Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

bmw e36 1.8i turbo?

Vše o E21, E30, E36, E46, E90/E91/E92/E93, F30/F31/F32/F33/F34/F36
Zpráva
Autor
kouba02
Registrovaný
Příspěvky: 18
Registrován: úte 28.01.2014 01:00

#21 Příspěvek od kouba02 »

Jjj...kazdopadne diky za rady a inspirace borci ;)
Foldas
Registrovaný
Příspěvky: 2417
Registrován: pon 26.02.2007 01:00

#22 Příspěvek od Foldas »

těsnění řešit nemusíš m43 motor má kompresní poměr pod 9 začni tím že si to tam mechanicky nahážeš a foukej nejdřív 0,5 baru až si to ošaháš tak můžeš začit zvyšovat tlak a věci okolo
Paty
Registrovaný
Příspěvky: 1011
Registrován: pát 27.02.2009 01:00
Klubové ID: 3370

#23 Příspěvek od Paty »

jen tak dál, další foukačka :)
Jenom připomínka je, že hodně záleží kolik z toho chceš vytáhnout, protože pak už spojka bude problém a další věci a další věci.
Pokud chceš jenom decentní výkon, tak motor ti to bude zvládat docela v klidu když to dobře naladíš a dáš tomu co potřebuje (olej, voda).
Dá se i říct že je to docela levné navýšení výkonu oproti kdyby jsi měl navýšit výkon třeba u atmosféry.
Turba jak jste psali z TD, TDS se válí všude mraky a levně, nemyslím tím vrakáče, tam za ně chtějí přehnané peníze.
Jedno turbo by i dokonce bylo z 2.5 TDSa kdyby byl zájem,

intecoolery jdou taky použít TDSa.
Jak píše Foldas, nehledej v tom vědu.
Hele dá se to kombinovat docela dost.
Hodně štěstí
Odpovědět