Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

Výměna spojkové sady a setrvačníku E90 330i N52

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
Uživatelský avatar
pavproch
Registrovaný
Příspěvky: 3908
Registrován: úte 15.02.2011 01:00
Bydliště: m4Zlik + 3er, oba N52B30

#21 Příspěvek od pavproch »

Řazením o dva najednou se ale připravuješ o 50% radosti z kvedlání.... :twisted:
Totic Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 4057
Registrován: ned 20.01.2008 01:00
Bydliště: Kromcl / Brno (Šalingrad)
Klubové ID: 3742

#22 Příspěvek od Totic Člen Klubu »

Jasně nemyslel jsem to tak, že se tím převodovka zrasuje za jeden den, ale v první řadě mě to tak učili NEdělat v autoškole :P (což asi není adekvátní technická odpověď). Nejsem sice žádnej konstruktér převodovek, ale funkci synchronů bych snad vysvětlit svedl.

Lidi rozjíždění obstupeň obecně provozujou spíš pro účely eko-jízdy, zavání mi to ale podtáčením motoru, rasováním dvouhmoty apod. Podřazení obdva je samozřejmě běžně OK, ale z extrem vysokejch RPM by mohl také přeskočit rozvod.
Honzaak
Registrovaný
Příspěvky: 99
Registrován: sob 08.10.2011 00:00
Klubové ID: 2901

#23 Příspěvek od Honzaak »

Zdraví,

... a jak jsem slíbil, píši po výměně spojové sady a dvouhmoty. Změna je markantní, rychlosti se řadí velmi jemně, spojka je měkká a vystavuje " tak akorát ", zmyzelo ono klépání zapříčiněné vůlí setrvačníku. S výměnou proběhlo napuštění nové olej. náplně do převodů ( MTF LT2 ) a dif. 75W-90 Castr. práce v celku dobrá, za cca 4 hodiny bylo hotovo. Jediný zádrhel byly mnou utrhané štefty na výfuku, které jsem si musel odvrtat :-).
Odpovědět