Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

Vše o E23, E32, E38, E65/E66, F01/F02, G11/G12
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
Hoody4
Registrovaný
Příspěvky: 220
Registrován: úte 23.04.2013 00:00
Bydliště: Praha

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#21 Příspěvek od Hoody4 »

Asi po kvalitním celolaku :D
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#22 Příspěvek od Jaris330D »

Tak máš pravdu, teď jsem koukal na lak a je tam opravdu lehký pomeranč. Jenže když jsem viděl lak na nové Fieste, tak na E65 je opravdu decentní.
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#23 Příspěvek od tommee »

Ony se taky lisi laky na topmodelech znacek a zakladnich modelech. I vystupni kontrola je jina. Coz ale neznamena, ze pomeranc neni. Je:) Ale jde se ho zbavit. Noveho Abartha pritelkyne jsem nechaval hned jako noveho prelestit a nanest keramiku (je ted jak sklo) a u nove M3 me ted spis nez pomeranc prekvapil sem tam zrnko (vada) na laku. Bohuzel predstava dokonalyho laku na novem aute je taky utopie, treba Ferrari strikany rucne, na tech jsou pry bezny i stekliny :D
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#24 Příspěvek od Filozof »

bože v jakém světě to žiji ??? :roll:

Zajímalo by mě když jeden z deseti majitelů je spokojen s Fkem např. M3maniac. Zda to není tím že má auto pro německý trh. Zda to není tak že kvalita dílů pro jiné trhy jako německo a západ je na jiné urovni proto se taky více ty auta serou.

Moc by mě zajímalo zda má M3maniac tedy auto koupené pro německý trh.
Jak je to s potravinami a jinými výrobky co automobilky ? Mám už druhej poznatek že německé auto je kvalitněji řešené jako ty určené pro východní trh ...

Co na to ostatní ?
Uživatelský avatar
Blackie Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 2683
Registrován: úte 19.02.2008 01:00
Bydliště: Liberec

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#25 Příspěvek od Blackie Člen Klubu »

filozofe,asi bych to až tak nedramatizoval,ale smířil se s tím,že výroba všeho v dnešní době stojí za prd a u celkem "našláplích" aut je to o štěstí jak dlouho vydrží... :D
Pracoval jsem 4 roky v automobilce a nikdy jsem se nesetkal s tím,že by na auta někam byli díly takové a někam makové :roll: To že na všem šetří ti řeknou na každém školení,ale víš co by obnášelo rozdělovat auta,nové díly atd pro různé trhy na kvalitní a to co dvakrát spadlo na zem by se dalo čechům,polákům atd??? :D
Obrázek
BMW E34 540iA :-) E65 745i :D
Denny09
Registrovaný
Příspěvky: 80
Registrován: čtv 09.08.2012 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#26 Příspěvek od Denny09 »

Já mám F01 740D od ledna letošního roku a co tady čtu kritiku na tuto řadu tak mi je dost smutno, já BMW chválím kudy chodím, mám najeto 123tis. tak že se mám připravit na nejhorší? Snad ne, budu optimista, jízdů v autě si užívám co do ní vlezu. ZATÍM vše funguje jak hodinky, ted mne čeká servis, tak uvidíme co se najde, nebo nenajde za závady. Auto mám po majiteli, který si ho koupil jako předváděcí z Německa, tak snad to bude jak s těmi potravinami pro Německý trh :D
pGb
Registrovaný
Příspěvky: 516
Registrován: pon 29.09.2014 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#27 Příspěvek od pGb »

hold nafta a nové přímovstrřikové turbo benzíny se se starou nepřímou atmosférou se nedá moc srovnávat. Snad ti bude sloužit dobře, mi se třeba nafta začala "kazit" až po cca 170tkm, ale zato pak draze, do té doby dlouho nic.
Jaris330D
Registrovaný
Příspěvky: 3672
Registrován: pát 22.04.2011 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#28 Příspěvek od Jaris330D »

