vidiš, já mám za 5IlikeU píše:jinak 100-160 lehce nad 3s
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
	Chip od Kelleners nebo JB4 ?
- 
				IlikeU
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 724
 - Registrován: pát 06.05.2011 00:00
 - Bydliště: praha
 - Klubové ID: 3095
 
Brzdu mám v plánu. Rcelogic zkusim zajistit na víkend. 10.5-11.5 je trenčín. Tak by jsme mohly se střetnout tam. Jinak svíčky mam ty co tam patří dle výrobce.
Dnes objednán methanol injection + náhradní čerpadlo vezmu od BudVlada
Co se týče difu atd uvidíme jak dlouho vydrží a s převodovkou počítám hold až odejdou daj se nový za ten výkon to stojí
			
			
									
						
										
						Dnes objednán methanol injection + náhradní čerpadlo vezmu od BudVlada
Co se týče difu atd uvidíme jak dlouho vydrží a s převodovkou počítám hold až odejdou daj se nový za ten výkon to stojí
No ty kráso.. to mě vážně poser. Hm, tak to už asi na sprintech nebudu mít šanci žádnou 
 Jedině Ondrovi posadit na spolujezdce nějakou kočičku, která by ho rozptylovala 
Já si teď dojel pro nový zadní letní gumy (Barum Bravuris, haha.. ale jsou měkký, tak uvidíme..., byly za super peníze). Než si to pořádně sedne (hlavně guma na ráfku), dal jsem mapu4 a teda.. je to fakt lenochod. Nechápu, jak s tím můžou lidi v sérii jezdit
Ale na takový to popojetí asi stačí. U mapy1 mě baví, jak auto krásně reaguje na plyn. V provozu stačí lechtat plyn, třeba tak do třetiny, aby to jelo jako v sérii.. a dalším přidáváním to začne pěkně divočet.
Jsem zvědavej na trakci, protože zimní nestíhaly občas ani na trojku.
			
			
									
						
										
						Já si teď dojel pro nový zadní letní gumy (Barum Bravuris, haha.. ale jsou měkký, tak uvidíme..., byly za super peníze). Než si to pořádně sedne (hlavně guma na ráfku), dal jsem mapu4 a teda.. je to fakt lenochod. Nechápu, jak s tím můžou lidi v sérii jezdit
Ale na takový to popojetí asi stačí. U mapy1 mě baví, jak auto krásně reaguje na plyn. V provozu stačí lechtat plyn, třeba tak do třetiny, aby to jelo jako v sérii.. a dalším přidáváním to začne pěkně divočet.
Jsem zvědavej na trakci, protože zimní nestíhaly občas ani na trojku.
Mně na suchu stabilizace nebliká vůbec, mám Contisport 5P a na mokru jen na jedničku zabliká jinak držej jak přibitý:)Poldav6 píše:No ty kráso.. to mě vážně poser. Hm, tak to už asi na sprintech nebudu mít šanci žádnouJedině Ondrovi posadit na spolujezdce nějakou kočičku, která by ho rozptylovala
Já si teď dojel pro nový zadní letní gumy (Barum Bravuris, haha.. ale jsou měkký, tak uvidíme..., byly za super peníze). Než si to pořádně sedne (hlavně guma na ráfku), dal jsem mapu4 a teda.. je to fakt lenochod. Nechápu, jak s tím můžou lidi v sérii jezdit
Ale na takový to popojetí asi stačí. U mapy1 mě baví, jak auto krásně reaguje na plyn. V provozu stačí lechtat plyn, třeba tak do třetiny, aby to jelo jako v sérii.. a dalším přidáváním to začne pěkně divočet.
Jsem zvědavej na trakci, protože zimní nestíhaly občas ani na trojku.
Jinak asi aktualizuju na ISO 18 už vyšlo ofiko, ne test...
Objednal som si aj ja Conti sport 5, aj tak je jedno ake su gumy vzadu lebo vydrzia max 2 mesiace 
 Mal som v plane kupit 275 rozmer ale na nase cesty ostanem radsej pri 18tkach. Ake brzdy pouzivate? Seriove? 
Perfomance z F30 udajne sa daju nahodit bez problemov, 4 piestiky, 370mm. Tak o tyzden prehadzujem a dam vediet.
V Trencine sa urcite uvidime, spravime hanbu nejakym C6 corvettam a pod
)))
			
			
									
						
										
						Perfomance z F30 udajne sa daju nahodit bez problemov, 4 piestiky, 370mm. Tak o tyzden prehadzujem a dam vediet.
V Trencine sa urcite uvidime, spravime hanbu nejakym C6 corvettam a pod
Já mám sériové. No.. asi vždy může být líp. Teď v zimě jsem spíš řešil, že brzdy brzdily, ale gumy nestíhaly. Četl jsem že prý sériové brzdy hodně vadnou, nemůžu posoudit, jinak ostré jsou dost..
Na jiném autě mám ate powerdisk plus ceramic desky a je to zajímavé. Rozhodně je super, že minimálně špiní rafky. Při delším brzdění jsou hlucnejsi, ale docela fungujou. A výrazně líp fungují na vodě, kdy u e46 trvá i sekundu, než auto začne vůbec brzdit..
			
