Stránka 18 z 29

Napsal: ned 15.04.2012 11:26
od Viky
Řeším docela fest problem:-( Při rychlostech zhruba od 90 - 130kmh se mi velmi velmi velmi začne chvět celý předek. Lehkou vůli na řízení jsem vyřešil přitažením šroubku na převodce, preventivně vyměnil futro na pomocným rameni řízení, čepy řízení a ty malý přední ramena. Zajímavý je že jsou to takový lavinovitý návaly toho chvění. Zhruba vteřinu se to chvěje, vteřinu ne a tak dokola. Stačí zpomalit pod kilo a je klid ... Co s tím?

Napsal: ned 15.04.2012 12:13
od Tomasis
Vyvážit kola, když nic, pak vyměnit gumy ... Až pak jdi po uložení kardanu na středu, setrvák ....

Napsal: ned 15.04.2012 12:24
od Viky
Kola vyvažovaly 2 pneuservisy, gumy o.k., uložení kardanu v pořádku. Navic to chvění jde zepředu tznm. že s tím kardan a pod nemá nic společnýho. Přemejšlim že by mohly být vyměknutý silentbloky na těch záklonových (kroucených) ramenech ...

Napsal: ned 15.04.2012 12:58
od Tomasis
Co hardyna? Setrvák taky pekně rozklepe auto za jízdy .... Dělá to i při zrychlení - brzdění, nebo jen při konstantní jízdě?

Napsal: ned 15.04.2012 13:02
od Viky
Hardyna je v celku, bez viditelných prasklin a narušení. Mám automat. Při jekymkoli jízdním režimdu do těch asi 90ti kmh to nedělá vubec nic, po městě tomu šlapu za krk jak chci a pohoda. Jakmile se dostanu zhruba ke stovce začne se to tak návalovitě chvět ... Cítím to vepředu, ve volantu ale s volantem jako takovým to škube minimálně ...

Napsal: ned 15.04.2012 17:15
od janbrasna
Viky píše:Kola vyvažovaly 2 pneuservisy, gumy o.k.


Tohle samo ještě nemusí znamenat, že jsou OK. Na spoustě vyvažovaček se neukáže vertikální vibrace kterou dělají mezi 90–120kmh blbý gumy nebo šišatý disky. Neřikam že to musí být příčina, ale úplně bych to jako diagnźu neodepisoval, dokud si nevyzkoušíš jiné pneu/disky, jestli to náhodou nezmizí…

Napsal: stř 16.05.2012 09:42
od Zugy
Nevím jestli se to může srovnat. Ale tohle mi dělala e36. Myslel jsem ze auto skoci ze silnice. Vyřešila to výměna uložení přední napravy.

MOD fishmaker : necituj přímo předchozí příspěvek ;)

Napsal: stř 16.05.2012 17:19
od kralik
Janbrasna ma pravdu predsedo. Zazil jsem sam na sve e38. Kola dokonale vyvazena, rovna a presto se to kolem 90km/h klepalo. Az v tretim pneuservisu prohlasili, ze jedna pneu ma prdly kord. po vymene pneu bez problemu. U e31 pro zmenu vyvazene kolo, dobra guma, ale az kdyz jsme na to cuceli se Snejkem pri roztoceni na vyvazovacce, tak jsme zjistili, ze je lehounce obvodove koply rafek. Pokud citiz ze to ted dela prede, prohod kola zade -> predek a uvidis. Jo je to pruda, ale mas jasno, zda to dela kolo. musel bys mit fakt peska, abys mel podelanych vic kol. ja kdyz hodil tu s tim prdlym kordem dozadu, predek byl najednou OK a zadek se chvel, jenze jen minimalne, protoze je jaksi tuzzsi :)

Napsal: pát 18.05.2012 14:16
od Ywes
Měl jsem stejnej problém, přehodil jsem kola předek za zadek a je to v klidu.

