Stránka 2 z 2
Napsal: sob 23.05.2015 20:39
od _milan_
asi zklamu ... měli kolem milionu , tedy lehce pod , ty auta co dneska mají kolem dvou kil jsou 2-3x stažený , takže když maji kolem pul milionu tak jsou lidi rádi , nemluvě o těch interiérech ktere jsou ve 3-4 kilech ve velice hezkem stavu vetšinou , až ty extra popraskany kůže maji nad pul miče.. píšu jakožto hnusnej překupník a prodejce jetých nd na 39ky a e46 e60 atd ... a když mi někdo a to dost často tvrdí mám servisku atd tak jedním uchem tam a druhym ven.. po doktorovi po dědkovi atd... a to nemluvím že veliká spousta lidi stáčí každý rok a nejlepší do první technické po 4 letech to může mit ty klasický 250tkm a někdy i více.. přece to první majitel nebude davat nekomu zadarmo jen protože to je po 4 letech vylitany

takže pokud tu naleštěnou e46 v m paketu nemate lidi od nova tak si nechte řeči o servisskách a poctivých km

...poklona...
Napsal: sob 23.05.2015 21:57
od TANN3R
Na budíku svítí to, co si lidé přejí, takže nakonec jsou všichni spokojeni

.
Ke mně jezdí pětky i trojky rv. 98 až 2009 , všechno 20d a 30d a všem svítí na budíku něco kolem 250tis

Napsal: ned 24.05.2015 10:33
od Fantucci
mám 325i, najeto asi 220 tis(mám jí od 140 tis z DE) a super.
Napsal: stř 27.05.2015 16:01
od kubajz79

další šílenec,co si chce koupit naftu e46 jako víkendovku.
no,proti gustu...
Napsal: stř 27.05.2015 22:01
od Filozof
320d A 325I JSOU UPLNĚ JINÉ SVĚTY.
R6 nebo V8 v benzínu patří do BMW. Kdo chce šetřit má LPG kdo nechce tak benzín.
Koupit naftu a 4vál a těšit se na užasné BMW mi přijde jako řeči od nějakého kluka že školy co auto viděl na plakátě.
Kurňa kdybys viděl jak ta 2,5i švihá a jakou radost ti to auto dokáže vykouzlit to prostě 320d nikdy neudělá. Je to prostě uplně jiná liga.
Jarax to napsal dobře.
Jinak servis 320d bude zase jinde a bylo určeno pro manželky a páprdy v duchodu. Možná pro někoho kdo potřebuje jezdit dlouhé štreky za levno a neměl na 5er.
320d jsem měl pujčené a smrdí to, hnusnej zvuk motoru a chybí tomu ten krásnej benzínovej jekot když se točí a síla která je pro BMW špatně rozloženáa. A prostě radost z jízdy tam vubec nebyla a to auto mi nic neříkalo.
BMW je o emocích a o radosti z jízdy. A to zajištuje R6 u E46 v benzínu ale určitě ne 320d. Jezdil jsem v 525i a byla to opravdu radost řídit ten motor mě opravdu bavil. Stejně jako 2,8i R6 teď.
Zkus si nějakou pujčit a zajezdi si v tom autě. Pokud máš trochu soudnosti pochopíš že po přesednutí z 320d jsou to uplně jiná auta....

