Stránka 2 z 3
Napsal: ned 02.02.2014 15:39
od Kani
Totic píše:Francis píše: Váha může je na 70% atd. .
Nejaky link na navod na repas? Posledni dobou se to tady dost zminuje, ale zadne konkretni info sem zatim nenasel.
Napsal: ned 02.02.2014 15:56
od Ondra23
Kani píše:Totic píše:Francis píše: Váha může je na 70% atd. .
Nejaky link na navod na repas? Posledni dobou se to tady dost zminuje, ale zadne konkretni info sem zatim nenasel.
Jestli myslíš repas vanosu
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
http://www.beisansystems.com/procedures ... cedure.htm
Napsal: ned 02.02.2014 17:16
od Kani
Ne ne, o vanosu jsou toho popsany stohy, myslel sem tu vahu vzduchu.
Napsal: ned 02.02.2014 20:14
od MattyX
_stalker_ píše:A ta klapka z M60 asi nepadne bez větších úprav va M50 sani??
První varianta je to předělat na na větší verzi myslím že z M30B35 to jen převrtat - možná nám radek řekne

Druhá varianta je to předělat až na M60B40, to už nevím jak to tam pujde, ale redukce o síle 0.5cm by mohla postačit - ideálně je pak použít i MAF z B40 aby jsi měl celé sání o velkém průměru, jeden člověk to takto má na B29 Turbo.
Druhá věc je k tomu mít adekvátní vstřiky - u M52B28 by problém být neměl, ty jsou poměrně "velké" u M50 to bude chtít upgrade i vstřiků a palivové mapy, aby nebyla chudá směs

Napsal: ned 02.02.2014 21:59
od Francis
Komu se nechce převrtávat a bastlit, může koupit již upravenou klapku. Převrtáno ze seriových 64mm na 68mm.
http://www.ebay.de/itm/251427465147?ssP ... 1423.l2648
MAF pro M52B25/B28 má vnitřní průměr též 68mm, není potřeba dávat jiný.
Napsal: ned 02.02.2014 23:49
od MattyX
Toto je ta snazší verze, pokud chceš víc, tak se pořád dá

Napsal: pon 03.02.2014 00:05
od Francis
S větším MAFem už to chce úpravu map v DME, ne každý ví jak na to

a co do tabulek v DME zapsat

Napsal: pon 03.02.2014 00:33
od Totic
Jo tak o váze je tady toho ještě víc, ale tam se žádný zázraky dělat nedají leda ji prostříknout. Když se objeví díry ve výkonu a nebo motor tahá slaběji může být MAF polomrtvá a nezbývá než ji vyměnit za novou :/ Repas jsem myslel Vanos, jj. Ty budeme objednávat kdo chce sady:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=132783
Napsal: pon 03.02.2014 00:53
od Francis
Nevím jak u doubleVANOSu na M52B2xTU a M54, ale na M50TU a M52 stačí vyměnit O-kroužek pod teflonovým plochým kroužkem a jede to jak nové. O-kroužek z materiálu odolávajícímu horkému oleji přijde v CZ na +- 80 Kč

Napsal: stř 12.02.2014 12:13
od assassin_tl
Francis píše:Nevím jak u doubleVANOSu na M52B2xTU a M54, ale na M50TU a M52 stačí vyměnit O-kroužek pod teflonovým plochým kroužkem a jede to jak nové. O-kroužek z materiálu odolávajícímu horkému oleji přijde v CZ na +- 80 Kč

double vanos je to x2

z toho beisanu prijde k tomu okrouzku i ten teflonovej krouzek... samo sada by sla poskladat i v CR za par korun...
Napsal: stř 12.02.2014 22:40
od Filozof
tady je zajímavé řešení zvýšení výkonu.

Přeloženo google translator.
Tune specifikace :
• 7000 rpm rev limiter
• volnoběžné otáčky zvýšeny na 850 otáčkách za minutu přispěje ke stabilizaci volnoběhu s vačkami M3 a lehký setrvačník
• časování zapalování , tankování a VANOS mapy vyladěny na maximální točivý moment a výkon zisk je v celém rozsahu otáček
• Signál rychlosti ( ABS / ASC ) požadavek odstranit ( bude fungovat , aniž by to tak ideální pro transplantaci )
• odstraněn omezovač rychlosti
• naladěn na 243 Hp na autě s M50 325 sání , výfuk M3 a M3US vačkové hřídele
• bude pracovat na skladě motory bez výše uvedených úprav , ale nebude dávat tak působivé výkonové zisky . Úprava , která dává největší výkon, který mohu doporučit jiné než re - ladil ECU je s M50 v sacím potrubí .
◦ Stock výkon na 328i je 193Hp
◦ přemapování motoru dostanete 19 HP ( 212Hp )
◦ přemapovat + M50 2,5 sání - dostanete 37 hp ( 230HP )
◦ remap + M50 2.5 sání + výfuk M3 + M3 US S52 vačky dostanete 50 HP ( 243Hp )
tady se dá koupit :
http://www.ebay.de/itm/BMW-Euro-E36-328 ... 23353837bc
Napsal: stř 12.02.2014 23:45
od Dabler
je to vazne zajimave reseni takhle si pomoct s vykonem pokud jsou ta cisla realna, ale problem je s m3 us vackama, sou na ebay hure sehnatelne, jak peruansky kokain.
Napsal: čtv 13.02.2014 07:26
od Filozof
ono by stačilo jít zlatou střední cestou alespon
◦ přemapovat + M50 2,5 sání - dostanete 37 hp ( 230HP )
to si myslím je dost slušné pokud se dostaneš na výkon 3litru 170KW. tak je to parádní a nebude to stát víc jak pár tisíc.
Napsal: čtv 13.02.2014 09:45
od assassin_tl
dabler: ty m3 usa vacky muzes nahradit nakejma aftermatket, treba schrick, sezenes snaz, jen cena se ti nebude libit...
Napsal: čtv 13.02.2014 10:46
od MattyX
Daly by se i nabrousit a při velkým úhlu se dávají čepičky na ventily... levnější varianta

Napsal: pát 28.02.2014 13:59
od Kindl0sch
Napsal: sob 01.03.2014 22:53
od Filozof
další upgrade pro M52 motory ...sakra to udělá prej 10-20 koní ...je to možné ?¨
http://www.ebay.com/itm/OBX-Aluminum-Po ... 7d&vxp=mtr
Napsal: ned 02.03.2014 00:00
od SvitaE36
10-20koní je blbost...já ty originál řemenice vážil a např. řemenice vodní pumpy měla něco málo přes 200g pokud si dobře vzpomínám.
Takže i kdyby ten set hodil -250g tak si myslím že 10HP to určitě neudělá.

Napsal: ned 02.03.2014 01:24
od MattyX
Napsal: ned 02.03.2014 10:21
od Filozof
MattyX : Mě to bylo divné že by to dalo tolik. V realu jak píšou jinde kolem 3-5hp. Ale přijdeš o alternátor nebo jsem to nepochopil. Jak pak dobiješ autobaterii ?
