Stránka 2 z 2
Napsal: pát 13.06.2014 13:17
od Cawba
Tak to A v kolecku na tlacitku spolecne s 'vnitrni cirkulaci' je prave ono AUC (rozpoznani nezadoucich plynu).
Na tehle verzi panelu vzdycky sviti Auto, misto vetraku.
Tlacitko Auto, maji vsechny verze digi klimy (vlevo dole), pouze se to lisi tim, ze na jedne verzi se to Auto rozsviti na displayi a na druhe sviti misto toho porad vetrak, coz uz tady bylo x krat napsano.
Na tom se shodnem, ne?
Pak jsou ale verze bez AUC (tlacitko pouze 'vnitrni cirkulace'), a ty jsou bud s vetrakem nebo s napisem Auto.
Jak psal Foldas, znamena to, ze ty s vetrakem neumi regulovat otacky motoru ventilatoru?
U verze s Auto fouka vzduch porad o stejne teplote a reguluje se pouze intenzita foukani, k docileni udrzeni nastavene hodnoty.
Jedina moznost jak podobneho efektu dosahnout bez regulace otacek , je regulaci teploty vzduchu, otviranim ventilu topeni?
Chapu to spravne?
Nebo verze s vetrakem vubec nereguluje na nastavenou teplotu?
Potom stale plati moje nejasna otazka v predchozim postu.
Napsal: pát 13.06.2014 13:34
od Fatal Design
Cawba píše:Tak to A v kolecku na tlacitku spolecne s 'vnitrni cirkulaci' je prave ono AUC (rozpoznani nezadoucich plynu).
Tak asi jo .. koukal jsem do manuálu pro E39 (pro E36 jsem našel jen bez AUC) a tam píšou :
RECIRCULATION/AUTOMATIC RECIRCULATION (AUC) BUTTON:
The button allows switching between:
• Fresh/Recirculated air flap activation
• Automatic control of Fresh/Recirculated air flaps.
The AUC system incorporates a sensor that reacts to the levels of oxidizable gasses in the
ambient air. When the levels exceed a set value stored in the IHKA control module, the
system switches automatically to the recirculation air mode.
Napsal: pát 13.06.2014 13:47
od Cawba
A to funguje jak? Ja zil doted v nevedomi, ze tim se zapina ta detekce smradu?!
Napsal: pát 13.06.2014 13:49
od Fatal Design
Cawba píše:A to funguje jak? Ja zil doted v nevedomi, ze tim se zapina ta detekce smradu?!
Asi jo, sry ... taky nevím vše ... viz výše ...
Napsal: pát 13.06.2014 13:52
od Kani
Co je pravdy na tom, ze novejsi verze uz maji AUC automaticky bez tlacitka a symbolu?
Napsal: pát 13.06.2014 14:06
od Fatal Design
Kani píše:Co je pravdy na tom, ze novejsi verze uz maji AUC automaticky bez tlacitka a symbolu?
Jak jsem psal, mám auto 4/98 takže rok před koncem produkce a (A) tam mám ... ale někde tady na fóru bylo téma, kde byla fotka verze bez (A), ale i s modrým konektorem pro AUC ... takže CHAOOOOS !!!
Napsal: pát 13.06.2014 16:42
od Kani
Mas nekde fotku toho modreho konektoru? Zkusim jeste strejdu googla
edit: ten maly?

Napsal: pát 13.06.2014 21:09
od Fatal Design
Ano, ten malý modrý ...
Napsal: pát 13.06.2014 21:13
od Kani
Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Napsal: pát 13.06.2014 21:21
od Fatal Design
Kani píše:Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Na tlačítku není vrtule, ale (A) ... vrtule je na displayi ...
Napsal: sob 14.06.2014 10:05
od Kani
Fatal Design píše:Kani píše:Mam ho i na svem a Nemam vrtuli ma tlacitku.
Na tlačítku není vrtule, ale (A) ... vrtule je na displayi ...
Tak teda nemam (A)

Ale i na nalepce s cislem dilu je AUC
Napsal: sob 14.06.2014 11:01
od Foldas
jak jsem už psal verzi s vrtulkou jsem viděl zatím jenom na jednom autě a na funkci auto to štelovalo ventily vody a klapky nahoru dolu doprostřed.
Napsal: ned 15.06.2014 21:32
od Lucifer
S tím automatickým režimem to píšete trochu jinak než to je.
Vypozoroval jsem, že obě mají 100% automatický provoz jen je rozdíl, že pokud je na displeji auto tak můžu mít dvě ovládání automatu, buď jsou v automatickým režimu klapky pokud svítí čudlík AUTO zeleně a na displeji si volím otáčky, nebo můžu mít nastavený klapky např jen na nohy ale mít zapnutou automatickou kontrolu větráku.
Pokud je na displeji symbol tak lze mít buď 100% automatický provoz nebo nic. Tzn že buď budu mít klapky a otáčky větráku v automatu nebo plně manuální provoz

Napsal: pon 16.06.2014 06:33
od Foldas
to co popisuješ je funkce u panelu s auc. Chtělo by to někoho kdo má tu verzi s větračkem na displeji který by popsal jak mu to přesně funguje
Napsal: pon 16.06.2014 15:12
od Lucifer
Já jsem chvíli jezdil s autem který mělo tu funkci s větráčkem a vypozoroval jsem to tak jak píšu

Ale můžu se třeba mýlit

Napsal: pon 16.06.2014 18:51
od blackjack
Já mám verzi s větráčkem na displeji, bez AUC
Ptejte se co přesně Vás zajímá. Sám jsem nijak extra nevypozorval jak to funguje, prostě nastavím 22,5 stupně a v autě je vždycky příjemně, víc nepotřebuju... Klimu (vločku) jsem však ještě nepustil, nemám naplněno... takže se tu bavíme jen o přitápění...
Čeho jsem si všimnul. Otáčky si to částečně nějak upravuje, resp. když třeba mám nastaveno 24° a začnu ubírat na 16° tak se mě otáčky mění... To samé jako občas za jízdy se ozvou nějaké klapky, že si to klima sama nějak popřepíná a začne foukat někam jinam, o jiné teplotě...
Jak jsem říkal, zapnutou automatiku mam pořád a na rozdíl od manuálního sporáku jsem ještě nezažil, že bych měl v autě přetopeno, nebo tak něco

Takže to přívlastek automatická to má oprávněně.