Stránka 2 z 2

Napsal: pon 17.03.2014 18:33
od Dave320
Já to asi vidím na ty Vredestein a uvidíme v testu dopadly dost dobře a i v tom ADAC jsou dost vysoko tak to asi nebude tak špatný.

Napsal: pon 17.03.2014 18:36
od martas11
Dave320 píše:Já to asi vidím na ty Vredestein a uvidíme v testu dopadly dost dobře a i v tom ADAC jsou dost vysoko tak to asi nebude tak špatný.
Tak je zkus a uvidíš :-)

Napsal: pon 17.03.2014 19:30
od Dave320
Jo zkusím ty Vredestein a poreferuji. Před tím byly Bridgestone tak uvidím jak na tom budou ty Vredestein.
Jen ještě přemýšlím jaké ty Vredestein to nakonec budou zda:
Vredestein Ultrac Vorti - http://www.pneunet.cz/pneu/24471/vredes ... 2-y-letni/
či
Vredestein Ultrac Sessanta - http://www.pneunet.cz/pneu/14312/vredes ... 2-y-letni/

Nějak to rozhodnu.
Zatím díky všem

Napsal: pon 17.03.2014 23:33
od Totic
Na trhu je fůra možností (a neštěstí i testů). Ještě jedna věc - věříte, nebo orientujete se podle spotřebních štítků?
Jestli to odráží skutečnost si myslím docela dobrý vodítko při výběru. :?:

Napsal: úte 18.03.2014 08:14
od pavproch
nahoře někdo píše, že Bridže Potenza RE050A sou šity... nesouhlasím.

co se týče jízdních vlastností (záběr/brždění nasuchu i mokru, hlučnost) jsou silně nadprůměrné až vynikající, na suchu a ve velkém teple se skoro blíží semislikům

jediné mínus je RFT a nekomfort z toho vyplývající

a samozřejmě životnost může být pro někoho mínus - guma s treadwear 140 prostě nemůže vydržet dlouho, mých 272 kobyl dokáže ty gumy sežrat za 18-20 tis km... což mi neva, preferuju jízdní vlastnosti

Napsal: úte 18.03.2014 09:52
od Francis
Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?

Napsal: úte 18.03.2014 10:11
od surfis
pavproch píše:nahoře někdo píše, že Bridže Potenza RE050A sou šity... nesouhlasím.

co se týče jízdních vlastností (záběr/brždění nasuchu i mokru, hlučnost) jsou silně nadprůměrné až vynikající, na suchu a ve velkém teple se skoro blíží semislikům

jediné mínus je RFT a nekomfort z toho vyplývající

a samozřejmě životnost může být pro někoho mínus - guma s treadwear 140 prostě nemůže vydržet dlouho, mých 272 kobyl dokáže ty gumy sežrat za 18-20 tis km... což mi neva, preferuju jízdní vlastnosti
Já jsem nepsal, že jsou shity. Psal jsem, že vlastnosti jsou dobré, ale v porovnání s Pirelli P7 Cinturato mi nepřišel takový rozdíl. RE050 je hodně měkká guma. Mě taky nejde o prachy, ale opravdu nehodlám řešit nový gumy každý léto, nebo se bát, že na nich nedojedu sezónu ;)

Napsal: úte 18.03.2014 10:38
od pavproch
tos nebyl ty, to byl Vlasta... :wink:

já sjedu i dvě sady za sezonu....

Napsal: úte 18.03.2014 11:14
od onlybimmers
Francis píše:Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?
kámoš je měl... nemoh si je vynachválit, jde do nich znovu... překvapivě v pohodě i na mokru - samozřejmě s dobrou geometrií... zrovna včera o nich básnil, že je bude objednávat :)

jinak padlo tu slovo o Nexen N9000, ty můžu doporučit zase osobně já... na mokru taky nejsou vůbec špatný... na to, že ještě před půlrokem jsem tuhle značku obcházel obloukem, tyhle mě přesvědčili...

taky jsem jezdil na Rockstone F105... na suchu skoro nedržej a na mokru jsou jenom pro otrlé psychopaty :D ne-jednou jsem se díky nim málem rozštípal. Hankook Ventus K104 mě taky nijak nepřesvědčili... čekal jsem víc od Hankook

jinak můžu doporučit třeba Falken FK452, Continental Sport Contact 2, Maxxis MA Z1 Victra na takové to běžné ježdění :)) a Toyo R888 nebo Federal 595RS-R na sportovnější blbnutí super semislicky... jinak na klasicky silnice obligátně Pilot Sport PS2 asi nejlepší guma

Napsal: úte 18.03.2014 12:39
od pavproch
dyž mišelinky UHP, tak Pilot Super Sport :wink:

Napsal: úte 18.03.2014 13:13
od onlybimmers
pavproch píše:dyž mišelinky UHP, tak Pilot Super Sport :wink:
máš pravdu, ty jsou výborný...

jinak pro ostatní... neví někdo, kde se dají sehnat NITTO? konkrétně Nitto NT05

Napsal: úte 18.03.2014 13:36
od odapoz
pavproch píše:jinak pro ostatní... neví někdo, kde se dají sehnat NITTO? konkrétně Nitto NT05
po chvíli hledání jsem došel k závěru že je nikdo do evropy nedováží, takže si je buď můžeš objednat přímo z USA, nebo se stát dovozcem, ale myslim že rozumnější bude koupit jiný pneu :D

Napsal: úte 18.03.2014 13:44
od Marek-WAR
Francis píše:Když už jsme u cenové hladiny RE050 a Treadwear těsně nad 100, jaké máte kdo zkušenosti s Toyo R1R v běžném provozu?
Tak tyhle jsem mel Toyo Proxes T1 R
No sice ne na BMW, ale žádná slava. Dobře držely jízdní vlastnosti dobře pokud jsi vzpomínám. Ale ta výdrž byla slabá. Jednu a něco sezony a šli do sběrného dvoru. Na autě byli co nemělo extra výkon nějakých 55kW. Rád ale jezdívám sportovní jízdou např do zatáček ale držely. Rozjezdy jsem s nima neměl že bych se rozjížděl aby mě pískaly gumy. Z toho už jsem vyrostl. Pokud se výroba nezměnila nevím. Pokud chceš i větší nárůst km tak vol něco jiného.

