Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Přetěsnění 545i
Re: Přetěsnění 545i
Aha takže těsnění uvnitř tý pumpy jak psal Snejk?
Re: Přetěsnění 545i
A určitě ti to neteče přes čidlo tlaku oleje? Teda jestli už to tu někdo nepsal.
Re: Přetěsnění 545i
musím se pořádně podívat ale určitě si objednám nějaký ty těsnění a přetěsním to.
Jako není to velkej únik vůbec, jen je trochu mastná hadice co vede přímo pod to vakuovkou ale když je to tak dobře přístupný tak se na to podívám sám.
To těsnění pod domkem alternátoru bude asi horší jak psal Snejk na to už si netroufnu.
čidlo tlaku oleje je někde u tý vakuovky?
Jako není to velkej únik vůbec, jen je trochu mastná hadice co vede přímo pod to vakuovkou ale když je to tak dobře přístupný tak se na to podívám sám.
To těsnění pod domkem alternátoru bude asi horší jak psal Snejk na to už si netroufnu.
čidlo tlaku oleje je někde u tý vakuovky?
Re: Přetěsnění 545i
Dikycheater píše:Hned pod ní.

V8 ještě tak neznám

Re: Přetěsnění 545i
Zdravím: To těsnění pod domkem alternátoru bude nejspíš peklo - sám (opravdu jen já) jsem ho na E60/545i měnil a byla to celá sobota a jak psal Snejk já přizvedl motor abych se dostal na ten držák motoru a domek altíku. no fakt opruz několik kloubových golovek a různých nádstavců dodřené ruce a nadávky nespočítaně - těsnění jsem koupil hned dvě ale už to snad nebudu měnit.
Re: Přetěsnění 545i
Máte na to návod přesně ? Krok za krokem při přetěsnování N62 ?
Známej bude dělat u 545i tak by mě zajímal ten správnej postup aby se to nedělalo dvakrát.
Známej bude dělat u 545i tak by mě zajímal ten správnej postup aby se to nedělalo dvakrát.
Re: Přetěsnění 545i
Známej si tě poslal pro radu? No ty vole.
Nebo ještě neví, že mu budeš radit a chceš ho překvapit? Bude šťastnej.

-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Přetěsnění 545i
tady je nějaký videjko....sestavení s momentama....
https://youtu.be/xb1DGHc-b6I
https://youtu.be/UTdCUJEw5lM
https://youtu.be/xb1DGHc-b6I
https://youtu.be/UTdCUJEw5lM
auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 1109
- Registrován: čtv 24.12.2020 12:06
- Bydliště: irgendwo in Westböhmen
Re: Přetěsnění 545i
tak já myslel, že to tam třeba bude vidět ..... pokud jen přetěsňuješ , nehrabeš se do kliky ani do hlav....rozděláš dekly , vyměníš nějakej ten simering , těsnění a je .... motor jako mechanika se nerozebírá , aspoň myslím ...není pro to důvod
ale většinou , když to někdo chce mít top, tak dělá vše okolo , když už to má venku kuchlý .... rozvody- hydra- ventily a pod....ale pak je to o jinech penězích ....mě osobně, když sem viděl prvně ty řetízky na rozvody , tak jsem to nějak jako mechanik nemohl pobrat ...jak na dětskou tříkolku , připadá mi to hrozně tenoučký....

auto nemůže za vola, kterej v něm sedí, keci sou zadara, whisky stojí prachy.....




Re: Přetěsnění 545i
díky super videa z GO motoru N62

Myslím si že to bude potřeba některé kroky tam jsou duležité dodržet a stačí drobnost a je to zásadní, musí se u toho vše 3x kontrolovat.



Myslím si že to bude potřeba některé kroky tam jsou duležité dodržet a stačí drobnost a je to zásadní, musí se u toho vše 3x kontrolovat.
Re: Přetěsnění 545i
Ty to zkontroluj 5x
Re: Přetěsnění 545i
INSPI : Tak pokud to někdo dělá po prvé či po druhé v životě je to něco jiné než u toho kdo ty motory měl stokrát rozdělané že ???
Re: Přetěsnění 545i
Ty videa jsou super... podle nich jsem si dělal motor na E66 a nový majitel si jen šušňá
Koupil jsem allroada a6 jdu měnit rozvody
... zlatá E66... na tu audi vše stojí bambilion.. no jo opička a banánky..ještě že ty banánky jsou 

Koupil jsem allroada a6 jdu měnit rozvody


Re: Přetěsnění 545i
Jinak já měl tu V8 rozdělanou poprvé, ale vše je jednou poprvé... ale něco to stojí.. komplet těsnění, přebroušení hlav, vodítka ventilů, sedla ventilů, gufera, rozvody a 1000 dalších věcí.. mat mě tuším vyšel na cca 30tis... hlavy byli tuším za 6tis.. ale je pěkná hodinářská práce.. to nejlepší je stějně nakonec, když se stiskne tlačítko START.. mě to běželo na 7 válců, ale to jsem špatně docvakl zapalovací cívku
.. nicméně sedma jela líp než před tím a jezdí pořád skvěle.
