů se liší Zimmermany tím, že mají odvrtávanou plochu a i to je znát, že se to líp chladí. Kdyby si chtěl z toho ještě vymáčknout vetší brzdný účinek, tak by si tam mohl dát " agresivnější " destičky třeba od firmy Ferodo např. DS Performance a nebo DS 2500 či DS 3000. Ale to už zase žere kotouče, ale brzdí ostřeji. Je to o kompromisu a prioritách. Já su s těmito brzdamy zatím spokojenej a kort cenová relace je si myslím příjemná.
Co se týče upgradu brzd z E46 M3 na E36 M3, tak se to tam dává a brzdný účinek se zase posune o kus dál. Ten rozdíl tam prý cítit je. Ono už s technických hodnot to musí brzdit lépe. E36 M3 má průměr předních kotoučů 315 mm a E46 M3 už 325 mm.Takže když se tohle přehodí na E36 musí to být znát.

Na E46 M3 se ještě dávají CSL brzdy které mají průměr 345 mm.
Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
Napsal: pát 19.06.2009 16:30
od DAVe_1
Lion píše:Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
urcite to dost lidi dela i kvuli vzhledu

Napsal: pát 19.06.2009 19:45
od Lion
DAVe píše:urcite to dost lidi dela i kvuli vzhledu

Jojo i tací sou. Show cars..

Napsal: pát 19.06.2009 20:09
od Hyena
Psal jsem Kláskovi, tak uvidíme.Každopádně jak píše DAVe...když už kupuju komplet nový brzdy, tak chci aby to i pěkně vypadalo
EDIT: Měl jsem to otevřený delší dobu a neviděl poslední Lionův příspěvek...rozhodně NEmám M3 jako showcar

Napsal: pon 22.06.2009 01:54
od Sibr
Zdravíčko ve spolek
Lepší brzdy jsou věčné téma u všech aut.
Já osobně jsem je na BMW ještě moc neřešil a asi ani řešit nebudu protože hodlám svoje auto udržovat ve 100% original stavu.
Ale moje druhé autí (Volvo C70 T5 240k.) už něco zažilo.
Na něj jsem namontoval též komplet kotouče Zimmerman a jako desky zvolil originál, mohu konstatovat že naprostá spokojenost.
Problém je že už si nevzpomenu kdo je vyrobil, vím že přední byli od jiného výrobce než zadní.
A i když brzdy pro Volvo dělá ATE tak od něho ty desky nebyli.
Každopádně kombinace s destičkama od Bosche neni zrovna štastné řešení, rozhodně se každý za autem otočí jak efektivně to piští
Pokud člověk nechce investovat desetitisíce do upgradu, tak je ideál dodat výše zmíněné "pancéřky" jsou opravdu znát i na seriových brzdách
Vím že 17" 6ti pístkový kit na Volvo od
WP Pro se dá sehnat za cca 42k. (kotouč je 336x30)
A 18" 6ti se vejde do 45k (kotouč je 360x30)
Jedná se o S6tkové kity.
Mohu pro informace doporučit
http://www.horsepowerfreaks.com/ mají i slušné ceny
Tak ať vám to lítá

Napsal: stř 24.06.2009 13:15
od Deathbox
Napsal: stř 24.06.2009 17:56
od MattyX
DAVe píše:Lion píše:Já zastávám stejný názor, že pokud nebudeš jezdit pořád okruhy a závody, tak je ta investice za drahé Bremba , D2, StopTech či Willwood sety zbytečnost.
urcite to dost lidi dela i kvuli vzhledu

nechci jmenovat ale nemusim jezdit daleko abych takovy lidi potkal