			
									
						
										
						Na jiném autě mám ate powerdisk plus ceramic desky a je to zajímavé. Rozhodně je super, že minimálně špiní rafky. Při delším brzdění jsou hlucnejsi, ale docela fungujou. A výrazně líp fungují na vodě, kdy u e46 trvá i sekundu, než auto začne vůbec brzdit..
Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382
Dam ju tam a uvidim
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojny
- 
				IlikeU
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 724
 - Registrován: pát 06.05.2011 00:00
 - Bydliště: praha
 - Klubové ID: 3095
 
Tak jsem tu pumpu objednal taky. Já se z toho auta poseru. Vždy když do něj něco dám tak si říkam a teď je to hotový. Vždy se objeví něco nového.riki18 píše:Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382
Dam ju tam a uvidimpodla logov mi palivo staci ale ked dam vacsie turba tak uz nebude
![]()
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny)
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojnyTomu sa povie customer service. Spokojny som aj ja
Jinak moc těm odkazům nerozumím. moc mi nejde do hlavy jak mam oem pumpu dat paralelne s walbrem.
až tam dám za 10 dní methanol tak mi uletí převodovka a bude po tunění a koupim si 530d F10 a budu mít klid
hahaIlikeU píše:Tak jsem tu pumpu objednal taky. Já se z toho auta poseru. Vždy když do něj něco dám tak si říkam a teď je to hotový. Vždy se objeví něco nového.riki18 píše:Divne ked vela ludi ju dalo a spokojni su. Ked chces davat vacsie % E85 tak je vhodne ju dat. Pozri si toto :IlikeU píše:Koukal jsem na ethanolovou pumpu a bylo mi řečeno že když mam vysokotlaký čerpadlo ve předu tak nemá cenu dávat jinou pumpu dozadu.
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=17458
http://www.n54tech.com/forums/showthread.php?t=18382
Dam ju tam a uvidimpodla logov mi palivo staci ale ked dam vacsie turba tak uz nebude
![]()
Skusil by som aj cisty etanol, neviete kde zohnat? Zmiesat to s benzinom, Terry to tak pouziva a spokojny)
Btw na margo BMS flash, kazdy den mi posielal upraveny soft az kym nebol spokojnyTomu sa povie customer service. Spokojny som aj ja
Jinak moc těm odkazům nerozumím. moc mi nejde do hlavy jak mam oem pumpu dat paralelne s walbrem.
až tam dám za 10 dní methanol tak mi uletí převodovka a bude po tunění a koupim si 530d F10 a budu mít klid
Četl jsem, že manuální převodovka snese jen 430Nm, to je asi pěkná kravina, protože to by všichni co mají JB museli už převodovku měnit a najezdili na tom desítky tisíc km. Určitě to vypustili z bmw, aby jim to neohrozilo opět nějaký model třeba M3, ale bohužel udělali motor, který díky svým dispozicím a jedné malé krabičky strčí M3 lehce do kapsy:)
Vyrobcovia prevodoviek maju rezervu standartne 20%. Osobne som jazdil na A4 3.0tdi B7 (manual) a B8 (automat), dlhodobo som mal krutak 740 a viac, bez komplikacii. Samozrejme spojka musela byt na to stavana (automat seriovy). V serii to auto malo 400/450Nm. Kamarat ma v 330d taktiez dlhodobo cez 800 a v lete mal cez 900Nm. Ziadny problem. Takze na zaklade realnych zisteni sa nemusite bat. Manualna prevodovka v 335i je 6Hp19 mam pocit. G power v DCT ma cez 600Nm a robia upravu len v softe, ja som mal nameranych 573Nm. Jeden uzivatel na E90poste ma cez 100 launch control startov bez ziadnych problemov. Ked niekto nieco povie, beriem to s rezervou. 
Napadlo ma, preco by taky Hartge robil auta so 410k a predaval ich s beznou zarukou? Tiez tam nemaju pod 500Nm
 
Treba jazdit a ked sa nieco poserie, opravi sa
			
			
									
						
										
						Napadlo ma, preco by taky Hartge robil auta so 410k a predaval ich s beznou zarukou? Tiez tam nemaju pod 500Nm
Treba jazdit a ked sa nieco poserie, opravi sa
- 
				IlikeU
 - Registrovaný
 - Příspěvky: 724
 - Registrován: pát 06.05.2011 00:00
 - Bydliště: praha
 - Klubové ID: 3095
 
Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.
Co se rozbije se opraví.
Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.
Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den
Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.
			
			
									
						
										
						Co se rozbije se opraví.
Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.
Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den
Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.
700? to bych si nebyl moc jistej, s tím methanolem jo, ale s E85 těžko:)IlikeU píše:Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.
Co se rozbije se opraví.
Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.
Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den
Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.
No to bude prdel až budeš měnit převodovku za 120 litrů
To pak bude v hajzlu i dvouhmoťák za cca 30, ale když ti to za to stojíbmw335 píše:700? to bych si nebyl moc jistej, s tím methanolem jo, ale s E85 těžko:)IlikeU píše:Vidim to taky tak s převodovkou počítám, měla odejít už dávno. Takže za každý den jí sem vděčnej.
Co se rozbije se opraví.
Jinak všimněte si že všichni úpravci tlačej nahoru koně ale krouťak maj do 550nm. A pokud se nemílím tak v autě mam něco mezi 600-700nm.
Jinak v sobotu jsem potkal nové porsche 911 4S 400ps 440nm 1450kg, asi jsem mu zkazil den
Mám to natočené brzy hodim video. Jinak teď o víkendu Příbram tak doufám že pojedete.
No to bude prdel až budeš měnit převodovku za 120 litrů
Vy to mate s manualom v pohode, kit nestoji vela. Horsie to mam ja s DCT 
 len upgrade spojkoveho kosa stoji 2700 usd plus ine blbosti a ani to nepomoze lebo nie je vyrieseny vyssi tlak na lamely takze zatial len vymenit za seriovy kos. Dct je uplne rovnaka prevodovka ako ma M3. 700 nm nehrozi, to by si so seriovou spojkou neudrzal. Mozeme mat porovnatelne parametre. Racelogic alebo meranie na Mahe 
			
			
									
						
										
						