Denny09 píše:Já mám F01 740D od ledna letošního roku a co tady čtu kritiku na tuto řadu tak mi je dost smutno, já BMW chválím kudy chodím, mám najeto 123tis. tak že se mám připravit na nejhorší? Snad ne, budu optimista, jízdů v autě si užívám co do ní vlezu. ZATÍM vše funguje jak hodinky, ted mne čeká servis, tak uvidíme co se najde, nebo nenajde za závady. Auto mám po majiteli, který si ho koupil jako předváděcí z Německa, tak snad to bude jak s těmi potravinami pro Německý trh :D
Třeba ti to fungovat bude dobře, může to být kus od kusu a taky, jak s tím jezdil majitel. Tomu, co ho znám se to začalo srát kolem 160 000 km, ale on s tím jezdil, jak idiot. Domluvil jsem mu, že to Snejk dá do kupy v srpnu, ale nechce čekat, tak to dal někomu, kdo to auto vidí poprvé, takže na něj seru a ať si to dá komu chce, až mu to podělaj.
M3maniac Čestný člen
Čestný člen
Příspěvky: 6965
Registrován: ned 29.06.2003 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#29 Příspěvek od M3maniac Čestný člen »

Nechápu proč tu píšeš, že je s efkem spokojený jeden z deseti :D má tu v této diskuzi deset lidi f01? jasně že mám auto vyrobené pro německý trh, protože tady by byla ve 200tkm rozvrzaná jak čert. Jasně 750i tragedie a téměř jisté problémy, hold jsou motory které se povedou víc a které zase míň. Pravdou je, že je to ostuda u auta za 3-4 mega. Ono já to koupil po prvním majiteli a ten na servis měl. Německá nafta, německé silnice a auto zatím šlape jak má. Musím říct že ikdyž mám najeto 205tkm tak jde vlastně o málo jetou sedmu. Má 8 let. Koupil jsem ji před rokem se 130tkm. Druhý problém je, že si tyto prémiové auta kupují lidé s podprůměrným příjmem. Hold když se něco posere na sedmě stojí to víc než když se něco posere na octavii a buď to respektuji nebo pak nebrečím. Přiznám se, že mi je bližší trojka (lehčí, obratnější,zábavnější), ale na dlouhé přesuny je hold sedma pohodlnější.... a hlavně bezpečnější. Většinou když něco chválím tak se to posere, tak doufám, že se to teď nestane :-)))
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#30 Příspěvek od Filozof »

M3maniac: Samozřejmě to byl příklad. Ale jen v této diskuzi jsem zaznamenaml dva spokojené majitele a mají Fko pro německý trh (denny09 a M3maniac ) :lol:

Musím jinak souhlasit co tady René řekl. Ano v Německu se většinou lépe starají a i servisy to tak neojebávají jako v ČR....ono stačí olej šidit a auto jde do kopru dříve ...jak motor tak automat kterej je velký otazník co se výdrže týče. Kdo dělal někdy v servisu ví moc dobře o čem mluvím.

Navíc taky jde o použití ... kdo jezdí dálky na pohodu svých 2000-2400ot ikdyž najede hodně auto relativně šetří díly.... a i po 200tis km to auto, motor a automat a celkově komponenty mají jinej zápřah jako člověk co tady lítá po čr a dává tomu třeba za uši a šlape na plyn a v servisu mu šidí oleje a další ten se přepaluje protože se autu nakládá a je tam shit olej navíc...auto je vytřepané z rozbitých silnic atd. Jedno z druhým.
Automat dostává taky pohulit a ten krouták mu jen přibližuje smrt ... no a ktomu připočteme materiály co jsou ekonomicky upravené tak aby vydrželi záruku ...

takže jasně styl jízdy a místo a hlavně využívání auta zda jezdí pohodář nebo závodník co si rád šlápne na plyn a jezdí jak střelec ... to je pak rozdíl taky vidět po 100-200tis km.

Myslím si že René to docela dobře nakousl kde je zakopanej pes ... on ten servis kvalitně proveden je jeden faktor a další jsou využití auta atd. No a zda dodám díly a komponenty pro německé auto nebo pro východní trh tím už si jistej tak nebudu.

