Stránka 2 z 4

Napsal: ned 10.07.2016 05:09
od Alois
Tak a to je přesně ten rozdíl mezi 150 a 120.000,-. Interiér hrůza, proti nádhernému s neošlapaným volantem, origo koberečky a netknutýma sedačkama. Na střeše nemám ani jednu takovou dírku a slída je taky nepoškozena - originál. To že do střechy neteče, tomu ani nejde věřit. Jen u slídy to zachraňuje izolepa. Kde máš kola BBS RSII.

Obrázek
Obrázek
Obrázek

Obdivuji frajera - TOP stav..... To bych si nedovolil napsat. Co vím, tak po dovozu začínal dokonce na 154.000,-Kč.

Kupec na mé cabrio (jak jsem dnes od kolegy slyšel už je). Každopádne držím palce (myslím to upřímně), ať z toho jednou uděláš hezké auto. Ten interiér je minimálně zajímavý, až se opraví.. Pokud jsi fanda 150.000,- atakuješ jako nic, do toho modrého 328i cabria v m-paketu.

Já bych svou e36 328i cabrio neprodával, nechal bych jí pod plachtou pár let a pak jezdil, ale už se mi do garáží nevejdou dvě auta (jsem magor a mám 10 aut) a koupil jsem si toto :) Audi :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek

Napsal: ned 10.07.2016 08:11
od Joshuax
R8 je taky fajn kara, ne ze ne, ale trosku v jine cenove dimenzi :-)

Jinak ja BBS fakt nepotrebuju, na svem aute mam misto 18tek, 16tkove balony. A 110 a 150 je pro me taky docela rozdil, ale nejedu ho koupit, jedu se podivat, jestli to vubec ma smysl.
Jestli je tve auto v zasade prodane, tak to me na jednu stranu mrzi, protoze to bylo to druhe, ktere jsem chtel videt, na druhou stranu fajn pro tebe. Kdyby si to ten clovek treba nevzal, porad mam zajem, nez neco privezu domu :)

Napsal: ned 10.07.2016 20:57
od Joshuax
2 Alois - tak prej si pro to zitra nekdo jede, takze i kdybych chtel, tak mam stejne smulu ;-) Ale kdyby si to z nejakeho duvodu nevzal, tak mi ten clovicek co se o to stara prej zavola ;)

Napsal: ned 10.07.2016 21:38
od Kamisek68
Taky po nějakém koukám. A co třeba toto:

https://auto.bazos.cz/inzerat/62977924/ ... i-stav.php

Napsal: ned 10.07.2016 21:39
od Fx
Na předchozí stránce dole se to auto řeší... :lol:

Napsal: ned 10.07.2016 21:40
od Kamisek68
už jsem zjistil :D jsem trubka :lol:

Napsal: ned 10.07.2016 22:17
od Alois
Joshuax: Jak jsem psal, kolega mi volal že to zítra odjede, kdyby ne, bude volat. Od čtvrtka jsem ho neviděl.

Napsal: pon 11.07.2016 14:57
od Joshuax
Kamisek68: Byl jsem se na to auto podivat. Ten TOP stav neni zrovna TOP... Ta sedacka je prodrena, nefunkcni vaha vzduchu a snimac klikove hridele. Motor diky tomu nenastartuje napoprve, tezko rictl jak dlouho s tim takto nekdo jezdil... Vadna visca, po ohrati motoru huci jak lokomotiva, coz te M52jce taky nedela dobre, nefunkcni strecha. Jsou tam ulamane dily, potah deravy a nedrzi na konstrukci, pro otevreni i zavreni se tomu musi pomahat rucne, coz jeden clovek dela jenom stezi atd atd... Za ty penize to nestoji...

Napsal: pon 11.07.2016 15:00
od Joshuax
Alois: No kdyby si to nevzal, tak at da vedet. Ale kdyz na to byl kouknout m3maniac a usoudil, ze to za to stoji, tak asi neni duvod, takze s tim uz moc nepocitam a hledam tedy dale.

