Stránka 2 z 2

Napsal: pon 09.05.2016 11:12
od Zdenda530d
Tak po výměně jsem po cca 3 týdnech zaregistroval opět zvýšené dunění v interiéru na volnoběh (vibrace zmizely úplně). Dal jsem auto na zvedák a zkontroloval nové silentbloky - vše se zdá být OK. Zkusil jsem zda jsou hadičky podtlaku napojené a domáčkl jsem je do silentbloků (resp. domáčknout ani nepotřebovaly, nebo jsem si nevšiml, že by byly povysunuty/měly nějaký chod).
V každém případě při následné cestě dunění zmizelo a na volnoběh je zase vše jak má být (ticho bez vibrací). Chci se jen zeptat, jestli už toto někdo řešil. Asi to bylo tím, že nedolíhaly hadičky ale jak předcházet tomu aby se vytřepaly/vysunuly - má tam origo něco být (držák/spona)? Hadičky jsou prostě nasunuty a šmitec? Nebo, když chci fixovat spojení hadička-silentblok si musím poradit "kutilsky". Podotýkám, že o zasilikonování/přilepení hadičky a podobných zvěrsvech ani neuvažuju.

Nebo je problém ještě někde jinde...

pozn. po výměně SB jsem ujel cca 900 km než se dunění objevilo (dálnice i okresky), uvidím, jak dlouho to zase vydrží...

Napsal: pon 09.05.2016 12:42
od Misanek
Když je v soustavě podtlak, tak by dle mého hadice neměly mít tendenci "vystřelovat". Nicméně pokud ti jde o sichr, tak bych je jednoduše zkusil stáhnout elektrikářskýma páskama - jako prasárna mi to nepřijde a ucvaknout jdou jednoduše vždycky

Napsal: pon 09.05.2016 15:07
od Zdenda530d
To mi logika velí taky, že se spíš přisávají. Takže mi tam nic nechybí - žádná pojistka tam origo být nemá...

No, budu s tím jezdit a když se to bude opakovat nějaké jištění tam dodělám.