Třeba u domácích spotřebičů vím že se dělili v jedné firmě spotřebiče pro západ a východ. Takže bych se dnes nedivil ničemu. Ale je fakt že asi by museli třeba týden jet pro východ a pak nasadit kvalitnější komponenty a dělat auta pro západ s jiným serial numberem kde by bylo použito jiných brzd a dalších komponent třetích stran atd. Ale asi to je utopie a jistě by stím už někdo přišel a media by to rozmázla. Takže toto asi nebude pravda. A spíše je to ten servis a silnice a chování k autu.
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3886
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#31 Příspěvek od pavproch »

Já to kdysyk (už je to dávno) kdesyk (myslím, že na webu) četl taky, že v pondělí a pátek (problematické dny) se prý vyrábějí auta pro méně náročné trhy, zatímco pro domácí říšský trh se dělají uprostřed týdne..... :shock:
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#32 Příspěvek od tommee »

Vzhledem k tomu, ze automobilky maji vyrobni zavody ruzne po svete pro ruzne modely, bych to asi nedelil na auta pro vychodni a zapadni trh. To uz by pro ne bylo moc slozity, ale urcite se kvalitativne muze lisit rada vyrobena tam od rady vyrobene kdesi. Problem je zjevne obecny, natlacit spotrebitele do bezneho spotrebniho chovani. Na aute co najede milion km bez servisu a majitel ho ma 30let proste nikdo nevydela :))

Dalsi co m3maniac naznacil, kdyz si nekdo koupi novou sedmu a hlavne v nemecku, tak neresi nejaky to euro za servis. Auta jsou mnohdy prodavana se servisnimi balicky treba na 5let. Pak to koupi nejakej mladej, cech, polak, turek, dosad si co chces a zacne servis resit stylem "opravim jen co upadne" protoze dily jsou drahy no a problem je na svete. Auta z druhy treti ctvrty ruky se stavaji casovanou bombou. Hodne lidi si neuvedomuje, ze pokud mam ojety auto, ktery novy stalo 3-4 mega, vyzaduje stale servis v cenovce jako auto za 3-4mega. Vymena prevodovky za 300kila by pak mela byt marginalnim problemem:)

Jen davam do placu dnesni pohled na svet;)
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#33 Příspěvek od JaraX »

hold nová doba a musíme s tím počítat, že u F01 už prostě motor ani převodovka nevydrží 700tkm jako u E65. smutné je že to prostě všecko trpí na materialy, a tak jak uživatelé E38 a E65 prakticky neznají slovo kardan, poloosa, diferak, uživatelé Fek moc dobře ví o čem je řeč. jak to najede přes 200tkm tak je v tom všude kurevska vule. o N63 se vubec nebavím, N57 je taky samej pruser, od zadírání na klice, přes čerpadlo který pustí špony a pak je to taky vesely. N55 se pak zdá nejlepší volbou, i když servis toho vstřikování občas něco stojí a jezdit s tím rozhodně nepřínáší tolik radosti jako N62. k tomu si člověk připočte uzké trvdé sedačky, absence ledničky, zavazející řadičku,idrive bez zpětné odezvy, absenci dálkového startu, vrzací plasty, stupidní ergonimii kdy se jedna věc ovládá na 3 místech a logicky mi z toho vychází že je idealní čas na změnu automobilky a poohlednout se po něčem jiném.
tomas777
Registrovaný
Příspěvky: 362
Registrován: ned 18.01.2009 01:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#34 Příspěvek od tomas777 »

@ Jarax: Ale za co to změnit? MB S65 AMG Designo stojí cca mega...
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#35 Příspěvek od Marda »

M3maniac píše:jinak to že na sedmu nemají pneu v renocaru skladem je fakt průser..... měl jsi okamžitě dostat náhradní sedmu, stalo se tak?
Tak to mě vůbec nenapadlo...
Auto je v Renocaru už týden a není opraveno. Není moje a majitelovi je to fuk, snad už bude zítra. Renocar je tragédie. Jsme z Brna, kolega jezdí pro nová BMW do Olomouce...
Marda
Registrovaný
Příspěvky: 322
Registrován: ned 17.01.2010 01:00
Bydliště: Olomouc

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#36 Příspěvek od Marda »

M3maniac píše:Druhý problém je, že si tyto prémiové auta kupují lidé s podprůměrným příjmem. Hold když se něco posere na sedmě stojí to víc než když se něco posere na octavii a buď to respektuji nebo pak nebrečím.

