
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Asi po kvalitním celolaku 

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Tak máš pravdu, teď jsem koukal na lak a je tam opravdu lehký pomeranč. Jenže když jsem viděl lak na nové Fieste, tak na E65 je opravdu decentní.
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Ony se taky lisi laky na topmodelech znacek a zakladnich modelech. I vystupni kontrola je jina. Coz ale neznamena, ze pomeranc neni. Je:) Ale jde se ho zbavit. Noveho Abartha pritelkyne jsem nechaval hned jako noveho prelestit a nanest keramiku (je ted jak sklo) a u nove M3 me ted spis nez pomeranc prekvapil sem tam zrnko (vada) na laku. Bohuzel predstava dokonalyho laku na novem aute je taky utopie, treba Ferrari strikany rucne, na tech jsou pry bezny i stekliny 

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
bože v jakém světě to žiji ???
Zajímalo by mě když jeden z deseti majitelů je spokojen s Fkem např. M3maniac. Zda to není tím že má auto pro německý trh. Zda to není tak že kvalita dílů pro jiné trhy jako německo a západ je na jiné urovni proto se taky více ty auta serou.
Moc by mě zajímalo zda má M3maniac tedy auto koupené pro německý trh.
Jak je to s potravinami a jinými výrobky co automobilky ? Mám už druhej poznatek že německé auto je kvalitněji řešené jako ty určené pro východní trh ...
Co na to ostatní ?

Zajímalo by mě když jeden z deseti majitelů je spokojen s Fkem např. M3maniac. Zda to není tím že má auto pro německý trh. Zda to není tak že kvalita dílů pro jiné trhy jako německo a západ je na jiné urovni proto se taky více ty auta serou.
Moc by mě zajímalo zda má M3maniac tedy auto koupené pro německý trh.
Jak je to s potravinami a jinými výrobky co automobilky ? Mám už druhej poznatek že německé auto je kvalitněji řešené jako ty určené pro východní trh ...
Co na to ostatní ?
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
filozofe,asi bych to až tak nedramatizoval,ale smířil se s tím,že výroba všeho v dnešní době stojí za prd a u celkem "našláplích" aut je to o štěstí jak dlouho vydrží... 
Pracoval jsem 4 roky v automobilce a nikdy jsem se nesetkal s tím,že by na auta někam byli díly takové a někam makové
To že na všem šetří ti řeknou na každém školení,ale víš co by obnášelo rozdělovat auta,nové díly atd pro různé trhy na kvalitní a to co dvakrát spadlo na zem by se dalo čechům,polákům atd??? 

Pracoval jsem 4 roky v automobilce a nikdy jsem se nesetkal s tím,že by na auta někam byli díly takové a někam makové



BMW E34 540iA


Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Já mám F01 740D od ledna letošního roku a co tady čtu kritiku na tuto řadu tak mi je dost smutno, já BMW chválím kudy chodím, mám najeto 123tis. tak že se mám připravit na nejhorší? Snad ne, budu optimista, jízdů v autě si užívám co do ní vlezu. ZATÍM vše funguje jak hodinky, ted mne čeká servis, tak uvidíme co se najde, nebo nenajde za závady. Auto mám po majiteli, který si ho koupil jako předváděcí z Německa, tak snad to bude jak s těmi potravinami pro Německý trh 

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
hold nafta a nové přímovstrřikové turbo benzíny se se starou nepřímou atmosférou se nedá moc srovnávat. Snad ti bude sloužit dobře, mi se třeba nafta začala "kazit" až po cca 170tkm, ale zato pak draze, do té doby dlouho nic.
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Třeba ti to fungovat bude dobře, může to být kus od kusu a taky, jak s tím jezdil majitel. Tomu, co ho znám se to začalo srát kolem 160 000 km, ale on s tím jezdil, jak idiot. Domluvil jsem mu, že to Snejk dá do kupy v srpnu, ale nechce čekat, tak to dal někomu, kdo to auto vidí poprvé, takže na něj seru a ať si to dá komu chce, až mu to podělaj.Denny09 píše:Já mám F01 740D od ledna letošního roku a co tady čtu kritiku na tuto řadu tak mi je dost smutno, já BMW chválím kudy chodím, mám najeto 123tis. tak že se mám připravit na nejhorší? Snad ne, budu optimista, jízdů v autě si užívám co do ní vlezu. ZATÍM vše funguje jak hodinky, ted mne čeká servis, tak uvidíme co se najde, nebo nenajde za závady. Auto mám po majiteli, který si ho koupil jako předváděcí z Německa, tak snad to bude jak s těmi potravinami pro Německý trh
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Nechápu proč tu píšeš, že je s efkem spokojený jeden z deseti
má tu v této diskuzi deset lidi f01? jasně že mám auto vyrobené pro německý trh, protože tady by byla ve 200tkm rozvrzaná jak čert. Jasně 750i tragedie a téměř jisté problémy, hold jsou motory které se povedou víc a které zase míň. Pravdou je, že je to ostuda u auta za 3-4 mega. Ono já to koupil po prvním majiteli a ten na servis měl. Německá nafta, německé silnice a auto zatím šlape jak má. Musím říct že ikdyž mám najeto 205tkm tak jde vlastně o málo jetou sedmu. Má 8 let. Koupil jsem ji před rokem se 130tkm. Druhý problém je, že si tyto prémiové auta kupují lidé s podprůměrným příjmem. Hold když se něco posere na sedmě stojí to víc než když se něco posere na octavii a buď to respektuji nebo pak nebrečím. Přiznám se, že mi je bližší trojka (lehčí, obratnější,zábavnější), ale na dlouhé přesuny je hold sedma pohodlnější.... a hlavně bezpečnější. Většinou když něco chválím tak se to posere, tak doufám, že se to teď nestane
))


Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
M3maniac: Samozřejmě to byl příklad. Ale jen v této diskuzi jsem zaznamenaml dva spokojené majitele a mají Fko pro německý trh (denny09 a M3maniac )
Musím jinak souhlasit co tady René řekl. Ano v Německu se většinou lépe starají a i servisy to tak neojebávají jako v ČR....ono stačí olej šidit a auto jde do kopru dříve ...jak motor tak automat kterej je velký otazník co se výdrže týče. Kdo dělal někdy v servisu ví moc dobře o čem mluvím.
Navíc taky jde o použití ... kdo jezdí dálky na pohodu svých 2000-2400ot ikdyž najede hodně auto relativně šetří díly.... a i po 200tis km to auto, motor a automat a celkově komponenty mají jinej zápřah jako člověk co tady lítá po čr a dává tomu třeba za uši a šlape na plyn a v servisu mu šidí oleje a další ten se přepaluje protože se autu nakládá a je tam shit olej navíc...auto je vytřepané z rozbitých silnic atd. Jedno z druhým.
Automat dostává taky pohulit a ten krouták mu jen přibližuje smrt ... no a ktomu připočteme materiály co jsou ekonomicky upravené tak aby vydrželi záruku ...
takže jasně styl jízdy a místo a hlavně využívání auta zda jezdí pohodář nebo závodník co si rád šlápne na plyn a jezdí jak střelec ... to je pak rozdíl taky vidět po 100-200tis km.
Myslím si že René to docela dobře nakousl kde je zakopanej pes ... on ten servis kvalitně proveden je jeden faktor a další jsou využití auta atd. No a zda dodám díly a komponenty pro německé auto nebo pro východní trh tím už si jistej tak nebudu.
Třeba u domácích spotřebičů vím že se dělili v jedné firmě spotřebiče pro západ a východ. Takže bych se dnes nedivil ničemu. Ale je fakt že asi by museli třeba týden jet pro východ a pak nasadit kvalitnější komponenty a dělat auta pro západ s jiným serial numberem kde by bylo použito jiných brzd a dalších komponent třetích stran atd. Ale asi to je utopie a jistě by stím už někdo přišel a media by to rozmázla. Takže toto asi nebude pravda. A spíše je to ten servis a silnice a chování k autu.

