Stránka 2 z 2
Napsal: úte 26.05.2015 08:10
od pavproch
Řazením o dva najednou se ale připravuješ o 50% radosti z kvedlání....

Napsal: stř 27.05.2015 01:35
od Totic
Jasně nemyslel jsem to tak, že se tím převodovka zrasuje za jeden den, ale v první řadě mě to tak učili NEdělat v autoškole

(což asi není adekvátní technická odpověď). Nejsem sice žádnej konstruktér převodovek, ale funkci synchronů bych snad vysvětlit svedl.
Lidi rozjíždění obstupeň obecně provozujou spíš pro účely eko-jízdy, zavání mi to ale podtáčením motoru, rasováním dvouhmoty apod. Podřazení obdva je samozřejmě běžně OK, ale z extrem vysokejch RPM by mohl také přeskočit rozvod.
Napsal: pon 29.06.2015 10:53
od Honzaak
Zdraví,
... a jak jsem slíbil, píši po výměně spojové sady a dvouhmoty. Změna je markantní, rychlosti se řadí velmi jemně, spojka je měkká a vystavuje " tak akorát ", zmyzelo ono klépání zapříčiněné vůlí setrvačníku. S výměnou proběhlo napuštění nové olej. náplně do převodů ( MTF LT2 ) a dif. 75W-90 Castr. práce v celku dobrá, za cca 4 hodiny bylo hotovo. Jediný zádrhel byly mnou utrhané štefty na výfuku, které jsem si musel odvrtat

.