Stránka 2 z 3

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 16:40
od JaraX
tak to bylo před rokem a něco, že čerpačky museli vyfočit nějaké procenta biosložky do celkového objemu, takže něco udělali víc biosložky a něco bez ní, dnes to už musí být v každém litru.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 16:43
od pavproch
JaraX píše:biosračky sou v každém benzínu i naftě, takže tankováním 100 oct benzínu nic nevyřešíte.
Nejsem chemik, ale vycházím z tohodle:
Stooktanové benzíny totiž neobsahují svinstvo zvané biosložka....
EDIT: Navíc na 100voltový Maxxx nebo Vervu jak N52, tak N53 jedou o třídu jinak (líp) než na jakýkoli N95.... a úplně nejhorší (doslova fujtajblový) je N95 FuelSave od Šellu, to ty motory jdou "přes zuby" , "hranatě", zdechají a vůbec.... a žerou o tři litry víc...

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 17:58
od pavproch
JaraX píše:tak to bylo před rokem a něco, že čerpačky museli vyfočit nějaké procenta biosložky do celkového objemu, takže něco udělali víc biosložky a něco bez ní, dnes to už musí být v každém litru.
@JaraX: pls, víc infomací, nikde se mi nedaří nic dohledat.... :?:

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 18:27
od JaraX
taky jsem googlil a marně, ale todle mi říkal tady majitel benzínky, tak nevím no.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 18:31
od pavproch
dík

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 07.01.2017 23:35
od Totic
Co jsem čet má se to zvyšovat na 7% a tomu už se nevyhne ani EuroOil. Doposud vytočilo mateřské Čepro dost řepky všem ostatním, takže si mohli prodávat bez Babiš aditiva.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: ned 08.01.2017 21:30
od JayFader
Já jsem zase někde četl, že bio složka je už povinná. Je u všech standardních benzínů 95 oktanů. Prémiová paliva by měla být stále bez bio složky. Známý dělal pro Benzinu a před pár lety mi povídal, že se 100 oktanový benzín v ČR ani nevyráběl, ale vozil ze zahraničí. Nevím, jak je to teď. Nicméně své N54 dávám jen Vervu 100 + VIF.

V létě jsem jezdil v Alpách a bral jsem tam OMV MaxxMotion 100plus (byla to novinka roku 2016), pocitově to jelo neméně dobře.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: úte 10.01.2017 12:27
od RomanM3
A já jsem právě četl ze se má podíl biosložek v naturalu zvedat a ze to může být problém pro starší motory ale pak bylo doplněno ze se to netýká naturalu 98...tak nevím jak to je

Re: Který motor vybrat?

Napsal: stř 11.01.2017 14:23
od JH76
Ano:

"Jediným receptem pro majitele starších vozů bude kromě hraběcí rady v podobě koupě nového auta tankovat lepší (a dražší) prémiová paliva (Natural 98), která biosložku neobsahují."
Zdroj: http://auto.idnes.cz/benzin-natural-e10 ... tomoto_fdv

Re: Který motor vybrat?

Napsal: čtv 12.01.2017 21:07
od rhinos
eurooil ale stale ma na stojanu napsano ze ten jejich diesel je bez bioslozky...ja myslim ze se zakon nemenil a porad se to dorovnava prodejem humusu s ekosrackou

Re: Který motor vybrat?

Napsal: čtv 19.01.2017 22:56
od Huska
jelikož jsem nenašel odpověď poprosím o radu/informaci.

