
JayFader: Já bych je nezatracoval, kdyby byly za odpovídající cenu proti 335i, což ale nejsou. A ty auta ve tvých odkazech nejsou do 400k

Já jsem se za rok, co mám E90 325i N52 dostal asi na 60k. S tím, že jsou v tom pneu na zimu, pneu na léto + disky, komplet tlumiče, svíčky, jedna cívka, startér, odlučovač oleje včetně hadic, všechny oleje a určitě jsem ještě na něco zapomněl. Auto má najeto 200k a poslední strašák, kterýho se bojím je vodní pumpa. Jinak musim zaklepat, že je to OK. U BMW prostě ty servisní náklady budou jiné než u škodovky.MartinK píše:A u tohoto tebou doporučovaného modelu si myslíš kolik bude ten servis? A zkušenost jak často (průměrně) - každý rok, co 3, co 5 let? To je taky rozdíl.JaraX píše:taky bych koupil nějakou E91 335i. souhlasím s tannerem.
a starší auto je určitě spolehlivější a méně servisně náročně, u těch Fkových řad už 100k do servisu jednorázově není nic neobvyklého.
Počítám, že pravidelný každoroční servis standardních věcí cca do 10k. A jednou za X (dle odpovědi výše). Jsem mimo?
OK, myšlenku benzínu jsem již koupil. jsem rozhodnutý pro benzín (sice vyšší spotřeba, ale dlouhodobě menší náklady na servis a méně problémů, je to tak?).TANN3R píše:Protože je to jediný motor, co má rozumný poměr cena/výkon. Přímovstrikove benzíny bez turba mají hodně problémů, servisně vychází podobně, spotřebou taky jako foukana verze. U 35i máš alespoň super výkon a taky si drží cenu. A z nafty už v e91 lci natož pak v Fku není jediný motor, co by se dal doporučit. K těm problémům, ze kterých měl každý dřív u nafty strach, jako vstřiky, turbo, řemenice, atd. teď navíc mají problémy jako praskání bloku, zadřena klika, roztrženej řetěz..
Tímto jsem jen potvrdil, že tomu fakt nerozumím. Co je tedy realita?TANN3R píše:Protože je to jediný motor, co má rozumný poměr cena/výkon. Přímovstrikove benzíny bez turba mají hodně problémů, servisně vychází podobně, spotřebou taky jako foukana verze. U 35i máš alespoň super výkon a taky si drží cenu. A z nafty už v e91 lci natož pak v Fku není jediný motor, co by se dal doporučit. K těm problémům, ze kterých měl každý dřív u nafty strach, jako vstřiky, turbo, řemenice, atd. teď navíc mají problémy jako praskání bloku, zadřena klika, roztrženej řetěz..
Edit: při nájezdu 25tis za rok chceš proservisovat 10tis za rok? To se obávám že je max tak na servis oktávky, ale jedničkové..
JayFader píše:Já bych ty benzínový šestiválce v 325i a 330i úplně nezatracoval. Přece jen v porovnání s 335i jsou o dost levnější. Pokud bude auto i motor v solidním stavu, tak udělá ještě stovky tisíc km. Osobně jsem kombíky nikdy moc nesledoval.
Co jsem jen tak letmo kouknul. Nevím teda, jestli upřednostňuješ manuál, nebo je ti to jedno. Manuálů je obecně dost málo. Ber to jen pro představu. Až se nějak rozhodneš, co by ti sedělo, konkrétní kus bude třeba chvíli hledat.
325i
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 56764.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 15905.html
330i
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 96154.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 66811.html
335i
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 77618.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 72541.html
https://www.mobile.de/cz/Osobn%C3%AD-v% ... 51320.html
Ano. To jen potvrzuje fakt, že i rozumná, relativně vybavená 335i rok 2007-2009 se za 400k nesežene.TANN3R píše:A ty auta ve tvých odkazech nejsou do 400k
Ty truba jsou v benzínu podle mě spolehlivější než v naftě. Jen by mě zajímalo, jestli jsou chlazené už vodou nebo olejem.JaraX píše:ale houby, uživatelsky = nic o tom nevím. všichni zákazníci mi brečí jak je N53 nahovno, jak do toho rvou prachy, protože si na klubu přečetli nějakýho chytrolína co píše že N53 je lepší jak N52. tys to kupoval nový(zánovní) a píšes jak ve 150k vyměníš pul auta atd. uvědom si že tady je minimum lidí co nemá velkej problém jen tak z hecu do toho 2kila, tady sou lidi co chcou za 25k dělat servis za 10k!
a N54 ačkoliv se zdá že má více kurvítek, tak právě díky turbům se nesnaží tolik šestřit chudou směsí a ruzny sračkovy regenerace N-katu atd. ve výsledku N54 a N55 fungují mnohem spolehlivěji jak celá N53.
A díky tomu rozdílu je lepší které? Začínám tušit, že prostě 330i je prostě v 3er topovka a nemá smysl řešit něco jiného. Je to tak? Takže radši starší 330i než jiný 3er kterýkoliv?pavproch píše:Btw, benzínové 325i a 330i s N53 jsou oba třílitry, pouze 25i má jiné sání, sw a nižsí výkon.