Stránka 2 z 3
Napsal: sob 11.10.2014 20:15
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 20:27
od fabledwarrior
Až se svezeš s někým v 330i tak pochopíš, jak to myslím:D Ono to je takový dieslovatý.D Tahá to a přitom je to rychlé:D
Napsal: sob 11.10.2014 20:31
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 20:38
od fabledwarrior
Ve dvoulitru nee.. měl jsem jen ISo, které ale dvoulitru stačilo.
Napsal: sob 11.10.2014 20:43
od Tompo
To je věčnej Flame 330i vs 320i. Si snad musím 320i koupit, mám 530i E39 a bohatě mi to stačí, asi už prostě stárnu.
Napsal: sob 11.10.2014 20:46
od fabledwarrior
To by chtělo prostě vzít 320i a 330i obě v dobrém stavu a se zkušenými řidiči, postavit je nasprint a natáčet a pak by bylo po flamu snad už:D
Ona prostě už logicky musí být 330i podstatně rychlejší.. si to vemte máme 320i.. rychlejší musí být 323i, rychlejší zase musí být 325i ještě rychlejší 328i a pak 330i... tak ten skok prostě musí být znatelný:D
Napsal: sob 11.10.2014 21:02
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:14
od fabledwarrior
Pozor ty pleteš předepsaný a odhadovaný zrychlení... když to vezmeš všechno z předepsaných, tak:
320i - 9,9s
323i - 8,0s
325i - 7,3s
328i - 7,0s
330i - 6,5s
pro srovnání:
320d (110kw) - 8,8s
330d (150kw) - 7,2s
Takže mezi 320i a 330i máš papírově 3,4 s rozdíl s tím, že 330ičku nedojde tak rychle dech ve vyšších rychlostech. Dokonce i ten diesel 320d je rychlejší než 320i a ano opravdu je, to už jsem kolikrát viděl.
Dokonce i na E46 klubu ti dost lidí odsouhlasí, že 330i je dost rychlá, ale v běžném použítí, ve městě a pod je 330d prostě rychlejší.. kvůli tomu krouťáku. To že auto má krouťák neznamená že není rychlé.
Napsal: sob 11.10.2014 21:17
od WITT
To snad není možný.. jak může někdo srovnávat sračku dvoulitr s třílitrem? Vždy pojede 3.0i líp, jak 2.0i, to by ta 3.0i musela být totálně v háji. Nechápu proč se to tu pořád řeší..
Je toho napsáno všude plno, že 2.0i je nejhorší, žere to jak magor, nejede to.. a 3.0i je údajně nejlepší benzínový motor v té době.. člověk musí jít trošku s dobou ne ? Tak si nebudu kupovat 2.8i, kdy je ten motor konstrukčně starší, koupím novější.. kdybych se na to měl koukat tak, že 2.8 má litinovej blok a je nezničitelnej, tak proč tohle vůbec řešit? Tak jedině kupovat starý kýble, kde je to všechno poctivý..
Já bych ještě pochopil srovnávání 2.8 vs 3.0i, ale 2.0i? To je nesmysl, tenhle motor je dobrej jen k tomu, že můžeš Frantovi v hospodě říct, že máš šestivál..
Napsal: sob 11.10.2014 21:21
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:25
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:28
od WITT
Mám 3.0i, ale nejsem zaujatej, klidně si koupím 2.5i , 4.4i, i 3.0d..
S 3.0i jsem spokojenej, s 2.8i jsem byl taky spokojenej, jedou podobně, ale 530i má náskok..
Momentálně ale přemýšlím, že bych jí právě vyměnil za 530d, protože po jistých úpravách, které zde oproti 3.0i jsou možné, jede ta nafta brutálně.. ten krouťák to má jinej, je to asi jediné plus, ale je..
Napsal: sob 11.10.2014 21:33
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:33
od WITT
drago: A kolik už jsi těch vylítaných 3.0i viděl ?
Já teda žádnou, je to fáma, která všude koluje.. proč by to mělo být vylítané? Nové motory žerou taky olej. Dneska už neseženes 2.8i, která má najeto 100 tis a je tak parádně zajetá, že má 100% výkonu..
Napsal: sob 11.10.2014 21:35
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:37
od WITT
drago: Jasný, a do sedmy jedině 760i..
To je blbost, protože je jasný, že šestivál je na dnešní dobu úspornější jak na palivo tak na údržbu, a navíc - kde dneska můžeš závodit? Nikde, já mám momentálně řidičák v podmínce, musím sekat latinu, a stačila by mi teď i 316i..
Neříkám.. 540i bude určitě super jak zvukem, tak charakteristikou i výkonem, ale když někdo nechce V8, tak nejsilnější R6 je 3.0i..
Napsal: sob 11.10.2014 21:40
od WITT
Všem se třílitry serou ? To snad nemyslíš vážně

Já nevím, sem na fórum chodím často, pár lidi s 3.0i i znám a nevím o nikom kdo by měl problém.. 2 litry na 1000km? Pak je motor v hajzlu, a také nikoho takového neznám..
Jestli ty nejsi jeden z těch majitelů 2.0i, co neměl na větší motor a teď tu haní motory, který jsou jinde..
Napsal: sob 11.10.2014 21:40
od drago944
xx
Napsal: sob 11.10.2014 21:44
od WITT
Ty jsi normálně zfetovanej.. prostě už pochop, že s tím tvým motorem tě udělá každá ochcávka.
3.0i oproti 2.8i náskok má, a když nemá tak je v prdeli. Když budeš mít v hajzlu 2.8 a já 1.2 HTP, tak tě taky udělám, chápeš to ?
Ty porovnáváš neporovnatelný a máš zkušenosti s největší jebkou, co je, M52 2.0i chápeš?
Napsal: sob 11.10.2014 21:48
od drago944
xx