Napsal: stř 27.05.2015 22:06
od Foldas
To jsou zase kecy. někomu prostě 4-válcový klepač řízku stačí znám pár lidi co mají 2,0d v e46 a všichni jsou spokojení. Já osobně vyznávám benzín, ale nikomu ho necpu každý má svůj rozum a jinak vysokou hranici požadavků na auto
Napsal: stř 27.05.2015 22:22
od Filozof
sorry ale když někdo napíše HOBBY BMW pro zábavu a spotřebu neřeší a kouká na 320d tak něco není uplně ok.
Hobby E46 muže bejt 325i nebo 330i či M3. Ale určitě ne něco takového.
Možná v benzínu neseděl a učaroval jej nějakej mladas co má 320d a víc v autě nejel. I to je možné.
At si koupí co chce ale at si sám předtím vyzkouší jiné motory at pak nelituje.
Sveze jej někdo v 325i nebo 330i a bude se mlátit do hlavy co to má za auto a kolik už do něj nasypal.
Napsal: stř 27.05.2015 23:11
od JaraX
Foldas píše:To jsou zase kecy. někomu prostě 4-válcový klepač řízku stačí znám pár lidi co mají 2,0d v e46 a všichni jsou spokojení. Já osobně vyznávám benzín, ale nikomu ho necpu každý má svůj rozum a jinak vysokou hranici požadavků na auto
to víš že když to neznaj tak jim to stačí, spoustě lidi stačí fabie v HTP
Napsal: čtv 28.05.2015 21:40
od kubajz79
jak napsal "filozof" ,alespoň vyzkoušej jiné motorizace.to mi příjde jako dobrá rada.
Napsal: pát 29.05.2015 15:49
od Huska
vůbec nechápu toto přesvědčování na benzínový šestiválec. Dobrá je pouze rada aby si vyzkoušel různé motorizace a rozhodl se sám. Většina lidí nemá možnost porovnání jednotlivých motorizací respektive porovnávají podle řečí s doslechu případně s jinými auty typu fabie apod.
Auto na víkendy neznamená, že stím bude jen tak jezdit pro radost, ale spíše na výlety na určitá místa a nechce spotřebu 10 a víc litrů. Pokud je to fanda čisté radosti z jízdy, tak bude hledat sportovní model s max výkonem.
osobně jsem jel se všemi motorizacemi e46 vyjma 316tky a v benzínu bych vybíral pouze 323i, 330i v dieslu 320d 110kW a 330d 150kw. Rozhodně bych se vyhnul 330d 135kW jede srovnatelně s 320d a je nákladově horší, U benzínu bud šetřil a vzal 323i nebo připlatil 330i rozhodně bych se vyhnul 320i (v obou variantách 2,0 i 2,2). To je moje zkušenost - nechci se s nikým dohadovat, ale to že by benzíňák byl výrazně lepší už dávno není pravda ... každý musí zhodnotit sám co vlastně chce a k čemu bude auto používat (manželce jsem koupil 320d sobě A6 allroad byť mám k oběma autům výhrady tak byly nejvhodnější k našim potřebám)
Napsal: sob 30.05.2015 07:50
od JaraX
samozřejmě že je benzínák pořád nejlepší, protože víš do čeho jdeš, stav benzínu se dá poměrně rychle zhodnotit a netřepou se ti kolena jeslti ti zítra umře turbo, nějaký ze tří čerpadel, nedej bože když chce člověk cestovat, někam daleko bych se s naftou vůbec nepouštěl, nedovedu si představit že mi umře čerpadlo třeba v Makedonii. Hlavní výhoda benzínu je ta že má přímé náklady, bud máš na benzín nebo nemáš a nejedeš. naopak když to hodíš do LPG tak jezdíš výrazně levněji jak s naftou a za pár korun.
330d 135kW bych vůbec nehanil, je to nejlepší třilitr od BMW, má největší spolehlivost a nehladší chod, ty nové motory maj sice super výkon ale třeba se to jak kurva na zákazníka, 320D sice jede podobně, ale je to jak traktor.
jediné s čím mohu souhlasit je vyhnout se 320i(2,0, 2,2),
naopak další motor na který se hodně zapomíná je 318i 105kW, díky valvetronicu má fantastické reakce na plyn, jede jak s z praku a žere prd (dá se jezdit i kolem 5ti litrů BMW),
Napsal: pon 01.06.2015 17:05
od kubajz79
318i jsem měl.dvoulitr se 105kW.přesné označení N46B20.nejelo to špatně,skoro se dá říct dostačujícně,ale za pět to nejelo.v průměru něco málo pod devět litrů.kamarádova celica 1.8i VVT byla o poznání živější a rozhodně uspornější.
Napsal: pon 01.06.2015 17:13
od JaraX
tak to jsi bud jezdil jako hovado nebo jsi měl nějaký problém s motorem, většina mechaniků těmdle motorům vubec nerozumí.
Napsal: pon 01.06.2015 18:43
od kubajz79
asi jo

motor byl cajk.no je pravda,že jsem hodně jezdil převážně krátké trasy.