Arnie_one píše:Otočilo se to jinam než jsme se bavili. Bylo to na základě typu oleje, za studena/za tepla.
Jen chci rict, ze jsem asi z ty podelany stary škloy kde prostě voda musí být vidět, kdyby auto vařilo, nebo něco, tak to člověk vždycky těma ručičkama tak nejak po citu poznal.
Nevím co myslíš emkový kostičky, na budíku je mám a jak říkáš je to k hovnu.
Ty ručičky jsou úplně k hovnu, máš teplotu vody 70 a ukazuje ti to prostředek, máš 100 a ukazuje to furt doprostřed. Prý je to proto, aby to zákazníky nenervovalo, že to není přesně na prostředku. To není jak u 120ky když to bylo ještě analogový
Když je málo vody, něco mi zařve idrive. Řve kvůli každý sporadický kravině tak zařve určitě i kvůli tomu, že má málo vody
JaraXi, jak jsi na tom s tím duálním ukazatelem benzinu/LPG...
(jen pro info, docela mě dneska dostala 7er, jedu do Prahy a zpátky (250km) na LPG a klesá mi ukazatel paliva v nádrži. Chcípnu to, nastartuju a zase je zpátky na půlce co byl před výjezdem. Takže 7er si zkontroluje hladinu při startu a pak na to celou cestu sére zřejmě - a nebo mám něco blbě