Napsal: stř 19.03.2014 11:56
od Totic
Tady jsem našel docela pěkný výklad ohledně UTQG od kolegů z Honda klubu:
http://www.honda-club.cz/forum/cms_view ... f2063d818e

"...doporučení pro použití pneumatik (nebude s ním třeba hodně lidí souhlasit, ale je to můj názor, tak to tak berte)
- pro běžný provoz s občasným sportovním svezením je TradeWear optimání kolem 300 (jsou to také nejčastěji prodávané)
- pro častou sportovní jízdu i třeba s občasným svezením na okruhu je TradeWear optimání kolem 200, rozhodně bych nechodil moc pod 150. Měkčí pneu, třeba právě Toyo R888 s TradeWear 100 jsou dobré na sprinty nebo amatérské závody, ale v běžném provozu nedokážete využít limit směsi, ale přitom zmizí pneu daleko rychleji. Navíc tyto pneumatiky s TradeWear 100 a nižším, se dají velice snadno přehřát (například jízdou po dálnici) a není tedy problém gumy odrovnat třeba za 3000km pokud jedete několikrát rychle po dálnici Praha - Brno. Dojde prostě k přehřátí a tím daleko rychlejšímu opotřebení."

Napsal: pát 21.03.2014 13:00
od m.deejay
Taky docela uvažuju nad těma Nexen N8000. Když to testovali, tak na suchu a mokru vycházeli podobně jako ty "lepší" značky. Taky záleží, jestli vůbec věřit těm testům-viz podvody. Já třeba jezdím normálně, na pohodu, žádný brzda-plyn a drifty, takže si myslím, že ty gumy, vzhledem k ceně - pneu 245/40R18 za 2tis je dobrá volba. Jsou korejský a ta firma má nějakou historii, oproti vyloženě čínám...

"Nexen je korejská značka, založená roku 1942. Firma s původním názvem Woosung Tires se pyšní 70 let propracovanou technikou. Firma vyrobila v Koreji první pneumatiku v roce 1956 a vyvinula radiální pneumatiky s tvarem dezénu "V" v sérii 60. Své jméno změnila společnost z Woosung Tires na Nexen Tires v roce 2000, jako součást inovace. Od té doby prošla mnohými zlepšeními. Na domácím trhu se podílí 20%. S více než 250 prodejními místy ve 120 zemích světa se stala sklutečně světově známou značkou. "

Škoda Rapid a Octavia bude používat pneu Nexen :

http://www.autofox.cz/index.php?idx=47960

http://www.autofox.cz/index.php?idx=44949

http://pneu-test.cz/letni-225-45-r17/nexen-n8000

Takže bych se toho asi nebál...
:)

Napsal: pát 21.03.2014 13:01
od pavproch
pavproch neska na AF píše:
pavproch píše:počkaj, až vyzkušam ty federaly, co sem dostal spolu s 18" ráfkama
taxem neodolal a nahodil ty 18" se semislikama na brambora.... krapet je zahřál asi 30km slušné jízdy a pak chvíli zaprasil.... ty woe.... pomíjím hlučnost (jako daily driver si takle hlučné gumy dokážu představit jen stěží), ale jinak.... :lovestruck:

neskutečný grip při akcelaraci i decelaraci, v zatáčkácch velmi jisté a precizní vedení, v kolejích nijak zvlášť nervózní ..... v rychlých zatáčkách mají mez držím/nedržím oproti RE050A nebo P-zero při rychlostech o 20-30 km vyšších.... jo, opravdu dost dobrá guma - nejen pro kravení na okruhu, ale i pro přesun k a od odkruhu....

příští týden pudou dolu (bo daily car, pudou tam non RFT P-zera) a pak mám dilema..... nechat si je, až (jestli vůbec) někdy pojedu na NS nebo jiný ring nebo je pustit dál (bo .... brambor je na kravení na okruhu těžký a nemotorný - xD a m4Zlika je mi líto týrat....)

pokud mi někdo uděláte neodolatelnou nabídku, tak bude rozhodnuto....

Napsal: čtv 27.03.2014 10:05
od Totic
Tak jasně - jak je kontrakt s VW hned se můžou začít stavět fabriky.. :P
http://byznys.ihned.cz/zpravodajstvi-sv ... ny-v-cesku

Doufám, že to jednání bude taky "vřelý" jak s Amazonem.. :roll:

Napsal: čtv 27.03.2014 10:21
od Francis
Bridgestone Adrenalin re002, treadwear 220 = poměrně měkká směs. Uživatelské zkušenosti? Jak na mokru?

Napsal: ned 30.03.2014 14:32
od Marek-WAR
Nechci zakládat nové téma, chtěl bych znát názor. Na kolik foukat pneu? Podle tabulky se mě to zda hodně málo ne.
Rozměr 225/45/R17 91W
4. pasažéři - předek 2.1, zadek 2.6
5. pasažéři + zavazadla - předek 2.6 zadek 3.1