Jestli myslíš tu zadní membránu,tak tu jsem měnil ca před 3týdnama a hodne se to zlepšilo.co se týče těsnosti hadic,prohlížel jsem to a nikde nic jsem nenašel.
Jak jsem psal dříve,při průběhu válců na diag mi bylo dost divný ten obrovskej rozdíl hodnot na jednotlivejch válcích-někde 300,na jiném nula. Při jízdě na všech nula a při odstavení plynu se zase hodnoty objevily,je to normál?
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E39 540iA-BC-Engine fails.prog+kontrolka motoru-závady Inpa
on skoro každej mění jen membránu, ale na autě to ani dobře udělat nejde, chce to sání ven, novou trubku co vede v sání, plus tu vývodní s těsněním, a kontrola všech podtlakových hadic.
nejhůř to má vyřešeny asi X5 s M62, jelikož tam je hadic a hadic a všecko po letech na kaši, a olej se do vany vrací přes holendr což je jasny že se ucpe.
nejhůř to má vyřešeny asi X5 s M62, jelikož tam je hadic a hadic a všecko po letech na kaši, a olej se do vany vrací přes holendr což je jasny že se ucpe.