V tomto případě vůbec nejde o náklady na servis.
Toto respektuji. To svezení v 7er je bezkonkurenční a ty peníze v tom jsou vidět, to auto je prostě někde jinde.
Ale co nepochopím, že to auto má ve 130tis. km už tolik problémů!!! To jsem s žádným předchozím autem nezažil. Chápu, že stabilizátor stojí 40 táců, taky ten aktivní podvozek je nářez, ale jak to, že odejde tak brzy? Proč mně od 80tis. hučí servo? Jak to, že žhavící modul a žhaviče odejdou pod 100tis, jak to, že má automat závadu ve 130tis.? Proč jsem musel dělat komplet nápravu v 80tis.? A tak dále...
Jak to, že do střední třídy koncernu (Passat) jsem vrazil za stejný nájezd jen olej a destičky? To by snad mělo být naopak ne?
Uživatelský avatar
Filozof
Registrovaný
Příspěvky: 7589
Registrován: sob 18.01.2003 01:00
Bydliště: Brno , Vyškov

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#37 Příspěvek od Filozof »

Marda: přesně jak říkáš ... 8 z deseti majitelů na Fko nadává jakej je to shit poruchovej ... a dva majitelé to chválí ...avšak všichni mají do 150-200tis km nájezd ....uvidíme po pár letech tu spokojenost ...já bych dnes do novějšího jak řady e už nešel ...ale je to ,muj pohled běžného člověka ...asi kdybych měl milionové přijmy měsíčně bych stejně byl nasranej že takové premiové auto a chce 3x větší servis jako 10-15let staré stejné 7er auto.... já najel 100tis a jedinné mimo abs a pár věcí co po 20letech odešlo tak něco na podvozku a prostě spotřebák ...a elektronika ale to má nárok u auta po 20letech a denně v provozu ...zato ted jsem pul roku jezdil a nic auto nechtělo ... a to mám paštiku e38 co nalítá 500km/týden.

Věřím když 7er e38 byli nové vozy to muselo roky jezdit jen s výměnou filtrů a olejů max destiček defakto bez skoro bez závad.
A dneska Fka ? více na odtahovce jako v provozu případně neustálé řešení spotřebáku s třetinovým nájezdem ??? ...smutné je že je to tak.... pěkné auto vzhledově venku i uvnitř i výbavou ale ta kvalita ... hlavně českého parkoviště a moc by mě zajímalo jak je to jinde ve světě.

Hlavně co říkají kluci na DE forech ohledně kvality řady F. At máme porovnání s německou produkcí.
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#38 Příspěvek od horan »

Ted uz je pozde brecet. Nikdo z nas to neovlivni (vsichni kupujeme stary pekace) a dokud se budou nova bmw prodavat tak dobre jako ted, tak nebude vule opet zvysit kvalitu. Takze nezbyva, nez se poohlednout jinde. Ale kde?
Uživatelský avatar
tommee
Registrovaný
Příspěvky: 660
Registrován: pát 27.06.2014 00:00
Bydliště: Praha

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#39 Příspěvek od tommee »

Kia :lol:
horan
Registrovaný
Příspěvky: 1933
Registrován: úte 08.08.2006 00:00

Re: 730xd G11 - výhoda runfletů a kvalita F01!!!!!!

#40 Příspěvek od horan »

Se smejes, ale kdyz v praci (technicka/servis) vidim, jak uz predbehli kvalitou koncern a nejen ten..., tak to zase nejhorsi volba neni. Ano, vypada to uvnitr zvlastne (vsechno sviti, same melodie, kudrlinky......) ,ale po technicky strance na tom delame jen servis. Na tech hyundai/kiach se snad serou pouze motorky nastavovani proudeni vzduchu v interieru. To jsem resil uz moooockrat. Myslim novejsi kie. I30, 40.... Ty malinky desitky.... neberu. To je vsechno z PET lahvi. To auto dela vic, nez se od nej ceka, coz se bohuzel o koncernu, bmw.... uz ted rict neda.
Odpovědět