Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E39 540iA-BC-Engine fails.prog+kontrolka motoru-závady Inpa

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
rades
Registrovaný
Příspěvky: 175
Registrován: úte 02.03.2004 01:00

#21 Příspěvek od rades »

Jestli myslíš tu zadní membránu,tak tu jsem měnil ca před 3týdnama a hodne se to zlepšilo.co se týče těsnosti hadic,prohlížel jsem to a nikde nic jsem nenašel.
Jak jsem psal dříve,při průběhu válců na diag mi bylo dost divný ten obrovskej rozdíl hodnot na jednotlivejch válcích-někde 300,na jiném nula. Při jízdě na všech nula a při odstavení plynu se zase hodnoty objevily,je to normál?
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#22 Příspěvek od TANN3R »

Jestli jsem to pochopil správně, tak si měnil pouze membránu bez sundání sání, takže těsnění ani trubku jdoucí z hlavy k membráně si neměnil. Vyzkoušej za chodu motoru těsnost sání start sprejem (ne čističem brzd).
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od JaraX »

on skoro každej mění jen membránu, ale na autě to ani dobře udělat nejde, chce to sání ven, novou trubku co vede v sání, plus tu vývodní s těsněním, a kontrola všech podtlakových hadic.
nejhůř to má vyřešeny asi X5 s M62, jelikož tam je hadic a hadic a všecko po letech na kaši, a olej se do vany vrací přes holendr což je jasny že se ucpe.
Uživatelský avatar
Fx Člen Klubu
Člen Klubu
Příspěvky: 7216
Registrován: úte 23.12.2003 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#24 Příspěvek od Fx Člen Klubu »

Ad vracení oleje do vany...
Přílohy
6116_separator1.jpg
6116_separator1.jpg (83.81 KiB) Zobrazeno 404 x
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od JaraX »

todle třeba při výměně mebrány vždy čistíme, u každyho auta to chce vždy zkusit jeslti se olej vrací do vany
Odpovědět