Musím jinak souhlasit co tady René řekl. Ano v Německu se většinou lépe starají a i servisy to tak neojebávají jako v ČR....ono stačí olej šidit a auto jde do kopru dříve ...jak motor tak automat kterej je velký otazník co se výdrže týče. Kdo dělal někdy v servisu ví moc dobře o čem mluvím.
Navíc taky jde o použití ... kdo jezdí dálky na pohodu svých 2000-2400ot ikdyž najede hodně auto relativně šetří díly.... a i po 200tis km to auto, motor a automat a celkově komponenty mají jinej zápřah jako člověk co tady lítá po čr a dává tomu třeba za uši a šlape na plyn a v servisu mu šidí oleje a další ten se přepaluje protože se autu nakládá a je tam shit olej navíc...auto je vytřepané z rozbitých silnic atd. Jedno z druhým.
Automat dostává taky pohulit a ten krouták mu jen přibližuje smrt ... no a ktomu připočteme materiály co jsou ekonomicky upravené tak aby vydrželi záruku ...
takže jasně styl jízdy a místo a hlavně využívání auta zda jezdí pohodář nebo závodník co si rád šlápne na plyn a jezdí jak střelec ... to je pak rozdíl taky vidět po 100-200tis km.
Myslím si že René to docela dobře nakousl kde je zakopanej pes ... on ten servis kvalitně proveden je jeden faktor a další jsou využití auta atd. No a zda dodám díly a komponenty pro německé auto nebo pro východní trh tím už si jistej tak nebudu.
Třeba u domácích spotřebičů vím že se dělili v jedné firmě spotřebiče pro západ a východ. Takže bych se dnes nedivil ničemu. Ale je fakt že asi by museli třeba týden jet pro východ a pak nasadit kvalitnější komponenty a dělat auta pro západ s jiným serial numberem kde by bylo použito jiných brzd a dalších komponent třetích stran atd. Ale asi to je utopie a jistě by stím už někdo přišel a media by to rozmázla. Takže toto asi nebude pravda. A spíše je to ten servis a silnice a chování k autu.
- pavproch
- Registrovaný
- Příspěvky: 3886
- Registrován: úte 15.02.2011 01:00
- Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Já to kdysyk (už je to dávno) kdesyk (myslím, že na webu) četl taky, že v pondělí a pátek (problematické dny) se prý vyrábějí auta pro méně náročné trhy, zatímco pro domácí říšský trh se dělají uprostřed týdne..... 

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Vzhledem k tomu, ze automobilky maji vyrobni zavody ruzne po svete pro ruzne modely, bych to asi nedelil na auta pro vychodni a zapadni trh. To uz by pro ne bylo moc slozity, ale urcite se kvalitativne muze lisit rada vyrobena tam od rady vyrobene kdesi. Problem je zjevne obecny, natlacit spotrebitele do bezneho spotrebniho chovani. Na aute co najede milion km bez servisu a majitel ho ma 30let proste nikdo nevydela
)
Dalsi co m3maniac naznacil, kdyz si nekdo koupi novou sedmu a hlavne v nemecku, tak neresi nejaky to euro za servis. Auta jsou mnohdy prodavana se servisnimi balicky treba na 5let. Pak to koupi nejakej mladej, cech, polak, turek, dosad si co chces a zacne servis resit stylem "opravim jen co upadne" protoze dily jsou drahy no a problem je na svete. Auta z druhy treti ctvrty ruky se stavaji casovanou bombou. Hodne lidi si neuvedomuje, ze pokud mam ojety auto, ktery novy stalo 3-4 mega, vyzaduje stale servis v cenovce jako auto za 3-4mega. Vymena prevodovky za 300kila by pak mela byt marginalnim problemem:)
Jen davam do placu dnesni pohled na svet;)

