Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Pokud je to jen prah tak to bude jednodušší. Dej to kvalitnímu karosáři a bude to rychle hotové a mužeš se věnovat autu.
Stejně je mi divné že u e65 odešel takto prah. Není to jen lehce chytnuté ? Máš fotky toho prahu ?
At posoudíme ? pokud to jde ?
Stejně je mi divné že u e65 odešel takto prah. Není to jen lehce chytnuté ? Máš fotky toho prahu ?
At posoudíme ? pokud to jde ?
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Jasně četl jsem to vlákno kdysi od začátku, jen ty motorizace mě nějak unikly. No tak to potom není průser sehnat E65 na rozborku za 37k,-iKNOW píše:Ono už to tu jevysvětlím..
Ani jednu prodávat nebudu. Díly si nechám a půjde sesrotovat. Styděl bych se to prodával, stejně jako by se měli stydět ti od kterých sem to koupil.samozřejmě ta druhá bude moje vymazlena ( i když ji tu někteří neschválí )
Asi tak

Ono nalajnovaný je to asi OK, jen v podobných akcích je omezující faktor dovednosti & zkušenosti. A to mechanici jako JaraX maj takže jejich "bacha na to zklamání, aby ses nakonec nespálil" docela chápu a vlastně sám mnohdy ani neuvědomuju. Proto tomu jako fandim, nemám tolik real zkušeností, to víš optimista to je člověk s nedostatkem informací.

Řešení na to je nepolevit a vydržet (nejvíc zabolí nedotaženej projekt) a mít k tomu i schopný lidi když jde do tuhýho.
Osobně ale nechápu nespokojenost s odstínem laku. Vždyť to je jakoby největší díl na autě a zásadní faktor při nákupu vozu, nemáš první auto tak tomu pořízení obou se divím.
Dokud sem nehodíš fotky a VIN jakoby nevíme co poradit.
===
A k tomuhle vláknu osobně si myslím, žes měl začít dělat přestavbu a naházet sem fotky dotazy až tak po 30% průběhu naráz. Lidi by viděli nějakej progres a bylo by pozdě tě zrazovat tak by se ušetřilo místa na offtopicu

Naposledy upravil(a) Totic dne úte 09.04.2019 22:54, celkem upraveno 2 x.
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Lehce? Hodím fotku až budu na PC a ne na Moravě u vinka... (vínka) ne vinkaFilozof píše:Pokud je to jen prah tak to bude jednodušší. Dej to kvalitnímu karosáři a bude to rychle hotové a mužeš se věnovat autu.
Stejně je mi divné že u e65 odešel takto prah. Není to jen lehce chytnuté ? Máš fotky toho prahu ?
At posoudíme ? pokud to jde ?

Mrtě kotel boril se mi hever :/ i tak se to vyrizne a navari jen jde o to ze neumím se svareckou a ten kdo jo tak si to necha zaplatit.
Je to chytnute tak 20cm. Durch. Nečekal sem to. Jenže to zas musím nahazet světla a tak a nechat to opravit ale asi to bude jednodušší než vše prehazet . Kort když s tou druhou jezdím
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
už se to tu probralo, a asi není třeba víc probírat, dělat to kvuli vysledku je blbost, ten výsledek bude stát na jistotu víc peněz než kdyby sis koupil zajimavou sedmu, a nebude to nic moc umět, ale pochopil jsem se že výsledkem není mít za 100-150k zajímavou sedmu se vším možným, ale užít si to a mít sice sedmu co nic moc neumí, ale to co umí sis udělal sám. prostě cesta je to zajímavá, ale cíl je nahovno. Je to jako jet do řecka sedmou, na hranicích se otočit a jet dom. ale proč ne? klidně bych to udělal. ale musíš to dělat pro tu cestu, pro to že se naučíš spoustu věcí, že si to užiješ. a né pro ten výsledek, ten dobrej nebude.
vyfot ten prah, co tomu jako je? ja na sedmě nikdy neviděl rezavej prah, ani trochu pupínkovej, to zavání průserem, tam už někdo byl.
a měnit prah a řezat do auta = řešení na chvilku, to zas bude za par let hnít, mám jednu E39 co mi jezdí na servis a každý rok se tam opravuje nějaká koroze, rvou se do toho desetisíce, jezdí od karosáře ke karosáři a stejně to furt hnije.
na dvoře mi ležela odstrojená kastle E38 5 let, někde byli i holé plechy a nic nehnilo. prostě jak je někde jednou rez, tak se toho nedá moc dobře zbavit.
přeskládávat celý auto taky nevidím realně, resp co bych nechtěl nikdy přeskládávat je elektrika, to už nikdy nenatáhneš tak jak to patří.
vyfot ten prah, co tomu jako je? ja na sedmě nikdy neviděl rezavej prah, ani trochu pupínkovej, to zavání průserem, tam už někdo byl.
a měnit prah a řezat do auta = řešení na chvilku, to zas bude za par let hnít, mám jednu E39 co mi jezdí na servis a každý rok se tam opravuje nějaká koroze, rvou se do toho desetisíce, jezdí od karosáře ke karosáři a stejně to furt hnije.
na dvoře mi ležela odstrojená kastle E38 5 let, někde byli i holé plechy a nic nehnilo. prostě jak je někde jednou rez, tak se toho nedá moc dobře zbavit.
přeskládávat celý auto taky nevidím realně, resp co bych nechtěl nikdy přeskládávat je elektrika, to už nikdy nenatáhneš tak jak to patří.
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Ahoj Iknow, myslím, že by mě a všechny na fóru zajímalo, co se stalo z ošklivého káčátka 

