Podle telefonátu s majitelem:
- emulze v oleji nebo na víčku není, množství chladící kapaliny je mezi Min a Max, tedy chladící kapalina přes výměník voda olej do klikové skříně neprotekla,
- jedinné, co mohlo zvýšit hladinu oleje je nafta, která snad neprotekla simeringem od vysokotlakého čerpadla, když to má najeto 80tkm,
- pokud byla hladina oleje po výměně v limitu, tak s autem bylo od výměny oleje nejeto asi kolik? 100km najel mechoš, 400km byla cesta do Plzně ....
- o separátoru v neznačkových servisech moc neví, ať na to Ondra koukne, stejně tak na zaseklý EGR ventil,
- takže ta nafta se do oleje (asi) dostala při pokusech ŘJ o regeneraci DPF, ale to zkouší jen 3x, potom se regenerace zablokuje - ale že by se na 3 pokusy dostalo 900ml nafty do oleje?
- a ŘJ motoru neprovede regeneraci, když je v paměti nějaká závada, nebo když teplota chladící kapaliny nedosáhne 85 stupňů Celsia => doufám, že nebude pootevřený některý ze 2-3 termostatů
Magicie:
- po cestě do Mariánek dotankuj na červené Benzině Vervu diesel tak, abychom na regeneraci měli více než polovinu nádrže, jedna Benzina je v Plzni hned na výpadovce na Prahu, Benziny na dálnici jsou dražší,
- najdi tu účtenku z posledního tankování přes Plzní - jen pro zvědavost, => edit
OK, byla to nafta,
- na odtahovce to do Mariánek nevoz, protože hned jak Ondra auto zkontroluje, pojedeme na dálnici směr Cheb při 2500-3000 rpm a já budu diagnostikou umazávat závady, dokud se ten DPF nezregeneruje,