Napsal: pon 09.05.2016 11:12
Tak po výměně jsem po cca 3 týdnech zaregistroval opět zvýšené dunění v interiéru na volnoběh (vibrace zmizely úplně). Dal jsem auto na zvedák a zkontroloval nové silentbloky - vše se zdá být OK. Zkusil jsem zda jsou hadičky podtlaku napojené a domáčkl jsem je do silentbloků (resp. domáčknout ani nepotřebovaly, nebo jsem si nevšiml, že by byly povysunuty/měly nějaký chod).
V každém případě při následné cestě dunění zmizelo a na volnoběh je zase vše jak má být (ticho bez vibrací). Chci se jen zeptat, jestli už toto někdo řešil. Asi to bylo tím, že nedolíhaly hadičky ale jak předcházet tomu aby se vytřepaly/vysunuly - má tam origo něco být (držák/spona)? Hadičky jsou prostě nasunuty a šmitec? Nebo, když chci fixovat spojení hadička-silentblok si musím poradit "kutilsky". Podotýkám, že o zasilikonování/přilepení hadičky a podobných zvěrsvech ani neuvažuju.
Nebo je problém ještě někde jinde...
pozn. po výměně SB jsem ujel cca 900 km než se dunění objevilo (dálnice i okresky), uvidím, jak dlouho to zase vydrží...
V každém případě při následné cestě dunění zmizelo a na volnoběh je zase vše jak má být (ticho bez vibrací). Chci se jen zeptat, jestli už toto někdo řešil. Asi to bylo tím, že nedolíhaly hadičky ale jak předcházet tomu aby se vytřepaly/vysunuly - má tam origo něco být (držák/spona)? Hadičky jsou prostě nasunuty a šmitec? Nebo, když chci fixovat spojení hadička-silentblok si musím poradit "kutilsky". Podotýkám, že o zasilikonování/přilepení hadičky a podobných zvěrsvech ani neuvažuju.
Nebo je problém ještě někde jinde...
pozn. po výměně SB jsem ujel cca 900 km než se dunění objevilo (dálnice i okresky), uvidím, jak dlouho to zase vydrží...