- soukupadam
- Registrovaný
- Příspěvky: 2211
- Registrován: úte 26.10.2010 00:00
- Bydliště: Liberec
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
někde byl inzerát že prodává obě auta, tzn dostal rozum, koupí pěknou sedmu, tu doladí a má
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Jaraxi to nikdo nevíme třeba koupil megana v petidvířku a má to v paži
... když se dověděl ze už neberes na servis tak to zabalil.
Jediné co bych pochopil že by to byl tvůj mechanik a byl tak zapalený do BMW ze by si postavil svoje vlastní bez všech kurvitek co ty auta mají

Jediné co bych pochopil že by to byl tvůj mechanik a byl tak zapalený do BMW ze by si postavil svoje vlastní bez všech kurvitek co ty auta mají

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
jaký kurvítka myslíš?
však on si to chtěl dělat sám, což ho šlechtí, takoví lidi se musí podporovat, jen nemá smysl podporovat dělat ze dvou vraků třetí vrak
však on si to chtěl dělat sám, což ho šlechtí, takoví lidi se musí podporovat, jen nemá smysl podporovat dělat ze dvou vraků třetí vrak
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
Narovinu všechny auta mají několik slabých míst a ty když se kvalitně opraví tak snad už funguji dalších deset let viz L7 co odchází nebo repraky atpod.
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
to muzes zkusit mozna tak na felicii, tu opravis a uz jezdi navzdy... ale ne bmw, zadny bmw, ty se proste serou nejvic na svete, nonstop... od drobotin az po nesmysly, tak to je, bylo a bude... ty auta jsou smutny kdyz nemaji aspon par zavad.. jak je opravis hned si vymysli nejakou jinou...
Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
snejku jakobys mluvil o mém autě.... vyřeším něco zásadního vypadám spokojeně a už začíná klepat předek zase nějaké rameno nebo čep či silentblok se ozývá ...a to je snad každej měsíc či druhej měsíc furt něco ...
To je prostě neuvěřitelné ...ty auta snad fungují prvních pár let a 100tis km a pak to vše začíná....
To je prostě neuvěřitelné ...ty auta snad fungují prvních pár let a 100tis km a pak to vše začíná....

Re: DIY projekt 745i aka jak z ošklivého káčátka....
no já teda neměl krom forda escrota nikdy jiné auto jak BMW a mužu říct že ten escort od novoty se sral teda víc jak moje BMW, dokonce i otcovo Vito se sere víc, má najeto 102tkm od novoty, 2x zustal viset (já se sedmou ani jednou za 150tkm), upadla mu stahovačka, prasklo několik pružin, praskl intercooleru, odešel kardan, bouchala naprava, jestli jsou non BMW auta co najedou 250tkm bez jedine zavady nevím, ale ja si na poruchovost u 3er nebo 7er nemužu absolutně stěžovat, horší to bylo u X5 nebo u 6er, to je sám problém a nestíhám opravovat.