M52 má jednotku MS41, ta jde napíchnout i USB kabelem za pár korun. To, co píše MattyX, se týká některých ostatních jednotek v E36 (budíky, OBC apod.) a především starších typů jednotek (pro M50, M40, M51, starší M43 a další), které mají ADS protokol se zapojenou L-linkou. ICOMem a GT1 i tyhle jednotky načteš bez problémů, případně s ADS interface.
Jinak jednotka MS41 se nechá spárovat s původním EWS i diagnostikou, když se ví, jak na to, případně EWS deaktivovat, pokud je flashovatelná verze (některé jsou a jiné ne). Asi bych se k té ŘJ motoru aspoň mrkl, jestli k ní/do ní nenateklo. Jinak to ale může být prakticky cokoliv...
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E36 M52B20 nestartuje
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2453
- Registrován: čtv 11.05.2006 00:00
- Bydliště: Mariánské Lázně
- Klubové ID: 659
Re: E36 M52B20 nestartuje
Tak ještě jeden nápad .... nebo dva?
1) Má ten motor senzor množství oleje v olejové vaně? Pokud ano, tak ten trojpólový konektor odpoj a přitom zkontroluj odchozí dráty, jestli někde nemají poškozenou izolaci,
- potom zkus nastartovat, pochopitelně s dobitou baterkou,
- tím senzorem množství myslím něco takového https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg , tohle je z E60,
- u E36 by to mohlo vypadat i takto http://i8.photobucket.com/albums/a43/jm ... Sender.jpg
2) Když se vyndávaly svíčky a odpojovaly cívky, jsou určitě zpět zapojeny všechny kostry?
- tím myslím např. ten hnědý drát viz tento obrázek https://i.ytimg.com/vi/uTunR_CNP_E/maxresdefault.jpg nebo měděné lanko viz obrázek https://e30-talk.com/uploads/monthly_04 ... 5,9157.jpg
- jak vypadá ukostření motoru - tj. dotažení na "zdravém" místě karoserie a totéž na motoru = je to hliník, tak to pořádně očisti, po tolika startech to bude vyhřáté ...
A nakonec si přečti (a přelož) tento příspěvek, popisuje problém se senzorem množství oleje a kostrou motoru současně https://www.bimmerforums.com/forum/show ... re-Smoking

1) Má ten motor senzor množství oleje v olejové vaně? Pokud ano, tak ten trojpólový konektor odpoj a přitom zkontroluj odchozí dráty, jestli někde nemají poškozenou izolaci,
- potom zkus nastartovat, pochopitelně s dobitou baterkou,
- tím senzorem množství myslím něco takového https://cdn4.pelicanparts.com/techartic ... /pic01.jpg , tohle je z E60,
- u E36 by to mohlo vypadat i takto http://i8.photobucket.com/albums/a43/jm ... Sender.jpg
2) Když se vyndávaly svíčky a odpojovaly cívky, jsou určitě zpět zapojeny všechny kostry?
- tím myslím např. ten hnědý drát viz tento obrázek https://i.ytimg.com/vi/uTunR_CNP_E/maxresdefault.jpg nebo měděné lanko viz obrázek https://e30-talk.com/uploads/monthly_04 ... 5,9157.jpg
- jak vypadá ukostření motoru - tj. dotažení na "zdravém" místě karoserie a totéž na motoru = je to hliník, tak to pořádně očisti, po tolika startech to bude vyhřáté ...
A nakonec si přečti (a přelož) tento příspěvek, popisuje problém se senzorem množství oleje a kostrou motoru současně https://www.bimmerforums.com/forum/show ... re-Smoking
