Stránka 2 z 2
Napsal: čtv 25.02.2016 21:28
od Jaris330D
lukas535d píše:Vlasta píše:lukas535d píše:
Aha,ja myslel ze jednotka je ta obdelnikova krabicka na ctyrech sroubkach pod svetlem.
Potom máš D2S
To ne,D1S mam urcite, ale na te krabicce pod svetlem je zluty stitek vyrobce Hella a napsane xenon vorschatgerat,nebo neco podobneho a toto jsem si prave myslel,ze je jednotka.

Některé automobily mají v jedné krabičce vše (napěťové trafo s řídící jednotkou a startér) a některé mají dvě krabičky. Tady popravdě řečeno nevím přesně, jak to je. Pod světlem by mělo být napěťové trafo s řídící jednotkou a startér zvlášť. To platí pro D2S. U D1S by měl být startér součástí výbojky. Myslím, že jsem to řekl správně.
Napsal: pát 26.02.2016 12:56
od mr_nitroz
Kazdy xenon ma jednotku. 12V do vybojky nevede nikdy. D1s ma starter soucasti vybojky, d2s zvlast.
Sam jsem byl toho svedkem, ze cinska vybojka po par zapnuti odpalila jednotku, byla to e90.
Nejhorsi je, ze ted jsou na trhu i cinske kopie originalnich vybojek a ty laik nerozezna od pravych. Ja nejake origo d1s mam za rozumnou cenu. Kdyby nekdo chtel origo Osram d1s, tak at mi napise pm. Par jich mam za rozumnou cenu.
Napsal: pát 26.02.2016 14:02
od Jaris330D
Vsak jsem psal, že Xenon má napěťové trafo + řídící jednotku v jedné krabičce, která je většinou z hliníku kvůli chlazení a je umístěna většinou pod světlem. No a některé modely třeba Audi A6 C5 má startér součástí té krabičky a Octavia 1 má startér v krabičce uvnitř světla. Mercedes W211 má startér součástí objímky montovanou na patici D2S výbojky atd.
Napsal: pát 26.02.2016 18:52
od mr_nitroz
Reagoval jsem na Vlastu, ktery napsal blbost.