uvažuji o koupi F11 nejvíc se mi zamlouvá 525d 160kw nebo 520d 135kw v manuálu ... samozřejmě bych chtěl raději 160kw ale nevím jestli nemá nějaké neduhy a raději se vyhnout. .. potřebuji aby vydrželo větší roční nájezd s tím souvisí i spotřeba (proto čtyřválce)
Jestli máte někdo zkušenost prosím o ne/doporučení.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: čtv 19.01.2017 23:51
od Jirke
Zkusenost mam malou s F10 520d v automatu xDrive. Jde to relativne ochotne odspoda, navrchu to ztraci.
Ja bych sel urcite do sestivalce a 525d 160kw (pokud se tedy bavime o sestivalci a ne o naturbenym ctyrvalci). Urcite patri do BMW vic.
Ja osobne mam sestivalec 525d 145kW v E61 a dlouhodbobe se ukazuje jako skvela volba, ostatne to se muzes docist i v nejakych recenzich ci testech na auto.cz.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: čtv 19.01.2017 23:53
od JaraX
když už mermomoci naftu tak určitě ne prosluly N47, ale aspon R6. navíc jeden mu zakaznik přesedlal z E60 530D do F10 520D a spotřeba o 2 litry vyšší u Fka :D

Re: Který motor vybrat?

Napsal: pát 20.01.2017 00:29
od Jirke
Jo, to je fakt s tou spotrebou :!:

Re: Který motor vybrat?

Napsal: pát 20.01.2017 08:43
od Huska
525d 160kw je dvoulitr čtyřvalec twinturbo ( sestivalec 525d ma 150kw). Sestivalec se pocitove hodi vic, ale dnes uz je to jen pocit = zere vic apod. (v mem případě dělá rozdíl cca 40tis. Kc/rok ). Potrebuji "pracovni" auto co najede 55-60tis. Km/rok (jeste vaham mezi audi a6 pripadne superbem) .... pro radost mam 344i cabrio. Ptam se s z duvodu, ze nemam prehled jestli tyto motory nemaji nejake chronicke neduhy (rozvody, apod.).

PS: nechci debatovat o tom jestli někdo jezdí s R6 za stejnou spotřebu jako s R4 . Prosím o info k motorizaci .. s ohledem na poruchovost, na co si dát pozor apod. Díky

Re: Který motor vybrat?

Napsal: pát 20.01.2017 18:26
od JaraX
na všech N47 se trhaj rozvody i praskaj bloky, často se to stane i při nenajetych 50tkm, většinou spíš při 150tkm.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: pát 20.01.2017 18:35
od matiz
malickosti...

Re: Který motor vybrat?

Napsal: pát 20.01.2017 23:41
od Jirke
Huska píše:525d 160kw je dvoulitr čtyřvalec twinturbo ( sestivalec 525d ma 150kw). Sestivalec se pocitove hodi vic, ale dnes uz je to jen pocit = zere vic apod. (v mem případě dělá rozdíl cca 40tis. Kc/rok ).
Ja si to myslel ze 525d R6 mel nejdriv 150kw... Ale byl linej to hledat.

No, preso vsechno bych dvoulitr nechtel, to co pises s tou spotrebou je blbost. Naftovy ctyrvalcovy biturba sou uzrany.
A tak ale chces ho, mas svuj nazor, mas prachy na jeho opravu, tak si ho kup!!!

Re: Který motor vybrat?

Napsal: sob 21.01.2017 13:10
od horan
Nevim, jestli je to casta zavada, ale ja mel na dilne tenhle motor s ulomenou lopatkou na malym turbu. Auto melo najeto necelych 100000. Nakonec se to vyresili v bmw na "zaruku". Majitel jezdil poctive na vsechny garancky do bmw. K nam jezdi s ostatnima autama, tak chtel vedet co tomu je, nez ho v bmw stahnou z kuze.

Re: Který motor vybrat?

Napsal: ned 22.01.2017 09:15
od Huska
JaraX píše:na všech N47 se trhaj rozvody i praskaj bloky, často se to stane i při nenajetych 50tkm, většinou spíš při 150tkm.

Ja myslel, že se to tykalo starsich modelu a ze to jiz v bmw poresili. Je nejaky reseni? Vymena za lepsi retez apod. ?
Spotrebu mam z vlastni zkušenosti kdy jsem mel pujcene 520d jezdilo do 7litru v kombinaci a s 530d jsem byl kolem deseti to stejnou trasu. Obe auta v automatu. Cim silnější tim lepsi požitek, ale vybiram pro jine ucely - do prace.