Napsal: pon 11.07.2016 17:11
od Alois
Tak e36 se dnes prodala... Přeji ať seženeš hezký kus.

Napsal: pon 11.07.2016 17:58
od Joshuax
JJ, diky, uz obepisuju zahranici, protoze u nas je to sama TOP stav, 1.8cka, social edition za 50k...

Uz jsem si asi ujasnil ty limity, pod ktere jit nechci, takze 325i nebo 328i, paradoxne bych preferoval spis asi tu 325tku, kde jeste neni ten hlinikovej motor, ale zachovale 328cce se nebranim :)
Musi mit klimu, ale nemusi byt automaticka ani dvouzonova, vsak v tom stejne budu jezdit hlavne sam, tak na co dve zony :)
A idealne M-packet. Ne ze by se to nedalo dodelat, ale co pak s puvodnima dilama... Bez toho to proste nevypada tak jak bych si predstavoval. To uz radeji obetuju to kabrio a poridim coupe. Klasickej sedan, nedejboze compact nechci, coupe nebo cabrio.

Napsal: úte 12.07.2016 01:16
od honzabiker1
Myslim, ze u 328i vs 325i při porovnani vyhod a nevyhod jednoznacne lepe vychazi 328i..

2,8 je diky hliníkovému bloku o dost lehci (pro porovnani - vazi cca stejne jako ctyrvalec M44 v 318is), i když ma papirove skoro stejny vykon, jede mnohem lepe..

Napsal: úte 12.07.2016 06:55
od Hanz
Přesně tak, M52 motor je jeden z nej, nežere, jede a ne_ere se, žádný důvod hledat M50 kvůli litině, nesmyslný argument (možná kdybys stavěl turbo motor a pod).

Napsal: úte 12.07.2016 07:36
od Fx
Joshuax: Zkusím si vzpomenout na podmínky, které jsem měl, když jsem kupoval svoje ex kupé před deseti lety (sakra, to to letí).

1. Motor M52 (323i a výš)
2. M-paket z výroby a ne dodělávaný
3. Digiklima (bral jsem v potaz i to, že to jednou budu prodávat a možnou náročnost příštího majitele)
4. Facelift (9/96 a výš). Z toho jsem nakonec ustoupil, dneska k tomu ale není extra důvod. Tehdy jsem to kupoval z pohledu stáří auta jako dneska E92...

Nakonec se mi povedlo koupit docela dobře...

Napsal: úte 12.07.2016 12:58
od Misa
já ti povím taky svůj příběh s výběrem e36 kabria. Když jsem o koupi začala uvažovat, každej mi hned hrnul "musí to být po-fl v M-packetu z Německa" ... je pravda, že tohle chce každej a tudíž se hůř shání.

Já objevila v Čechách, dokonce tady na klubu, 325i (šestivál jsem chtěla, nikdy jsem ho předtím neměla a už asi nikdy mít nebudu) bez M-packetu, s pár běžnýma vadama, ale zato v perfektním stavu, co se těch zásadních věcí týče - motor, karoserie, střecha. A s překvapivou origo výbavou (dvouzónová klima, tempomat, sportsitze v elektrice apod.).
Prodával to mladej kluk z Moravy a přiznal mi, že jsem první, kdo se za 3 měsíce na to auto vůbec přijel podívat. Holt předfl bez M-packetu to nikdo nechtěl, a já díky tomu sehnala krásnej kus, cenu jsme poladili, takže do svýho rozpočtu jsem se vešla i s těma drobnejma dodělávkama. Mám ho už pět let a slouží skvěle, koupě rozhodně nelituju.
Chci tím říct, nezavrhovala bych domácí vody a promysli ten M-packet, jestli je to nutnost ...

Napsal: úte 12.07.2016 13:17
od Fx
Určitě je lepší, když auto splňuje hlavní a základní požadavky a samozřejmě není zbastlený. Já při svém výběru M-paket prostě chtěl a jednou z podmínek bylo, že to nesmí být zelený nebo fialový. Jak to dopadlo je vidět z fotky a ta zelená se mě drží jak klíště, i když se mi kdovíjak nelíbí. Ale ono když je hezký auto, tak i v tý zelený vypadá dobře.

