M54 330i má dlouhý zdvih do nízkého bloku = v jedné fázi pohybu klikovky je velký úhel mezi podélnou osou válce a ojnicí = ojnice tlačí píst větší silou na stěnu válce = dochází k většímu opotřebení jak stěny válce tak pístů = následkem je zvýšená spotřeba oleje.
Obecně M54 mají nižší lehčí písty než M52, navíc má M54 tenčí první kroužek oproti M52, což opět přináší zvýšenou spotřebu oleje obecně u M54 oproti M52.
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
Označení typů motorů E46
-
Francis
- Výkonná rada
- Příspěvky: 5994
- Registrován: ned 31.08.2003 00:00
- Bydliště: střed Česka
- Kontaktovat uživatele:
Re: Označení typů motorů E46
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
323ti stock condition
-
- Člen Klubu
- Příspěvky: 4057
- Registrován: ned 20.01.2008 01:00
- Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Re: Označení typů motorů E46
Tohle by mohlo zafungovat kdo se v tom bude kdy hrabat: https://www.youtube.com/watch?v=VpKM27Ik2o4