
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
E65 - citelné podřazení
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Houpání otáček při brždění motorem znamená nekvalitní spojení lock-up,je to většinou měničem a nebo malej tlak v okruhu ovládání spojky.Takže čerpadlo,mechatronic,ložiska,ty slavné průchodky (kterejma se tady všechno léčí
),O-kružek na hřídelích,kružky pístu atd.Jinak repase těchle měniču je past musí tam být předpětí pružiny lock-up které většinou repasníci řeší napružením talířové pružiny,což je na tejden.Pakra je taky dobrej šit.Jinak kupovat sonnax na e bay a ušetřit litr nebo max 2??????Kde vemeš vystružování a návod?Vono to tak jednoduchy zase není.Normálně se začíná vakuovím testem,aby se zjistilo které ventily jsou volné.

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
U GM jsou špony vždycky z lock-up ojede se lamela a jde to kov na kov a ten prokluz tam není tak hlidanej.Špony vydřou čerpadlo a sníží se tlak na tolik že neudrží spojky z těch se zakouří a konec.Dělal jsem tak 100x 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Jo a hlavně smazat adaptace!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Teda u ZF GMku je to prdel.
Re: E65 - citelné podřazení
Mně se stává, že když dojíždím ke křižovatce nebo kruháku a sešlápnu plyn, tak mě auto nepříjemně cukne. Musím přidávat plyn hodně jemně a pak to neudělá. Kdysi mně i houpali otáčky do kopce a při přeřazení z 2 na 1 mě to cuklo. Jarax vyměnil olej a vše kolem a tohle zmizelo, i přeřazování z D na R nebo opačně v tom bouchalo. Teď to udělá jen občas třeba z 10 jednou. Jenom to cuknutí při dobržďování do křižovatek a následovnému přidání plynu, bych potřeboval odstranit. Jakoby tam byla vůle, ale hardynou to není.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Jo nekde to chčije,nízkej tlak v okruhu při malejch točkách,čerpadlo to nedokáže zadotovat,Při normálním řazení to nedělá bo to má točky a to uchcávání čerpadlo dolepí.Se nedivme má to všechno nalítáno 400000 i když je na budíkách 150.Jiny převodovky nenajedou ani pulku a ty novy ani čtvrtku.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Nejlevnější řešení sonnax alespoň záslepky i ZF dodává opravnou sadu.Prostě zamezit co nejvíc unikum tlaku.
Re: E65 - citelné podřazení
Já si myslím, že nebudou těsnit ty dříky, kdysi jsme spolu byli v kontaktu ohledně přetěsnění Sonaxem, ale pak jsme se nedomluvili.
Re: E65 - citelné podřazení
Dlouho jsi tu nebyl.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Ono mě to tady znechutil velkýýý pan J 

-
- Registrovaný
- Příspěvky: 312
- Registrován: ned 18.10.2015 00:00
Re: E65 - citelné podřazení
Jinak práce fakt moc.
Re: E65 - citelné podřazení
Napsal jsem ti SZ. Já o tom začínám pochybovat, že mám jen 210 000 namotáno.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 1833
- Registrován: ned 29.03.2015 01:00
- Bydliště: Olomouc
- Klubové ID: 3633
Re: E65 - citelné podřazení
Proč by nemohla převodovka haprovat ve 200tis, když většinou dostanou první výměnu oleje tak ve 150tis... Pokud by se měnilo pravidelně od začátku, věřím že bude "napořád".
Re: E65 - citelné podřazení
Moje ma ke 350000. Ta GM manzelce v x3 padla ve 190000 (opravdovych) a nejakych drobnych. A to tak, ze zustala stat v krizovatce na kterou normalne prijela. 

Re: E65 - citelné podřazení
Jeden dotaz trosku mimo tema.
Je zamenitelna prevodovka z 645i za prevodovku v 745li?
Je zamenitelna prevodovka z 645i za prevodovku v 745li?
- Don
- Registrovaný
- Příspěvky: 2045
- Registrován: stř 24.06.2009 00:00
- Bydliště: Brandýs nad Starou Plechovkou
- Klubové ID: 1990
Re: E65 - citelné podřazení
Podle Snejka mela, kdyz jsem to kupoval cca 300-400k. To mela na tachu nejakych 120kJaris330D píše:Napsal jsem ti SZ. Já o tom začínám pochybovat, že mám jen 210 000 namotáno.

