jako totální amatér nezávodník, k čemu ukazatel tlaku oleje ? Abych poznal že jsem prorazil olejovou vanu
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E66 rada
-
Arnie_one
- Člen Klubu
- Příspěvky: 2471
- Registrován: ned 14.09.2014 00:00
- Bydliště: Vysočina
- Klubové ID: 3773
Otočilo se to jinam než jsme se bavili. Bylo to na základě typu oleje, za studena/za tepla.
Jen chci rict, ze jsem asi z ty podelany stary škloy kde prostě voda musí být vidět, kdyby auto vařilo, nebo něco, tak to člověk vždycky těma ručičkama tak nejak po citu poznal.
Nevím co myslíš emkový kostičky, na budíku je mám a jak říkáš je to k hovnu.
Jen chci rict, ze jsem asi z ty podelany stary škloy kde prostě voda musí být vidět, kdyby auto vařilo, nebo něco, tak to člověk vždycky těma ručičkama tak nejak po citu poznal.
Nevím co myslíš emkový kostičky, na budíku je mám a jak říkáš je to k hovnu.
-
Killingman
- Registrovaný
- Příspěvky: 488
- Registrován: sob 24.07.2010 00:00
- Bydliště: Hradec Králové
- Kontaktovat uživatele:
Ty ručičky jsou úplně k hovnu, máš teplotu vody 70 a ukazuje ti to prostředek, máš 100 a ukazuje to furt doprostřed. Prý je to proto, aby to zákazníky nenervovalo, že to není přesně na prostředku. To není jak u 120ky když to bylo ještě analogovýArnie_one píše:Otočilo se to jinam než jsme se bavili. Bylo to na základě typu oleje, za studena/za tepla.
Jen chci rict, ze jsem asi z ty podelany stary škloy kde prostě voda musí být vidět, kdyby auto vařilo, nebo něco, tak to člověk vždycky těma ručičkama tak nejak po citu poznal.
Nevím co myslíš emkový kostičky, na budíku je mám a jak říkáš je to k hovnu.
Když je málo vody, něco mi zařve idrive. Řve kvůli každý sporadický kravině tak zařve určitě i kvůli tomu, že má málo vody
JaraXi, jak jsi na tom s tím duálním ukazatelem benzinu/LPG...
(jen pro info, docela mě dneska dostala 7er, jedu do Prahy a zpátky (250km) na LPG a klesá mi ukazatel paliva v nádrži. Chcípnu to, nastartuju a zase je zpátky na půlce co byl před výjezdem. Takže 7er si zkontroluje hladinu při startu a pak na to celou cestu sére zřejmě - a nebo mám něco blbě
Mechaniků je plno, ale málo spolehlivých a učenlivých. Kamarád vystřídal 3 než našel nějakého s kterým by se dalo něco dělat. Jeden jezdil pořád pozdě, u druhého padlo 18:00 a prostě padlo, vůbec ho nezajímalo, že se tam jeho kolega morduje s něčím a musí to dotáhnout do konce a třetí už nevím.
. Nedávno byl bratr měnit olej v převodovce a po týdnu jsme zjistili, že mu z ní teče olej. Když mu kodoval budíky, tak za to dal 3500 a zapomněl mu tam dokodovat 2 výbavy. Jenže si moc otvírat hubu nemůže, protože by ho taky mohl poslat do prdele. Nevíte o nějakém dobrým servisu na Mercedes? Kde umějí vše, ne jen vyměnit olej
. Jezdíme s tím do Pelhřimova. Potřebovali jsme vyměnit olej v automatu a ve 3 servisech nám řekli, že to často nedělají, ale když už, tak prý způsobem, že to co vyteče, tak tam nalijou zpět. Samozřejmě mu v Pelhřimově zjistili, že je tam víc oleje, než má být. Fakt usekat ruce.
Slyšel jsem chválu na Excar v Pelhřimově, teda aspoň na MB fóru. Ale nikdy jsem tam nebyl, tak nevím...
http://www.excar.cz/
http://www.excar.cz/
Jezdí právě do Excar, jako borec tomu rozumí, to jo, ale taky nejsou bezchybný. Jediný problém je, že tam pak člověk musí jet 110km kvůli jeho chybě. Naštěstí se zatím vše dohodlo bez problému, ale mohli by být důslednější. To Jarax je taky super, komunikace, znalosti a domluvit se s ním dát. Zavoláš a po telefonu poradí. Teď se pere s mým drakem
, už si říká, aby ten pekáč zmizel
, ale má trpělivost
.
