Stránka 2 z 2

Napsal: stř 19.08.2015 16:33
od Poldav6
Neptun Harfa benzínové vstřiky neumí. Neumí je skoro nikdo.. Ten pán s letadlama říkal že ten stroj na piezo vstřiky stejně brzo koupí.

U nás je rozdíl mezi staršími a novými vstřiky. Nebo vyloučené, že ty původní bude umět řešit. A taky říkal, že se na něj máme obrátit, až budeme vstřiky kupovat, že má zajímavé ceny...

http://www.jetservis.cz/cenik

Napsal: stř 19.08.2015 16:35
od Poldav6

Napsal: stř 19.08.2015 17:14
od Martyn
U me teda ve vysledku wastegate rattle pouze kosmetika nebyla, ale jak jsem psal, zpusoboval unik tlaku - nouzovy rezim.. Po oprave vse ok.
Co se tyce neptun harfa, s temi mam dost blbou zkusenost co se montaze lpg tyce (je to uz dost let zpet, ale stejne se jim imho budu vyhybat).

Napsal: stř 19.08.2015 17:43
od Poldav6
Řešit jen rachot wastegatů fakt moc nejde, pokud se zároveň klapky špatně přivíraly, asi se to dalo opravit. Ale oficiální postup není. Jen SW řešení / maskování, což je často dostatečně účinné, leč na úkor zhoršení reakce na plyn (nic strašného)

Napsal: čtv 20.08.2015 17:53
od BooCzech
Co se týče toho "poškubávání" motoru, vyjel sem benzín který byl v autě když stálo na bazaru, natankoval u shellky a přidal dvojitou dávku VIFu (tj. 2ml na 1L benzínu), zatím sem s tím ujel asi 200km a nechci to zakřiknout ale rozhodně to téměř vymizelo... S VIFem sem už měl velmi dobrou zkušenost u Citiga (bez komentáře :roll: ) kde dramaticky snížil hlučnost a neklidnost běbu. To auto nemá téměř žádné odhlučnení a je v něm cítit jakákoliv změna v jeho zvuku a s přidám toho se běh zlepšil a to nekecám tak o 50%, teď v 335i to není nijak poznat ale účinek to asi mít bude :) .
Jinak pro jistotu sem sjel do obchodu a rovnou koupil 2x ten čistič od Millers + jejich aditivum na zkoušku :wink: