Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

Označení typů motorů E46

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Francis Výkonná rada
Výkonná rada
Příspěvky: 5994
Registrován: ned 31.08.2003 00:00
Bydliště: střed Česka
Kontaktovat uživatele:

Re: Označení typů motorů E46

#21 Příspěvek od Francis Výkonná rada »

M54 330i má dlouhý zdvih do nízkého bloku = v jedné fázi pohybu klikovky je velký úhel mezi podélnou osou válce a ojnicí = ojnice tlačí píst větší silou na stěnu válce = dochází k většímu opotřebení jak stěny válce tak pístů = následkem je zvýšená spotřeba oleje.
Obecně M54 mají nižší lehčí písty než M52, navíc má M54 tenčí první kroužek oproti M52, což opět přináší zvýšenou spotřebu oleje obecně u M54 oproti M52.
328ti 164kW @ 6490rpm / 251Nm @ 5990rpm 244 km/h real GPS auf deutsche autobahn
323ti stock condition
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)

Re: Označení typů motorů E46

#22 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Tohle by mohlo zafungovat kdo se v tom bude kdy hrabat: https://www.youtube.com/watch?v=VpKM27Ik2o4
Odpovědět