Dalsi co m3maniac naznacil, kdyz si nekdo koupi novou sedmu a hlavne v nemecku, tak neresi nejaky to euro za servis. Auta jsou mnohdy prodavana se servisnimi balicky treba na 5let. Pak to koupi nejakej mladej, cech, polak, turek, dosad si co chces a zacne servis resit stylem "opravim jen co upadne" protoze dily jsou drahy no a problem je na svete. Auta z druhy treti ctvrty ruky se stavaji casovanou bombou. Hodne lidi si neuvedomuje, ze pokud mam ojety auto, ktery novy stalo 3-4 mega, vyzaduje stale servis v cenovce jako auto za 3-4mega. Vymena prevodovky za 300kila by pak mela byt marginalnim problemem:)
Jen davam do placu dnesni pohled na svet;)
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
hold nová doba a musíme s tím počítat, že u F01 už prostě motor ani převodovka nevydrží 700tkm jako u E65. smutné je že to prostě všecko trpí na materialy, a tak jak uživatelé E38 a E65 prakticky neznají slovo kardan, poloosa, diferak, uživatelé Fek moc dobře ví o čem je řeč. jak to najede přes 200tkm tak je v tom všude kurevska vule. o N63 se vubec nebavím, N57 je taky samej pruser, od zadírání na klice, přes čerpadlo který pustí špony a pak je to taky vesely. N55 se pak zdá nejlepší volbou, i když servis toho vstřikování občas něco stojí a jezdit s tím rozhodně nepřínáší tolik radosti jako N62. k tomu si člověk připočte uzké trvdé sedačky, absence ledničky, zavazející řadičku,idrive bez zpětné odezvy, absenci dálkového startu, vrzací plasty, stupidní ergonimii kdy se jedna věc ovládá na 3 místech a logicky mi z toho vychází že je idealní čas na změnu automobilky a poohlednout se po něčem jiném.
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
@ Jarax: Ale za co to změnit? MB S65 AMG Designo stojí cca mega...
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Tak to mě vůbec nenapadlo...M3maniac píše:jinak to že na sedmu nemají pneu v renocaru skladem je fakt průser..... měl jsi okamžitě dostat náhradní sedmu, stalo se tak?
Auto je v Renocaru už týden a není opraveno. Není moje a majitelovi je to fuk, snad už bude zítra. Renocar je tragédie. Jsme z Brna, kolega jezdí pro nová BMW do Olomouce...
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
M3maniac píše:Druhý problém je, že si tyto prémiové auta kupují lidé s podprůměrným příjmem. Hold když se něco posere na sedmě stojí to víc než když se něco posere na octavii a buď to respektuji nebo pak nebrečím.
V tomto případě vůbec nejde o náklady na servis.
Toto respektuji. To svezení v 7er je bezkonkurenční a ty peníze v tom jsou vidět, to auto je prostě někde jinde.
Ale co nepochopím, že to auto má ve 130tis. km už tolik problémů!!! To jsem s žádným předchozím autem nezažil. Chápu, že stabilizátor stojí 40 táců, taky ten aktivní podvozek je nářez, ale jak to, že odejde tak brzy? Proč mně od 80tis. hučí servo? Jak to, že žhavící modul a žhaviče odejdou pod 100tis, jak to, že má automat závadu ve 130tis.? Proč jsem musel dělat komplet nápravu v 80tis.? A tak dále...
Jak to, že do střední třídy koncernu (Passat) jsem vrazil za stejný nájezd jen olej a destičky? To by snad mělo být naopak ne?
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Marda: přesně jak říkáš ... 8 z deseti majitelů na Fko nadává jakej je to shit poruchovej ... a dva majitelé to chválí ...avšak všichni mají do 150-200tis km nájezd ....uvidíme po pár letech tu spokojenost ...já bych dnes do novějšího jak řady e už nešel ...ale je to ,muj pohled běžného člověka ...asi kdybych měl milionové přijmy měsíčně bych stejně byl nasranej že takové premiové auto a chce 3x větší servis jako 10-15let staré stejné 7er auto.... já najel 100tis a jedinné mimo abs a pár věcí co po 20letech odešlo tak něco na podvozku a prostě spotřebák ...a elektronika ale to má nárok u auta po 20letech a denně v provozu ...zato ted jsem pul roku jezdil a nic auto nechtělo ... a to mám paštiku e38 co nalítá 500km/týden.
Věřím když 7er e38 byli nové vozy to muselo roky jezdit jen s výměnou filtrů a olejů max destiček defakto bez skoro bez závad.
A dneska Fka ? více na odtahovce jako v provozu případně neustálé řešení spotřebáku s třetinovým nájezdem ??? ...smutné je že je to tak.... pěkné auto vzhledově venku i uvnitř i výbavou ale ta kvalita ... hlavně českého parkoviště a moc by mě zajímalo jak je to jinde ve světě.
Hlavně co říkají kluci na DE forech ohledně kvality řady F. At máme porovnání s německou produkcí.
Věřím když 7er e38 byli nové vozy to muselo roky jezdit jen s výměnou filtrů a olejů max destiček defakto bez skoro bez závad.
A dneska Fka ? více na odtahovce jako v provozu případně neustálé řešení spotřebáku s třetinovým nájezdem ??? ...smutné je že je to tak.... pěkné auto vzhledově venku i uvnitř i výbavou ale ta kvalita ... hlavně českého parkoviště a moc by mě zajímalo jak je to jinde ve světě.
Hlavně co říkají kluci na DE forech ohledně kvality řady F. At máme porovnání s německou produkcí.
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Ted uz je pozde brecet. Nikdo z nas to neovlivni (vsichni kupujeme stary pekace) a dokud se budou nova bmw prodavat tak dobre jako ted, tak nebude vule opet zvysit kvalitu. Takze nezbyva, nez se poohlednout jinde. Ale kde?
Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!
Se smejes, ale kdyz v praci (technicka/servis) vidim, jak uz predbehli kvalitou koncern a nejen ten..., tak to zase nejhorsi volba neni. Ano, vypada to uvnitr zvlastne (vsechno sviti, same melodie, kudrlinky......) ,ale po technicky strance na tom delame jen servis. Na tech hyundai/kiach se snad serou pouze motorky nastavovani proudeni vzduchu v interieru. To jsem resil uz moooockrat. Myslim novejsi kie. I30, 40.... Ty malinky desitky.... neberu. To je vsechno z PET lahvi. To auto dela vic, nez se od nej ceka, coz se bohuzel o koncernu, bmw.... uz ted rict neda.