Stránka 2 z 2

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: úte 10.04.2018 20:42
od JaraX
pružiny se objednávaj dle konfigurátoru pružin.
to EDC by mě taky zajímalo, taky bych rád v 6er EDC

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pát 13.04.2018 13:34
od Jirke
Mně v lednu praskla LP pružina. Tak jsem nechal nandat novy tlumiče Sachs a pružiny.
Po 3 měsících ježdění mám předek pořád výš než byl před prasknutím. Nelíbí se mi to, navíc leva strana je o 2cm výš než pravá.

Přemejšlel jsem o jiných pružinách, které by současný stav snížily o 3-4cm, ale jako fakt nevím jestli to jde vymyslet a trefit se.

Tak kdybyste někdo něco podobnýho měl za sebou, podělte se.

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pát 13.04.2018 13:54
od JaraX
kupovat origo prřes konfigurator pružin

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pát 13.04.2018 22:38
od Hoody4
Já dával Mpacket Sachs tlumiče a Lesjofors pružiny. Mám to na autě rok, cca 20k km a bez problému, pořád je to tuhý a výška se nezměnila.

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 14:08
od Totic
Díky za podněty&nápady :idea:
sonyk02 píše:Jestli máš ještě originál pružiny, tak se podívej jaké tam máš ty barevné tečky na pružině a podle toho vyber nové.
Ty původní seriový mám naštěstí ještě přední. Je tam flek 1xblau 2xgrau, tloušťka drátu 12,65mm. Nevím kdo to dodával origo do fabriky (Lesjöfors ?). Teď jak podle toho volit Mtechnik pružinu, když ty jsou značený zase jinak :?: :P

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 14:17
od JaraX
a proč si nenakonfiguruješ pružinu dle konfiguratoru?

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 14:24
od Totic
JaraX píše:pružiny se objednávaj dle konfigurátoru pružin.
to EDC by mě taky zajímalo, taky bych rád v 6er EDC
Jo asi žádná láce, pan Popp poněkud nereaguje ani po SZ takže asi tajný know-how.

Ano konfigurátor je nejjistější cesta (nemám tam teda přístup), jen jsem se chtěl dostat nějak níž než tovární nastavení. Navíc tuhle kemovi z Horimexu napočítali na E90 330i jen za Mpaket pružiny 12tis.kč,- :/ a aftermarket stojí zlomek takže to dost svádí.
Dá se dostat na ten konfig nějak, nebo to je vlastně v ASAPu? :)

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 14:33
od JaraX
jenže ty neorigo pružiny jsou prostě vždycky riziko, prostě třeba k 6ks origo pružin ruzných, patří jedna neorigo, takže některý auto je pak vysoký, jiný sedí na zemi a 50 procentem lidí to sedne.
my už dáváme neorigo pružiny jen na mrdky, na rezavý E46 atd, ale na pěkný auta jen origo. jde o to kam řadíte svoje auta.

https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet
User name: eu111111. Password: bmwetk1

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 15:47
od Totic
Jo tak do ASAPu občas chodím, ale teď jsem najel konečně na: "Tabulka pružin / Zobrazení dodatečného vybavení", nějakou výbavu už to předvyplnilo po zadání VIN.. A ty čísla pružin co mi to vyplulo jsou kupodivu zpětně dohledatelný v RealOEM aj na eshopu. :idea:
To je OK ..s tím už se dá pracovat.

Tak díky za objevení ameriky, určitě se bude hodit aj osatním :D

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 18:06
od JaraX
v real oem nejsou pružiny, jen ty gumy, nebo jak to myslíš? že to pak našlo nějaké pružiny v real oem?
schválně si najdi na tvé auto nějaké pružiny, pak si zaškrtej nějakou výbavu navíc, at ti to dá jiné, takle třeba ty 3 typy, a pak to hod někde do Eshopu a uvidíš že to bude nabízet furt jedny pružiny, kdežto v BMW už bys dostal troje.
dobrý na tomdle je že si to můžeš plně doladit, prostě si tam zadáš všecky retrofity, a dokonce i LPG :)

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 19:10
od mi00wa
mně to píše že nelze vyhledat vozidlo dle VIN :-D ani jedno prostě.

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: pon 16.04.2018 21:56
od rhinos
to jsem jedinej ktery nevidi cely link?

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: úte 17.04.2018 06:49
od server8
Celý odkaz zde:
https://www.parts.bmwgroup.com/tetis/st ... N=Internet

Edit: zkoušel jsem se přihlásit, ale bohužel. :?

"Aftersales Assistance Portal ASAP
User login not successful.
Please try again.
"

Re: E60 sportovně nastavený podvozek - rozdíl oproti klasice

Napsal: stř 15.07.2020 14:07
od code
Nemáte aktuální uživ. jméno a heslo jak se dostat do AOS?
https://aos.bmwgroup.com/login/login_ww ... ss%2fstart


Díky