Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Chip od Kelleners nebo JB4 ?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Odpovědět
Zpráva
Autor
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#381 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:jinak 100-160 lehce nad 3s


vidiš, já mám za 5 :lol:
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#382 Příspěvek od IlikeU »

Brzdu mám v plánu. Rcelogic zkusim zajistit na víkend. 10.5-11.5 je trenčín. Tak by jsme mohly se střetnout tam. Jinak svíčky mam ty co tam patří dle výrobce.
Dnes objednán methanol injection + náhradní čerpadlo vezmu od BudVlada

Co se týče difu atd uvidíme jak dlouho vydrží a s převodovkou počítám hold až odejdou daj se nový za ten výkon to stojí :lol:
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#383 Příspěvek od Poldav6 »

No ty kráso.. to mě vážně poser. Hm, tak to už asi na sprintech nebudu mít šanci žádnou :-) Jedině Ondrovi posadit na spolujezdce nějakou kočičku, která by ho rozptylovala ;-)

Já si teď dojel pro nový zadní letní gumy (Barum Bravuris, haha.. ale jsou měkký, tak uvidíme..., byly za super peníze). Než si to pořádně sedne (hlavně guma na ráfku), dal jsem mapu4 a teda.. je to fakt lenochod. Nechápu, jak s tím můžou lidi v sérii jezdit :-D

Ale na takový to popojetí asi stačí. U mapy1 mě baví, jak auto krásně reaguje na plyn. V provozu stačí lechtat plyn, třeba tak do třetiny, aby to jelo jako v sérii.. a dalším přidáváním to začne pěkně divočet.

Jsem zvědavej na trakci, protože zimní nestíhaly občas ani na trojku.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#384 Příspěvek od bmw335 »

Poldav6 píše:No ty kráso.. to mě vážně poser. Hm, tak to už asi na sprintech nebudu mít šanci žádnou :-) Jedině Ondrovi posadit na spolujezdce nějakou kočičku, která by ho rozptylovala ;-)

Já si teď dojel pro nový zadní letní gumy (Barum Bravuris, haha.. ale jsou měkký, tak uvidíme..., byly za super peníze). Než si to pořádně sedne (hlavně guma na ráfku), dal jsem mapu4 a teda.. je to fakt lenochod. Nechápu, jak s tím můžou lidi v sérii jezdit :-D

Ale na takový to popojetí asi stačí. U mapy1 mě baví, jak auto krásně reaguje na plyn. V provozu stačí lechtat plyn, třeba tak do třetiny, aby to jelo jako v sérii.. a dalším přidáváním to začne pěkně divočet.

Jsem zvědavej na trakci, protože zimní nestíhaly občas ani na trojku.


Mně na suchu stabilizace nebliká vůbec, mám Contisport 5P a na mokru jen na jedničku zabliká jinak držej jak přibitý:)
Jinak asi aktualizuju na ISO 18 už vyšlo ofiko, ne test...
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#385 Příspěvek od IlikeU »

Contisport 5P mám v plánu taky, vyhráli skoro všechny testy prej je to úžasná guma.

Jinak za půjčení racelogicu chtěj zálohu 15k takže počkám až doazí methanol a vyzkouším to pak při jednom
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#386 Příspěvek od Poldav6 »

No nejlepší jsou údajně Pirelli P Zero. Pak jsem měl ještě vyhlídnuté GoodYear Assymetrical2... Ale uvidíme, ty Barumky mám za 3.100 úplně nové. Navíc, směsí jsou prý Conti dost blízké :)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#387 Příspěvek od riki18 »

Objednal som si aj ja Conti sport 5, aj tak je jedno ake su gumy vzadu lebo vydrzia max 2 mesiace :) Mal som v plane kupit 275 rozmer ale na nase cesty ostanem radsej pri 18tkach. Ake brzdy pouzivate? Seriove?
Perfomance z F30 udajne sa daju nahodit bez problemov, 4 piestiky, 370mm. Tak o tyzden prehadzujem a dam vediet.
V Trencine sa urcite uvidime, spravime hanbu nejakym C6 corvettam a pod :))))
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#388 Příspěvek od IlikeU »

Brzdy mam ate kotouč desky ate ceramic. Brzdy zatim fungujou. Uvidíme co bude dál :D
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#389 Příspěvek od IlikeU »

Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.
Poldav6
Registrovaný
Příspěvky: 519
Registrován: čtv 16.10.2008 00:00

#390 Příspěvek od Poldav6 »

Já mám sériové. No.. asi vždy může být líp. Teď v zimě jsem spíš řešil, že brzdy brzdily, ale gumy nestíhaly. Četl jsem že prý sériové brzdy hodně vadnou, nemůžu posoudit, jinak ostré jsou dost..

Na jiném autě mám ate powerdisk plus ceramic desky a je to zajímavé. Rozhodně je super, že minimálně špiní rafky. Při delším brzdění jsou hlucnejsi, ale docela fungujou. A výrazně líp fungují na vodě, kdy u e46 trvá i sekundu, než auto začne vůbec brzdit..
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#391 Příspěvek od riki18 »

IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.


Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382

Dam ju tam a uvidim :) podla logov mi palivo staci ale ked dam vacsie turba tak uz nebude :)
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny :))
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojny :) Tomu sa povie customer service. Spokojny som aj ja :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#392 Příspěvek od IlikeU »

vstriky nechas seriovy?
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#393 Příspěvek od riki18 »

Prave menim dva ale vacsie nie su.
Dnes som sksal merat a najlepsie 0-100 4,3 0-200 13,1 100-200 8,5 a 1/4m 12,2 pri 192km/h. Velmi dobre vysledky. :) odporucam samosvor, strasne to pomoze.
Uz si pozicaj racelogic :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#394 Příspěvek od IlikeU »

riki18 píše:
IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.


Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382

Dam ju tam a uvidim :) podla logov mi palivo staci ale ked dam vacsie turba tak uz nebude :)
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny :))
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojny :) Tomu sa povie customer service. Spokojny som aj ja :)


Tak jsem tu pumpu objednal taky. Já se z toho auta poseru. Vždy když do něj něco dám tak si říkam a teď je to hotový. Vždy se objeví něco nového.

Jinak moc těm odkazům nerozumím. moc mi nejde do hlavy jak mam oem pumpu dat paralelne s walbrem.

až tam dám za 10 dní methanol tak mi uletí převodovka a bude po tunění a koupim si 530d F10 a budu mít klid :D
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#395 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:
riki18 píše:
IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.


Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458

http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382

Dam ju tam a uvidim :) podla logov mi palivo staci ale ked dam vacsie turba tak uz nebude :)
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny :))
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojny :) Tomu sa povie customer service. Spokojny som aj ja :)


Tak jsem tu pumpu objednal taky. Já se z toho auta poseru. Vždy když do něj něco dám tak si říkam a teď je to hotový. Vždy se objeví něco nového.

Jinak moc těm odkazům nerozumím. moc mi nejde do hlavy jak mam oem pumpu dat paralelne s walbrem.

až tam dám za 10 dní methanol tak mi uletí převodovka a bude po tunění a koupim si 530d F10 a budu mít klid :D


haha :lol: jeden technik z diesel power pro mě přes známýho v Portugalsku co upravuje jen Bmw domlouval pro mě úpravu jednotky. Prý bezpečná hranice pro auto, aby dlouho a spolehlivě fungovalo je 350hp a 460Nm:)) Nevim no, prej okolo 380hp už je riziko z horkých výfukových plynů ve vysokým zatížení. Nevim pro co a proč....spíš bych řekl, že jsou víc nebezpečný ty Nm pro převodovku a diferák, jelikož se nikdo z nás hodnoty 460Nm od JB nedočká :D Ale kdo chce na tom autě najezdit 200tis že?:D
Četl jsem, že manuální převodovka snese jen 430Nm, to je asi pěkná kravina, protože to by všichni co mají JB museli už převodovku měnit a najezdili na tom desítky tisíc km. Určitě to vypustili z bmw, aby jim to neohrozilo opět nějaký model třeba M3, ale bohužel udělali motor, který díky svým dispozicím a jedné malé krabičky strčí M3 lehce do kapsy:)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#396 Příspěvek od riki18 »

Vyrobcovia prevodoviek maju rezervu standartne 20%. Osobne som jazdil na A4 3.0tdi B7 (manual) a B8 (automat), dlhodobo som mal krutak 740 a viac, bez komplikacii. Samozrejme spojka musela byt na to stavana (automat seriovy). V serii to auto malo 400/450Nm. Kamarat ma v 330d taktiez dlhodobo cez 800 a v lete mal cez 900Nm. Ziadny problem. Takze na zaklade realnych zisteni sa nemusite bat. Manualna prevodovka v 335i je 6Hp19 mam pocit. G power v DCT ma cez 600Nm a robia upravu len v softe, ja som mal nameranych 573Nm. Jeden uzivatel na E90poste ma cez 100 launch control startov bez ziadnych problemov. Ked niekto nieco povie, beriem to s rezervou.
Napadlo ma, preco by taky Hartge robil auta so 410k a predaval ich s beznou zarukou? Tiez tam nemaju pod 500Nm :)
Treba jazdit a ked sa nieco poserie, opravi sa :)
IlikeU
Registrovaný
Příspěvky: 724
Registrován: pát 06.05.2011 00:00
Bydliště: praha

#397 Příspěvek od IlikeU »

Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.

Co se rozbije se opraví.

Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.

Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den :D

Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#398 Příspěvek od bmw335 »

IlikeU píše:Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.

Co se rozbije se opraví.

Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.

Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den :D

Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.


700? to bych si nebyl moc jistej, s tím methanolem jo, ale s E85 těžko:)
No to bude prdel až budeš měnit převodovku za 120 litrů :lol:
bmw335
Registrovaný
Příspěvky: 701
Registrován: úte 24.02.2009 01:00

#399 Příspěvek od bmw335 »

bmw335 píše:
IlikeU píše:Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.

Co se rozbije se opraví.

Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.

Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den :D

Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.


700? to bych si nebyl moc jistej, s tím methanolem jo, ale s E85 těžko:)
No to bude prdel až budeš měnit převodovku za 120 litrů :lol:


To pak bude v hajzlu i dvouhmoťák za cca 30, ale když ti to za to stojí :)
riki18
Registrovaný
Příspěvky: 140
Registrován: sob 12.01.2008 01:00
Bydliště: Trencin, SK

#400 Příspěvek od riki18 »

Vy to mate s manualom v pohode, kit nestoji vela. Horsie to mam ja s DCT :) len upgrade spojkoveho kosa stoji 2700 usd plus ine blbosti a ani to nepomoze lebo nie je vyrieseny vyssi tlak na lamely takze zatial len vymenit za seriovy kos. Dct je uplne rovnaka prevodovka ako ma M3. 700 nm nehrozi, to by si so seriovou spojkou neudrzal. Mozeme mat porovnatelne parametre. Racelogic alebo meranie na Mahe :)
Odpovědět