Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
e65 vs e60 - rádce při koupi
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Asi to bylo rokem, ja mam predface a taky adaptivni svetla mam. Jsou o hodne peknejsi, ale je to dost pruser je sehnat starsi.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Honzo Snejk bude mi zanedlouho opravdu pěkný individual face, nebudeš muset ani nikde jezdit a hledat, akorát si budeš muset s tím rozmyšlením pohnout 

E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
AHL - ano, rokem, pak už jsou i pro předFL
Sweden - Milane, vánoce už bohužel byly
až bude něco s X5, tak pak, beru 7 jako spotřební auto, na rozdíl od E64, nebo Z3C, ty nedám 
Sweden - Milane, vánoce už bohužel byly


645Ci Cabrio Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Z3 Coupé 2.8 Topasblau
X6 30d Saphirschwarz
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Natankovat benzín místo nafty, písek do motoru ... způsobu je několik




E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
JaraX či Snejku, pokud má LM I zvlášt AHL jednotku a LMII už ju má v sobě což vím, ale bude fungovat LMII s AHL jednotkou zvlášt nebo je prostě nutnost vypinovat z AHL jednotky do LM II AHL ?
Dlouho jsem studoval, až jsem se dostal k závěru že se musí zakazat parametr > ALC_SG_VERBAUT nicht_aktiv
Zkoušel to z Vás někdo ?
Dlouho jsem studoval, až jsem se dostal k závěru že se musí zakazat parametr > ALC_SG_VERBAUT nicht_aktiv
Zkoušel to z Vás někdo ?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
zadní loketka mohla být asi dřevěná i bez sedaček i bez idrivu, ale viděl jsem to jenom jednou a na fotce, tak nevím jestli to není dodělávka
https://imgup.cz/image/L20e
zddan01: Já bych ACC přesunul z must have do nice to have. Zezačátku jsem si říkal, že jsem blbec a neumím s tím, no a teď po 20t km si na to pořád nemůžu zvyknout, spíš mě to docela rozčiluje
, musí se u toho hodně přemýšlet a odhadovat vzdálenosti.
Třeba když jedu po prázdné dálnici v pravým a dojíždím kamion, musím se dát do levého už zbytečně brzo nebo to přidržet plynem. Nebo když si najdu někoho s idealní rychlostí a připnu se na něj a zrovna jedem trošku pomaleji než je nastavený limit a on začne předjíždět něco pomalejšího, tak to hned začne prudce zrychlovat a jakmile se dám do levýho i já, zase prudce zpomalý. Párkrát se mi i stalo, že jsem předjížděl v mírném oblouku a chytlo se to na auto v pravém pruhu, ale to bude možná tím, že to nemám naštelované podle toho přístroje co?
Jo a taky to nefunguje úplně ideálně v dešti nebo mlze
Je škoda že auto s ACC nemůže používat i normální tempomat. Úplně deaktivovat ho nechci, protože někdy je to fakt dobré, dokáže to třeba rozpoznat i kolonu, když se prudce zbrzdí.
Jaraxi, Snejku nešlo by to upgradovat, že by se dalo ACC odstavit nějakým čudlíkem a potom hned zapnout?

https://imgup.cz/image/L20e
zddan01: Já bych ACC přesunul z must have do nice to have. Zezačátku jsem si říkal, že jsem blbec a neumím s tím, no a teď po 20t km si na to pořád nemůžu zvyknout, spíš mě to docela rozčiluje

Třeba když jedu po prázdné dálnici v pravým a dojíždím kamion, musím se dát do levého už zbytečně brzo nebo to přidržet plynem. Nebo když si najdu někoho s idealní rychlostí a připnu se na něj a zrovna jedem trošku pomaleji než je nastavený limit a on začne předjíždět něco pomalejšího, tak to hned začne prudce zrychlovat a jakmile se dám do levýho i já, zase prudce zpomalý. Párkrát se mi i stalo, že jsem předjížděl v mírném oblouku a chytlo se to na auto v pravém pruhu, ale to bude možná tím, že to nemám naštelované podle toho přístroje co?
Jo a taky to nefunguje úplně ideálně v dešti nebo mlze

Je škoda že auto s ACC nemůže používat i normální tempomat. Úplně deaktivovat ho nechci, protože někdy je to fakt dobré, dokáže to třeba rozpoznat i kolonu, když se prudce zbrzdí.
Jaraxi, Snejku nešlo by to upgradovat, že by se dalo ACC odstavit nějakým čudlíkem a potom hned zapnout?

Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
mě to nepřijde rozumný, to částečně deaktivovat, právě se mi stává že sednu do E65 bez ACC a malem se nabouram když to nebrzdí. musel bys v hlavě furt myslet na to jeslti auto bude nebo nebude brzdit.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 4416
- Registrován: ned 23.04.2006 00:00
- Bydliště: Opava
- Kontaktovat uživatele:
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
V zadnem pripade to nejde zadnym cudlikem odstavit.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Asi jo no, já si pořád říkám proč to tam nemohli dát hned z výroby, tak možná je napadlo to samé.JaraX píše:mě to nepřijde rozumný, to částečně deaktivovat, právě se mi stává že sednu do E65 bez ACC a malem se nabouram když to nebrzdí. musel bys v hlavě furt myslet na to jeslti auto bude nebo nebude brzdit.
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Pritom v F01 uz to jde prepnout z rezimu ACC do normalniho tempomatu a pak zase zpatky
First EX : BMW e38 740i 6/1995
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Second car : BMW e66 745Li 3/2002
Third EX : BMW f01 740i 3/2009
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
no však v Fkách už nic logiku nemá, tam je to všecko zamotany, neergonomicky.
tak nám řekni svoje zkušenosti, nemáš s tím problém, když jedeš třeba hodinu na ACC a pak to vypneš, nestává se ti že bys jel pak na auto a nevěděl to? nebo tě to v režimu klasickyho tempomatu pak varuje že seš moc blízko?
tak nám řekni svoje zkušenosti, nemáš s tím problém, když jedeš třeba hodinu na ACC a pak to vypneš, nestává se ti že bys jel pak na auto a nevěděl to? nebo tě to v režimu klasickyho tempomatu pak varuje že seš moc blízko?
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Pár stran zpět čtu že se dají boční roletky zatáhnout i ze předu... Jak?
zadní je jasná, ale boční jsem měl zato že jdou ovládat jen zezadu 


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Podrž čudlík na roletky vepředu déle...
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi



Diky


Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Takže víko kufru přes tlačítko v interiéru mi zavřít nejde. Ale jde mi zavřít přes mýdlo a podržením tlačítka pro zamykání. Z důvodu asi bezpečnosti se musí držet po celou dobu chodu zavírání. Když pustím dříve jak před půlkou tak se vrátí do polohy otevřeno, když pustim za půlkou servo ho nevrátí nahoru ale samotíž pomalu dojede dolu a tam se dovře.
A tak se ptám a předpokládám že odpověď bude jasná, jde nakodovat klasika v podobě podržení tlačítka pro otvírání = stažení všech oken a otevření šíbru a opak při podržení tlačítka pro zamykání?
A tak se ptám a předpokládám že odpověď bude jasná, jde nakodovat klasika v podobě podržení tlačítka pro otvírání = stažení všech oken a otevření šíbru a opak při podržení tlačítka pro zamykání?
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Jasně že to musí jít, já to používám pořád.Sweden píše:A tak se ptám a předpokládám že odpověď bude jasná, jde nakodovat klasika v podobě podržení tlačítka pro otvírání = stažení všech oken a otevření šíbru a opak při podržení tlačítka pro zamykání?
S kufrem ti musí poradit někdo znalejší, každopádně mě stačí tlačítko pouze zmáčknout a samo se otevře/zavře. nic dlouho držet není třeba.
Ex - Bmw E66 750Li 2007 individual
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
nakodovat kufr na zavirani tlacitkem zevnitr a na jedno stisknuti dalkou (bez drzeni) je otazka asi 30sekund
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
sstahovani a vytahovani oken to ma v zakladu
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Tak já někdy zajedu, stejně chci hodit doprdele to us denní svícení, nesnáším ho.
E53 4.8is Individual + e70 4.8i M paket
Re: e65 vs e60 - rádce při koupi
Předně taky gratuluji k nákupu 7er
Maš prosím někde obrázky toho US denního svícení?

Maš prosím někde obrázky toho US denního svícení?