Stránka 2 z 2

Napsal: čtv 14.08.2014 20:23
od kouba02
Jjj...kazdopadne diky za rady a inspirace borci ;)

Napsal: čtv 14.08.2014 20:47
od Foldas
těsnění řešit nemusíš m43 motor má kompresní poměr pod 9 začni tím že si to tam mechanicky nahážeš a foukej nejdřív 0,5 baru až si to ošaháš tak můžeš začit zvyšovat tlak a věci okolo

Napsal: pát 15.08.2014 15:40
od Paty
jen tak dál, další foukačka :)
Jenom připomínka je, že hodně záleží kolik z toho chceš vytáhnout, protože pak už spojka bude problém a další věci a další věci.
Pokud chceš jenom decentní výkon, tak motor ti to bude zvládat docela v klidu když to dobře naladíš a dáš tomu co potřebuje (olej, voda).
Dá se i říct že je to docela levné navýšení výkonu oproti kdyby jsi měl navýšit výkon třeba u atmosféry.
Turba jak jste psali z TD, TDS se válí všude mraky a levně, nemyslím tím vrakáče, tam za ně chtějí přehnané peníze.
Jedno turbo by i dokonce bylo z 2.5 TDSa kdyby byl zájem,

intecoolery jdou taky použít TDSa.
Jak píše Foldas, nehledej v tom vědu.
Hele dá se to kombinovat docela dost.
Hodně štěstí