Stránka 3 z 3
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Napsal: pát 15.11.2019 14:05
od matiz
Jestli rovnas PetoK a filozofa na jednu uroven, tak to jsi docela dost mimo. Repasovanych rizeni jsem taky uz par videl, na jednom aute se menilo trikrat, z cehoz dve byly horsi nez to puvodni s kterym to prijelo. Mimochodem muzes si k tomu pripsat taky dve exide ode mne ktere chciply tesne po zaruce... A i tak bych si ja origo baterku za ty prachy nekoupil...
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Napsal: pát 15.11.2019 14:11
od JaraX
tak já znám jen jednoho člověka v republice co umí repasovat řízení, a to je pan Procházka, to že se občas něco posere a musí se poslat zpět je pravda, ale to se stane každému, nicméně vysledek je pak super.
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Napsal: pát 15.11.2019 15:38
od zzeli
PetoK píše:Netaraj, a nepresviedcaj tu furt ludi, ktori su vedomostami uplne inde... EK950 som mal, je to obyc shit, po cca 4r KO, teraz mam orig BMW a drzi ovela lepsie. Ta exide nemala ani nova, riadne nabita taky startovaci prud, ako ma orig BMW bat, mala vyssi Rs.
A ta orig v tomto zminenem aute uz je jak dlouho?
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Napsal: pát 15.11.2019 16:43
od PetoK
7r
Re: Regulace otáček ventilátoru topení e65/e66
Napsal: pát 15.11.2019 17:03
od ettore
EK950 se před 4 + 7 roky nevyráběla...