...Jeep Cherokee 3.0D | E39 523iAT | E66 745Li | E53 X5 4.4iA | E39 528iAT LPG | RR Vogue L322 4.2 Supercharged
Re: E65 - citelné podřazení
Tak ono je tam už snad vše měněné. Předpokládám, že jsi to v inzerci neuváděl. Klimsonn tipoval 300 000 km. Už jenom snad rozvody a gufera.
Ale v BMW a přes jednoho známého jsme to ověřovali a záznamy souhlasili kolem těch 250 000 km.
Ale v BMW a přes jednoho známého jsme to ověřovali a záznamy souhlasili kolem těch 250 000 km.
Re: E65 - citelné podřazení
Vidím, že tu řešíte problémy s automatem a jsou tu i fundované odpovědi, zkusím nahodit to, co trápí mě...
V e53 3.0d 160 kW 2004 a v e64 645Ci mám převodovku ZF GA6HP26Z, e53 má 200 000 km, e64 165 000 km, u obou aut se objevuje následující, pří zrychlení z cca 100 km/h automat bez problémů podřadí, ale po mírném ubrání plynu cca ve 130-140 při řazení nahoru (typicky vjezd na dálnici) opravdu hodně škube, (jednou se mi u e64 stalo, že se převodovka přepla do nouzového řežimu), předcházím tomu tak, že po dosažení požadované rychlosti plyn uberu úplně a potom je řazení celkem ok.
Setkali jste se s tím? Má to konkrétní řešení, nebo "jen" obecná typu výměna oleje a těsnění? Resp. mám to řešit?:) Setkal jsem se s názorem (Pakra Jihlava), že se takhle dá najet klidně dalších několik 100K km a pak až toho bude víc celková repase převodovky...
Jinak u e53, ještě občas citelná rána při kickdownu...
V e53 byl olej měněn v cca 180K km (celá náplň, filtr plus těsnění - takové tlustší o kroužky), v e64 podle servisních záznamů, co mám k dispozici, ve 132K a v 155K náplň 9l a vana s filtrem
V e53 3.0d 160 kW 2004 a v e64 645Ci mám převodovku ZF GA6HP26Z, e53 má 200 000 km, e64 165 000 km, u obou aut se objevuje následující, pří zrychlení z cca 100 km/h automat bez problémů podřadí, ale po mírném ubrání plynu cca ve 130-140 při řazení nahoru (typicky vjezd na dálnici) opravdu hodně škube, (jednou se mi u e64 stalo, že se převodovka přepla do nouzového řežimu), předcházím tomu tak, že po dosažení požadované rychlosti plyn uberu úplně a potom je řazení celkem ok.
Setkali jste se s tím? Má to konkrétní řešení, nebo "jen" obecná typu výměna oleje a těsnění? Resp. mám to řešit?:) Setkal jsem se s názorem (Pakra Jihlava), že se takhle dá najet klidně dalších několik 100K km a pak až toho bude víc celková repase převodovky...
Jinak u e53, ještě občas citelná rána při kickdownu...
V e53 byl olej měněn v cca 180K km (celá náplň, filtr plus těsnění - takové tlustší o kroužky), v e64 podle servisních záznamů, co mám k dispozici, ve 132K a v 155K náplň 9l a vana s filtrem
Naposledy upravil(a) zddan01 dne ned 09.07.2017 22:33, celkem upraveno 1 x.
Re: E65 - citelné podřazení
Ahoj. Jde o to, kdo ti to dělal. Napřed bych zkusil zjistit, zda tomu rozumí a jaké těsnění ti vůbec dělal. Zkus si přečíst třeba sekci automatická převodovka.
Mě to zatím nerápí, tak jsem nedával pozor, ale někdo tu psal, že to každý neudělá celé a odrbe nějakou průchodku, brýle či co a to umí zlobit, že je tam nějaký únik tlaku.
Pak bych teprve uvažoval o repasu.
Nechat to aby ještě 100 kil kopala a dostával na frak kardan, diferák, nápravy???
Já bych to asi svému miláčkovi neudělal.
Vydrž, jsou tu na 100% borci co to znají a ozvou se.
Mě to zatím nerápí, tak jsem nedával pozor, ale někdo tu psal, že to každý neudělá celé a odrbe nějakou průchodku, brýle či co a to umí zlobit, že je tam nějaký únik tlaku.
Pak bych teprve uvažoval o repasu.
Nechat to aby ještě 100 kil kopala a dostával na frak kardan, diferák, nápravy???
Já bych to asi svému miláčkovi neudělal.
Vydrž, jsou tu na 100% borci co to znají a ozvou se.

Re: E65 - citelné podřazení
Hned na 1.stránce v tomto topicu - ani jsem nemusel dlouho hledat - hned třetí příspěvek píše JaraX o těsnění pod mechatronikem. To jsou asi ty brýle. To máš udělaný? o kroužky vyměnit asi nestačí. Mnoha lidem to pomohlo.