- xdrive nikdy nesmí mít lepší vzorek na předku než na zadku
- tak to muže dělat diferak, když má vliv to zatáčení
- docela by mě zajímalo jak může někdo posoudit VTG, krom vytažení pojistky, ostatně tím mužeš začít, vytahni pojistku označenou 4x4
- když stojíš třeba na šterku a s plně vytočenými koly a auto nemá snahu jet a tak se jakoby škube a trápí, tak je stále seplá 4kolka, tzn VTG, oni odchází jedno za druhym a pokud se jezdilo s lepšíma gumama ve předu než vzadu tak to mohlo klidně zkurvit rozvodovku.
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: úte 17.07.2018 08:33
od abcent500
Za me byly a jsou gumy v poradku, ten diferak je mozny...S tim odpojenim VZG, mam mit zarazeny neutral nebo D?
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: úte 17.07.2018 08:42
od JaraX
no normalně to projedeš bez pojistky.
u těch gum když je na předku třeba jen 2mm víc vzorku, tak už je problém
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: úte 17.07.2018 15:16
od abcent500
Ja ted koukal na pojistky a vzadu jsou 4 a ve predu 2. Kdyz jsem to odpojil vyradil jsem tim abs, prevodovku, dsc a ja nevim co jeste. Startovat to nechtelo, tak jsem to postupne daval zpet a zkousel startovat az jsem tam nasazel vsechny zpet, nastartoval a jel z prace domu. Nejaky tip, ktera pojistka patri rozvodovce?
Jak jsem psal, byl v ni ted meneny olej a vypadala jako nova, provedena adaptace u Bmw, nova kardanova tyc a drnca ted uz jen jedna strana, pred vymenou oleje obe dve. Mozna shoda nahod, spis bych tipl diferak...
Jinak zkusil jsem vjet zprudka do pravotocive zatacky a huci to az ven, v max.rejdu je to uz masakr.
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: úte 17.07.2018 15:17
od JaraX
13 a 19
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: stř 18.07.2018 05:51
od abcent500
Tak 4x4 odpojena a zmena zadna, nepocitil jsem zadny rozdil. Zustava poloosa, lozisko nebo diferak. O vikendu sundam leve kolo a mrknu jestli neni nekde vule.
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: stř 18.07.2018 20:03
od abcent500
Sundal jsem obe kola, zkousel vertikalne a vodorovne kyvat s kotoucema a nic, zadna vule. Zkousel jsem i poloosy (antriebswelle) a kdyz jsem dost zabral ve smeru ven a k autu, trochu to klepe, vule cca 1mm, delaji to obe strany. Tohle asi nebude to co hledam co?
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: stř 22.08.2018 07:46
od abcent500
Už nebudu otravovat, auto jde konečně příští týden do servisu. Přežilo to Chorvatsko ale čeho jsem si všiml, drhnuti, drncani je závislé na otáčkách motoru, nízké otáčky nízká frekvence vibrací, vysoké otáčky = vysoká frekvence až bych řekl, že není skoro slyšet. Takze mě napadá špatné silentbloky motoru, co se nedávno měnili? Strcili mi tam neoriginální a možná jsou měkké a motor při náklonu v zatáčce přenáší vibrace dál do auta? Moje teorie.
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: stř 22.08.2018 09:20
od rhinos
ještě mě napadla taková blbost ,protože jsem na tohle téma teď něco četl na jiném fóru.
Zkušený mechoš se mi možná vysměje
Co kardanová tyč?
Četl jsem že to pak právě dělá když jsou vytočené kola a když třeba koupíš ojetinu tak může být po nějakém ťukanci dokonce i ohnutá...?
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: stř 22.08.2018 09:53
od abcent500
Kardanovou tyč bych úplně vyřadil. Dělalo by to jak píšeš v obou směrech ne jen při zahnutí do práva. Jinak zadni kardan je v pořádku, přední byl teď měněný...
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly
Napsal: čtv 04.10.2018 18:53
od abcent500
Téma mužů uzavřít, šlo o špatné uložení motoru. Ten rádoby BMW mechanik tam nacpal něco, co tam nepatří, levé bylo už v prdeli a to bylo měněné před cca 3 měsíci. Takže se objednali ty, které tam patří, originál.
Re: Drhutí při rozjezdu s vytočenými koly - silentbloky moto
Napsal: pát 18.01.2019 02:09
od petr42711
takhle nejak to vypadalo ?
Re: e61-drhutí při rozjezdu s vytočenými koly-silentbloky mo