
že máš štěstí na kvalitní kusy z výroby
nutno kvalitní palivo
a přimazávání
ze svého okolí znám jednu e 39 kterou koupil majitel novou ve Zlíně ..auto má najeto 536 tis km..jezdí ke mně na olej v automatu.
Puvodní majitel ...puvodní převodovka..původní vstřiky!!
Ale od začátku přimazává naftu přípravkem Bischop's original..jak naftu tak olejové náplně. A jak hodně lidí nadává na převodovky GM..tak tady je vidět že jsou to kecy..vše je o majiteli a o jeho přístupu k servisu a chování k autu.
To že má řada z vás polomrtvé vraky a pak se tady každý vylévá jak je co na hovno..to je jen důsledek toho čemu se říká Český přístup...tedy dokud to jede seru na to ..žádná prevence!!!!
Já osobně dělám celé roky oleje v motorech po 7 až 10 tis km..automaty max 30 tis...a převodovky s integrovanými filtry vně převodovky i dřív
Oleje po těchto km vypouštím téměř takové jaké jsem je tam nalil..myšleno v převodech..Olej po 8 či 10 tisíci z motoru je ještě mezi prsty cítit že maže..po 2O až 30 je to abrazivní voda.
Naftu tankuji vyhradně Verva ..popř eurooil...a přimázávám vifem smíchaným s olejem HP od Husqvarny...občas vyleju do nádrže cely vif..jen tak pro zlepšení kondice trysek..
Dělal jsem takové věci vždy... at to byl benzin nebo nafta..vždy nadstandartní přístup..nikdy jsem neřešil turbo..trysky..palivové čerpadla..
Ano ono to stojí peníze... oil v 6HP 26-28... 5 tis... ano pro někoho je to brzy měnit a vyhazovat tyto peníze po 30 tis km..ale pro mne ne..vím že kdo maže ten jede, a dlouho..hranice životnosti se mohou tímto přístupem posunout na samotné maximum..jen bůh ví kde sou..
Tak nebrečte a přistupujte k těm vaším miláčkům zodpovědněj...i dost je někdy málo..moje heslo
