Stránka 2 z 3

Napsal: stř 16.07.2014 16:09
od drago944
fanousek píše:Je potřeba se podívat na live hodnoty, z těch zkušenej mechoš by měl poznat co způsobuje to kolísání.
Jenže ono to auto jezdí normálně a kolísá to jen, když přidáš plyn a udělá to tak na 5. - 6. pokus, byl s tím na diagnostice, váha vzduchu funguje, koukal i na hadice, i volnoběžný ventil ...

Napsal: stř 16.07.2014 16:16
od fanousek
Jenže diag některý chyby vůbec nevypíše a ty se dají poznat podle live hodnot např. lambda integrator, vanos, průtok vzduchu, zápaly na válcích a optimálně osciloskop. Ale jestli to jede v pohodě a moc to nežere tak na to ser

Napsal: čtv 17.07.2014 18:26
od drago944
Třeba v pohodě to tak nějak jede jo, ale dneska nevím, jestli je to tím horkem, tak je auto do 3tis. zdechlý, padání otáček už nepozoruju, ale vadí mi to hluchý místo do 3tis. otáček. Nějaký nápady?

Napsal: čtv 17.07.2014 18:36
od Fx
Hluchý místo do 3000 ot. - co DISA klapka?

Jinak pokud ten separátor je neorigo, připrav se, že jako první ti rupne za pár měsíců hadice od separátoru k ventildeklu. Je trochu jinak naohýbaná a sice tam jde nasadit, ale je neustále napnutá tak, aby se přizpůsobila, a po relativně dost krátké době prostě rupne.

Další, co by ti mohlo způsobovat uvedené potíže, je hadice od kolena sání dolů k palivovému filtru (resp. k regulátoru tlaku paliva, který je v něm integrovaný).

Napsal: čtv 17.07.2014 19:10
od fanousek
Tak DISU musel mít vyndanou když dělal separátor, tak předpoklad že ji zkontroloval :wink:
A s tou neorigo hadicí má Fx pravdu že praská...

Napsal: čtv 17.07.2014 19:13
od drago944
DISU jsem kontroloval, krásně se vrací. Měl jsem to u mechanika, tak snad hadice zkontroloval. Jaká ta hadice praská?

Napsal: čtv 17.07.2014 19:16
od fanousek
Mě prdla hadice č.2 dole na separatoru

Napsal: čtv 17.07.2014 19:18
od drago944
Tak já už nevim, vanos vůbec nerachtá, je tichý. Ten separátor, když praskne hadice, jak to poznam?

Napsal: čtv 17.07.2014 19:19
od Fx
Jo, číslo 2.

Napsal: čtv 17.07.2014 19:20
od fanousek
No a před výměnou separatoru se choval motor jak?

Napsal: čtv 17.07.2014 19:20
od drago944
To houkalo, když jsem otevřel víčko oleje. Byl to takovej divnej houkavej zvuk.

Napsal: čtv 17.07.2014 19:23
od fanousek
Jo tak to byla v prdeli membrána v separatoru.

Napsal: čtv 17.07.2014 23:06
od drago944
Tak dnes, když bylo to pěkný horko, auto bylo zdechlý, musel jsem to točit aby se to rozhýbalo. Teď večer auto ožilo o 50%, jede jak z praku. :roll: :x
Jsem z toho už debil.

Napsal: pát 18.07.2014 00:15
od drago944
Prosim vás, nepomohl by přípravek na čištění volnoběžného ventilu? Byl zasviněný a nečistil jsem ho.

Napsal: pát 18.07.2014 07:52
od fanousek
Tak věci jako volnoběžák a klapka není od věci vyčistit když už jsou venku. Čistič koupíš v každých autodílech cena cca 150 Kč. Ale zase dvojí práce zas to rozhodit, ale aspoň si u toho zkontroluješ ty hadice a separator :wink:

Napsal: pát 18.07.2014 10:35
od drago944
To čištění asi stejnak nevyřeší můj problém :(

Napsal: pát 18.07.2014 10:52
od Fx
Naopak, vyřešit ho to může. Volnoběžný ventil je defakto obtok škrticí klapky, počítá se s nějakým průtokem vzduchu a pokud se ventil seká, pak má auto problém klapkou otáčky doregulovat.

Napsal: pát 18.07.2014 13:04
od drago944
Zkusím to. :? Taky jsem zpozoroval, že na volnoběh, když přidám plyn tak se jakoby auto zachvěje v dolním rozmezí.

Napsal: úte 29.07.2014 22:25
od drago944
Problém přetrvává, auto půjde příští týden na diagnostiku do Inveltu. Prosím vás, všiml jsem si ještě jedný věci, když třeba zastavím na křižovatce tak ručička ukazování spotřeby nespadne na tu nulu, ale jak zastavím tak stojí třeba na 12l/100km, prostě nespadne při vyřazení a zastavení jako dřív. Nechce se jí spadnout na tu nulu.

Napsal: ned 03.08.2014 22:19
od fanousek
To jsem zvědavej na machry z inveltu 8)