Stránka 2 z 3

Napsal: pát 25.12.2015 13:36
od orrllando
Takze na diagnostiku zaregistrovat baterii a pak resit další problemy ? Sem z toho hotovej

Napsal: pát 25.12.2015 13:53
od orrllando
Takze na diagnostiku zaregistrovat baterii a pak resit další problemy ? Sem z toho hotovej

Napsal: pát 25.12.2015 19:36
od Teddy
Ja s nezaregistrovanou baterii jezdim uz 3 roky. Podle me se ta registrace precenuje. Jak jsem ti psal. Zkontroluj kostru a pak kabely od altiku. To kolisajici napeti bych tipoval na spatnej kontakt.

Napsal: pát 25.12.2015 21:47
od orrllando
A z toho muze vznikat kolisání motoru ? Kostru zkontrolovat u baterky ?

Napsal: pát 25.12.2015 22:30
od mika_hakkinen
Jednou jsem resil, ze proste za jizdy normalne chcipl motor, zakolisali otacky a motor chcipl. Zavada tezko znovou proveditelna, protoze to delalo ciste nahodne. A bylo to tim, ze motor nemel dobrou kostru. To ukostreni zkontrolovat. Alternator reguluje napeti mezi kostrou a polem, pokud ti kostra lita ve vzduchu, tak takove neplechy. Jinak se ti to muze kostrit klidne pres palivovou trubku (prehanim)

Napsal: pát 25.12.2015 23:31
od Teddy
Prave ze to to kolisani klidne zpusobovat muze. Motor je rizenej elektronikou a ta je na napeti citliva.
Uplne idealne zmerit odpor mezi kolikem baterie a kostrou primo na altiku. Me porad neslo do hlavy, proc na budicim privodu do altiku namerim jen 11 - 12.5V. Kolisalo to. Mel jsem spatne ukostrenej kabel z minusu baterie na kastli. Ocistil jsem to, dal tam perovky a motor jde sametove, spadla spotreba a perfektne dobiji.

Bejt tebou, tak to vsechno zkontroluju. Ja to poznal az kdyz startovala manzelka a ja zahlidnul od kostry oblacek koure. Sahl jsem na to a spalil se.

Napsal: sob 26.12.2015 09:26
od JaraX
Teddy, měřit odpor nestačí, může tam být malej kontakt, co pro měření běží v pohodě, ale pro běh, nebo start motoru už nestačí, proto to chce projít všechny plus a minus spoje.
sice na kostry trpí spíš diesely kvuli několikanasobně většímu proudu, ale za kontrolu to určitě stojí.

Napsal: sob 26.12.2015 10:49
od orrllando
a kde vsude spoje zkontrolovat mě je divný že svítí ta kontrolka motoru

Napsal: sob 26.12.2015 11:10
od lu34s34s
Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek

Napsal: sob 26.12.2015 17:02
od Teddy
JaraX píše:Teddy, měřit odpor nestačí, může tam být malej kontakt, co pro měření běží v pohodě, ale pro běh, nebo start motoru už nestačí, proto to chce projít všechny plus a minus spoje.
sice na kostry trpí spíš diesely kvuli několikanasobně většímu proudu, ale za kontrolu to určitě stojí.
Souhlasim. Bral jsem to jako prvni krok. Opravdu je potreba ty spoje rozebrat vycistit a zase slozit. Ja jsem to jeste namazal kontaktovou vazelinou.

Napsal: sob 26.12.2015 17:07
od mi00wa
vazelina nevede ale proud.

Napsal: sob 26.12.2015 19:01
od orrllando
lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?

Napsal: sob 26.12.2015 19:08
od orrllando
chlapi a nejaky elektrický schema kde všude je to ukostřeny nebo celkove nejaka kniha jak na to ? existuje neco takového :D na starý a4 sem si diky tomu udělal vše sám :D tohle je trochu jiný kafe

Napsal: ned 27.12.2015 10:28
od JaraX
bmw wds

Napsal: ned 27.12.2015 17:21
od orrllando
JaraX píše:bmw wds
tak tomu moc nerozumim :D , další poznatek dnes sem nastartoval ráno, motor jel chvíli na sytič tak to dáválo 14 V a pak začli klesat otáčky s nimy i napětí a vybrace a kolísání motoru a tak dalé asi to odvezu nějakýmu elektrikáři a bude

Napsal: ned 27.12.2015 18:14
od lu34s34s
orrllando píše:
lu34s34s píše:Měl jsem tento týden ten stejný problém. Došlo k poklesu napětí na baterce, dobila se a po ujetí cca 1 km mi to zahlásilo chyby motoru, dusilo se, převodovka si dělala co chce. Dotahli jsme to do servisu. V servisu mi řekli, že pokles napěti je pro řídící jednotku matoucí a neví co se děje, proto se stane nestabilní. U 99,9 % se po dobití vrátí do původního nastavení, ale někdy se do něj nevrátí a dělá si dál co chce. Pomohlo přehrání všech jednotek
tohle je hodne podobnej případ taky si to delá co chce nekdy stane že nejde rychlemr ani otáčkomer proste to bliká jak barevná hudba a svíti ta kontrolka motoru to ti taky svítilo ?
kontrolka motoru taky svitila, převodovka mi hodila nekdy pri 20 km/h treba čtverku, auto se obcas dusilo, pak najednou jak kdyby tomu nic nebylo a pak to treba zdechlo

Napsal: pon 28.12.2015 18:39
od orrllando
už sem na to nemel nervy dnes sem to odvezl k elektrikařovi tak uvidim

Napsal: pon 28.12.2015 23:14
od cypressjoe
Oralndo:

Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.

Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484

Díky

Napsal: úte 29.12.2015 09:22
od orrllando
cypressjoe píše:Oralndo:

Pak napiš zkušenosti, příčinu a ke komu jsi to nakonec odvezl. Nedávno jsem to taky řešil. Předtim proběhla výměna baterie, přehrání jednotek v Carteku, zkoušel jsem jezdit bez IBS a po zamknutí vozu do dvou dnů baterie KO a riskuju, že nenastartuju. Zatim to mám co dva dny na udržovačce a bez problémů, nicméně bych rád věděl jak ti to dopadne.

Viz diskuze zde:
http://www.bmwklub.cz/modules.php?name= ... c&t=149484

Díky
jo dam vědet borec v servisu mi řekl že mi tam ten co mi opravoval alternátor dal na 95 procent na hovno regulátor že nekomunikuje s jednotkou tak uvidíme no ty máš trochu odlišný problém me se napětí neztrácí me to blbe dobíjí a tím pádem odpojuje systemy a nechává to jen na tech bezpečnejch takhle mě to vysvětlil jinak nestává se ti že když otevřes dveře začne changer přehazovat CD ? nechápu jakou to má souvislost s dveřma ale mě to dělalo

Napsal: úte 29.12.2015 10:38
od Jaris330D
Mně to přehazovaní v changeru dělá u E66tky, protože kvůli chybě v Logic7 mě neusíná a násilně se odpojí baterka, aby se nevydudala a mohl jsem v poho nastartovat. No a tím, jak to násilně odpojí napájení, tak to odpojí všechny jednotky. Při otevření dveří, se to probudí a changer si projede všechny cd, aby věděl, co tam je, protože si kvůli násilnému odpojení nepamatuje nic. Aspoň takhle si to vysvětluji. Tak něco podobného se děje nejspíš i u tebe.