jezdim na to na to s turbinou a me to vychazi zhruba 45% navic ale mam bohatsi afr takze tech 30%+ asi sedi, jen nevidim nikde moc usporu, u me to ma vyznam pouze na EGT a octanove cislo a trosku vykon ale co se spotreby tyce tak oco je to levnejsi o to se vic spotrebuje:) viz stechiometrie to nikdo neochcije AFR N95 14,7 , AFR E85 9,7 zcehoz vyplyva, spotreba musi byt vetsifidotune píše:Rad slysim, ze do toho nekdo selJirous píše:Udělal jsem si mapu předstihu pro E85. V částečném zatížení to jde teď fakt PĚKNĚ za plynem a zvedl se krouťák. Vypadá to, že možná klesne v tomto režimu i spotřeba. V částečném zatížení jsem zvedl předstih o 2–4 stupně. V plném kotli mám o 6 stupňů víc oproti benzínu a možná je to moc, přemýšlím, že uberu. Nahoře to jede tak nějak stejně, ale je možný, že to je i tím počasím, přecijen je 30st.
Co se týče palivové mapy - nechal jsem ji přibližně stejnou. Originál se motá i pod AFR 14:1, v plném plynu lehce obohatil až k 13:1. E85 má sice 9,6:1 ale to je hodnota pro lambdu 1 a to je stejné jako 14,7:1 pro benzín., takže nemělo smysl nic moc měnit. Vlastně vycházím z originálních hodnot lambdy v autě, ale mám tam větší vstřiky z M50B25. Ten předstih udělal ale pozitivní změnu.Ja jsem brachovi (Doxa) delal tu E46 330i. Uz zkousime treti verzi. Upravoval jsem konstantu vstriku (v tuhle chvili asi +30%), protoze tam jsou originalni vstriky, upravoval jsem enrichment mapu a posouval jsem predstih. Posledni verze skoncila s 10% LTFT, coz je bohuzel u BMW maximalni rozsah adaptace, takze jsem jeste 7% pridaval a jeste jsem posouval predstih.
Predstih udela hodne, ale doporucuju ho posouvat hlavne ve strednich otackach a ve vysokych zase snizovat, jinak to klepe. Stejnou zkusenost mam z ladeni saabu.
Mozna si muzeme pomot vymenou nejakych map a definic. Mam docela slusne zmapovanou MS43 pro TunerPro, a mam napsany programek, ktery mi dokaze najit definice v binarce s jinou verzi firmware prostym hledanim podobnosti. Diky tomu jsem dal dohromady svuj XDF fajl, k verzi firmware, ktery se nikde zmapovany nedal najit. Chybi mi ale cold-start mapa, na kterou jsem nemel ani zdrojovy vzorek, coz bych potreboval vyresit predtim, nez prijde chladnejsi pocasiNemas tip?



 
							 sem tedka bral za 27.40
 sem tedka bral za 27.40   testnul jsem to do svý 325 , spotřeba mě vychází na cca 16.7/100 (nereděná E85) , kdy při podobným stylu jízdy na n95 to vychází na cca 14/100... ale hlavne teda citím rozdíl v chování motoru , kdy pri me ostre vacce se motor kupodivu celkem sklidnil , jednotka je race upravena na n98 a při plnym plynu to drzi vstriky ocovidne plne otevreny , jelikoz to pak zacne pocukavat pac to nedava uz asi cerpadlo
 testnul jsem to do svý 325 , spotřeba mě vychází na cca 16.7/100 (nereděná E85) , kdy při podobným stylu jízdy na n95 to vychází na cca 14/100... ale hlavne teda citím rozdíl v chování motoru , kdy pri me ostre vacce se motor kupodivu celkem sklidnil , jednotka je race upravena na n98 a při plnym plynu to drzi vstriky ocovidne plne otevreny , jelikoz to pak zacne pocukavat pac to nedava uz asi cerpadlo  tak to zkusim prubnout s druhym jeste ... celkem jde poznat ze je to takový živější na upravenym motoru lehce,ale kdyz sem to zkousel v m40 tak tam me to vychazelo sulnul oproti N95... jeste chvilku budu testovat a uvidim esi neprejdu na cistou E85 , zatim to vychazí o skoro korunu levneji na kilaku , a pozitvnejsi projev motoru
 tak to zkusim prubnout s druhym jeste ... celkem jde poznat ze je to takový živější na upravenym motoru lehce,ale kdyz sem to zkousel v m40 tak tam me to vychazelo sulnul oproti N95... jeste chvilku budu testovat a uvidim esi neprejdu na cistou E85 , zatim to vychazí o skoro korunu levneji na kilaku , a pozitvnejsi projev motoru  
 