Stránka 2 z 3
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 20:32
od superkamilos
Houpání otáček při brždění motorem znamená nekvalitní spojení lock-up,je to většinou měničem a nebo malej tlak v okruhu ovládání spojky.Takže čerpadlo,mechatronic,ložiska,ty slavné průchodky (kterejma se tady všechno léčí

),O-kružek na hřídelích,kružky pístu atd.Jinak repase těchle měniču je past musí tam být předpětí pružiny lock-up které většinou repasníci řeší napružením talířové pružiny,což je na tejden.Pakra je taky dobrej šit.Jinak kupovat sonnax na e bay a ušetřit litr nebo max 2??????Kde vemeš vystružování a návod?Vono to tak jednoduchy zase není.Normálně se začíná vakuovím testem,aby se zjistilo které ventily jsou volné.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 20:38
od superkamilos
U GM jsou špony vždycky z lock-up ojede se lamela a jde to kov na kov a ten prokluz tam není tak hlidanej.Špony vydřou čerpadlo a sníží se tlak na tolik že neudrží spojky z těch se zakouří a konec.Dělal jsem tak 100x

Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 20:50
od superkamilos
Jo a hlavně smazat adaptace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 20:55
od superkamilos
Teda u ZF GMku je to prdel.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:05
od Jaris330D
Mně se stává, že když dojíždím ke křižovatce nebo kruháku a sešlápnu plyn, tak mě auto nepříjemně cukne. Musím přidávat plyn hodně jemně a pak to neudělá. Kdysi mně i houpali otáčky do kopce a při přeřazení z 2 na 1 mě to cuklo. Jarax vyměnil olej a vše kolem a tohle zmizelo, i přeřazování z D na R nebo opačně v tom bouchalo. Teď to udělá jen občas třeba z 10 jednou. Jenom to cuknutí při dobržďování do křižovatek a následovnému přidání plynu, bych potřeboval odstranit. Jakoby tam byla vůle, ale hardynou to není.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:17
od superkamilos
Jo nekde to chčije,nízkej tlak v okruhu při malejch točkách,čerpadlo to nedokáže zadotovat,Při normálním řazení to nedělá bo to má točky a to uchcávání čerpadlo dolepí.Se nedivme má to všechno nalítáno 400000 i když je na budíkách 150.Jiny převodovky nenajedou ani pulku a ty novy ani čtvrtku.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:20
od superkamilos
Nejlevnější řešení sonnax alespoň záslepky i ZF dodává opravnou sadu.Prostě zamezit co nejvíc unikum tlaku.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:21
od Jaris330D
Já si myslím, že nebudou těsnit ty dříky, kdysi jsme spolu byli v kontaktu ohledně přetěsnění Sonaxem, ale pak jsme se nedomluvili.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:22
od Jaris330D
Dlouho jsi tu nebyl.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:29
od superkamilos
Ono mě to tady znechutil velkýýý pan J

Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:30
od superkamilos
Jinak práce fakt moc.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 21:41
od Jaris330D
Napsal jsem ti SZ. Já o tom začínám pochybovat, že mám jen 210 000 namotáno.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 22:29
od TANN3R
Proč by nemohla převodovka haprovat ve 200tis, když většinou dostanou první výměnu oleje tak ve 150tis... Pokud by se měnilo pravidelně od začátku, věřím že bude "napořád".
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: stř 05.07.2017 23:29
od horan
Moje ma ke 350000. Ta GM manzelce v x3 padla ve 190000 (opravdovych) a nejakych drobnych. A to tak, ze zustala stat v krizovatce na kterou normalne prijela.

Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: čtv 06.07.2017 09:15
od horan
Jeden dotaz trosku mimo tema.
Je zamenitelna prevodovka z 645i za prevodovku v 745li?
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: čtv 06.07.2017 20:00
od Don
Jaris330D píše:Napsal jsem ti SZ. Já o tom začínám pochybovat, že mám jen 210 000 namotáno.
Podle Snejka mela, kdyz jsem to kupoval cca 300-400k. To mela na tachu nejakych 120k

Takze tam mas urcite krapet vic.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: čtv 06.07.2017 21:43
od Jaris330D
Tak ono je tam už snad vše měněné. Předpokládám, že jsi to v inzerci neuváděl. Klimsonn tipoval 300 000 km. Už jenom snad rozvody a gufera.
Ale v BMW a přes jednoho známého jsme to ověřovali a záznamy souhlasili kolem těch 250 000 km.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: pát 07.07.2017 12:13
od zddan01
Vidím, že tu řešíte problémy s automatem a jsou tu i fundované odpovědi, zkusím nahodit to, co trápí mě...
V e53 3.0d 160 kW 2004 a v e64 645Ci mám převodovku ZF GA6HP26Z, e53 má 200 000 km, e64 165 000 km, u obou aut se objevuje následující, pří zrychlení z cca 100 km/h automat bez problémů podřadí, ale po mírném ubrání plynu cca ve 130-140 při řazení nahoru (typicky vjezd na dálnici) opravdu hodně škube, (jednou se mi u e64 stalo, že se převodovka přepla do nouzového řežimu), předcházím tomu tak, že po dosažení požadované rychlosti plyn uberu úplně a potom je řazení celkem ok.
Setkali jste se s tím? Má to konkrétní řešení, nebo "jen" obecná typu výměna oleje a těsnění? Resp. mám to řešit?:) Setkal jsem se s názorem (Pakra Jihlava), že se takhle dá najet klidně dalších několik 100K km a pak až toho bude víc celková repase převodovky...
Jinak u e53, ještě občas citelná rána při kickdownu...
V e53 byl olej měněn v cca 180K km (celá náplň, filtr plus těsnění - takové tlustší o kroužky), v e64 podle servisních záznamů, co mám k dispozici, ve 132K a v 155K náplň 9l a vana s filtrem
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: pát 07.07.2017 21:54
od laik
Ahoj. Jde o to, kdo ti to dělal. Napřed bych zkusil zjistit, zda tomu rozumí a jaké těsnění ti vůbec dělal. Zkus si přečíst třeba sekci automatická převodovka.
Mě to zatím nerápí, tak jsem nedával pozor, ale někdo tu psal, že to každý neudělá celé a odrbe nějakou průchodku, brýle či co a to umí zlobit, že je tam nějaký únik tlaku.
Pak bych teprve uvažoval o repasu.
Nechat to aby ještě 100 kil kopala a dostával na frak kardan, diferák, nápravy???
Já bych to asi svému miláčkovi neudělal.
Vydrž, jsou tu na 100% borci co to znají a ozvou se.

Re: E65 - citelné podřazení
Napsal: pát 07.07.2017 22:08
od laik
Hned na 1.stránce v tomto topicu - ani jsem nemusel dlouho hledat - hned třetí příspěvek píše JaraX o těsnění pod mechatronikem. To jsou asi ty brýle. To máš udělaný? o kroužky vyměnit asi nestačí. Mnoha lidem to pomohlo.