Další věc je, že M-paket nejsou jen nárazníky, ale i tlumiče, pružiny, stabilizátory... a v interiéru minimálně u kupé černý strop a koberec, což z toho pocitově taky udělá úplně jiné auto a třeba u E39 jsem ten koberec kvůli tomu měnil (původně byl šedý). A to je teda pakárna, kterou bych si zopakovat úplně nechtěl.

Napsal: úte 12.07.2016 14:01
od Joshuax
No prave, kdyby slo jenom o naraznik, tak ten vymenim, ale cely to auto je v zasade dost jiny a vymenit vsechny dily jenom proto, aby to byl Mpacket, to radeji koupim mpacket rovnou. Ted 36tce proste vylozene slusi, takze ikdyz je tu celkem pekna 36tka na klubu co se prodava, je zelena, bez mpacketu a bez vykonu :)

Ja vim, ze ten hlinik je lehci a ze jede lip, ale taky je daleko nachylnejsi na zavady, ne ze ne... Prave proto, ze to je hlinik a ze snese min, nez ta M50tka... A nevymluvi mi to nikdo... Vadna visca je jedna z nejcastejsich zavad a spatne chlazena M52jka proste trpi vic, nez M50tka... proto to prihlednuti k M50tce, ikdyz jak rikam, nebranim se M52jce, ale auto na ktere jsem se byl podivat je M52, vadna vaha, snimac kliky i visca... Jako sry, ale to uz je docela velke riziko brat to takhle naslepo... Ze bych si na miste treba zmeril tlaky, to me prodavajici asi nenecha, takze pri koupi mi proste vychazi mensi riziko v podobe te M50tky, proti te M52jce...
A to vubec neberu v potaz slavny nikasil, ktery taky asi zrovna nezkontroluju... Shodit hlavu pro kotrolu, ci preventivni vymenu tesneni, to je 8k jenom v dilech a kdeze je prace...

Ja mam M54rku (5 let) a M57N, takze ty jeste starsi proste neznam a rad se necham poucit. Zatim jsem na M52jku proti M50tce nevidel zadny argument, v cem ze je teda lepsi, teda krom toho kroutaku... Ja s tim zavodit nebudu, na to uz jsem trochu starej, navic za 2.9 to z 0 na 100 neudela tak jako tak, takze me vsechny auta ktery si muzu dovolit vzdy prijdou pomaly, oproti masine :) Chci to na kochacku, ale ten zvuk to proste chce, proto i ten obsah. Navic verim, ze ty 4valy jsou vylitany vic, pri stejnym najezdu, ale samozrjeme je to hodne o tom, kdo se jak stara...

Jinak po FL chci zejmena proto, ze tam snad delali uz ty kastle nejak lip osetreny, Sice ne pozink, ale sance na lepsi kus je asi vyssi. ikdyz cabro by v zime jezdit nemelo, takze by mely byt v lepsim stavu obecne, ale tam proste vnitrni pocit rika, kup radeji FL, znate to :)

Edit: Ale ted koukam, ze se ty motory stejne s tim FL nepotkaly a ze M50B25TU delali jenom do roku 95, tz budto muzu mit motor, nebo facelift :)

Napsal: úte 12.07.2016 14:03
od Kani
A v jakem cenovem rozpeti se pohybujes, jestli si to teda uz nepsal.

Napsal: úte 12.07.2016 14:07
od Joshuax
Tak cenove rozpeti je tak okolo 100-120k, ale treb Alois tu prodaval ten svuj kousek za 150k, coz bych jeste byl ochotny za auto v takovem stavu dat. Bohuzel nekdo zdejsi byl rychlejsi ;)
Je to hodne o stavu a vybave, ale proste nechci nejakou vylitanou drbku za 50k...

Napsal: úte 12.07.2016 14:11
od Fx
Chces neslucitelne. E36 s M50 po faceliftu...