Napsal: pon 25.06.2012 22:30
od PRAHAV8
Zdar, potrebuji ted delat nove brzdy a napadlo me vymenit je za brzdy ze 750. Tak se chci zeptat jakej je rozdil mezi brzdama ze 750 vs 740? Kdyz uz se pripadne rozhodnu o vymenu tak co me bude cekat? Diky

Napsal: čtv 28.06.2012 12:25
od Risa525
PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky
někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku.. 8O

Napsal: čtv 28.06.2012 14:48
od fishmaker
PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat ;)

jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...

rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná

Napsal: čtv 05.07.2012 10:46
od PRAHAV8
Risa525 píše:
PRAHAV8 píše:Mam takový problém pravidelně se mi stává že mi auto po nastartování zhasne a to třeba i 5x za sebou. Zhasne to i když je motor studeny a nebo teply. Jel jsem s tim 230km a když jsem po dojeni vypnul motor a za 10min chtel nastartovat zase to zhasinalo. Vždy mi pomuže když motor vytočím tak na 4tis otáček, když ho vytočím třeba jen na 2tis tak zhasne. Je ale divne že když auto necham po dojeti stat třeba 4-5hod tak ho pak nahodim upne v pohode. Díky
někde na začátku si psal že jsi na svou sedmu čekal přes rok ale podle toho co tady čtu to asi nebyl štastnej kup...to je závad jako maku.. 8O


Problém vyřešen stačila výměna svíček. Jinak auto super a když koukam na ostatní E38 tak jsem rád že to moje není takový šrot.

Napsal: čtv 05.07.2012 10:50
od PRAHAV8
fishmaker píše:PrahaV8 : výměna brzd už se tady řešila několikrát...možná bys moh zkusit někdy taky hledat ;)

jinak výměna obnáší dát jiné brzdiče, kotouče a desky...pokud chceš i zadek...tak to samý...možná desky vzadu jsou stejný...

rozdíly : vpředy jsou větší kotouče, dvoupístky brzdiče, jiný desky....vzadu jsou širší - větraný, ale velikost stejná


Mě spíše zajímá jaký je rozdíl mezi brzdamy 750 vs 740. Jestli to má cenu vůbec dělat. Cekají mě ted delat brzdy na 2 autech tak bych udelal i E38.

Napsal: čtv 05.07.2012 14:31
od caknakis
mám 3.0d a dal jsem tam brzy ze 750 a rozdíl...no, asi žádný, řekl bych....

Napsal: čtv 05.07.2012 17:38
od PRAHAV8
Díky! Toto jsem chtěl :wink:

Napsal: čtv 05.07.2012 19:10
od JaraX
mě tam teda rozdíl přijde, určitě ne v reakci brzdy apod, to s tím nema nic společnyho, ale nejvíc když jsme testovali brzdy a brzdíš párkrát z 250ti po sobě. 740i na podruhé už slábnou, ty 750brzdy se ještě drží.

Napsal: sob 07.07.2012 20:32
od PRAHAV8
Ok ale kolikrát budu z 250 brzdit? Takhle rychle nema ani podle me cenu moc jezdit nebot u nas ti tam vlitne nejaka oktavie ktera jede 90 a pak to budes zase rozjizdet a pak zase kvuli nekomu brzdit a hlavne je to taková nepohodlná a nekonstantní jizda.

Napsal: sob 07.07.2012 21:11
od Frax
kde jsou prosím ukostřený zadní světla ?

Napsal: ned 08.07.2012 11:38
od JaraX
PRAHAV8 píše:Ok ale kolikrát budu z 250 brzdit? Takhle rychle nema ani podle me cenu moc jezdit nebot u nas ti tam vlitne nejaka oktavie ktera jede 90 a pak to budes zase rozjizdet a pak zase kvuli nekomu brzdit a hlavne je to taková nepohodlná a nekonstantní jizda.


tak každej ma jinej jizdni styl, proto musíš sám uvážit zda to pro tebe má smysl nebo ne. pro mě třeba jo.