Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

E61 EGR ...bacha na něj...

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#21 Příspěvek od tommy_romeo »

Ja mam prozatim DPF off ale v utery nahazuju novy a v patek opet sprovoznujem regenerace. Tak bych nechtel aby mi hned odesel. Tudiz jestli neni hned lepsi EGR vymenit. Mam uz najeto dost pres 200tis
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od Joshuax »

A ted mozna tupa otazka, ale at pouzivam funkci hledat jak chci, nezjistil jsem, kde koupit chladic egr. Teda jo, nasel jsem nejaky web schmiedmann.cz, ale maji asi jenom origos, nedela to nekdo za trochu lepsi peniz ?
Ted se mi 10k za chladic zrovna moc nehodi, navic netusim, jestli to je ten problem, protoze se mi zacala ztracet voda. Alespon auto zacalo hlasit nedostatek, dolival jsem tak pred 14ti dny do maxima a uz to hlasi zase.
Rozdelat ten chladic na sidlisti predtim, nez s tim autem nekde jedu je trochu hardcore a nez dojedu do garaze, tak predpokladam uz poznam prd, navic to bude ohrate a bude se na tom dost blbe delat...
Nejaky tip na pripadne dalsi misto na unik chladici kapaliny ? Z vyfuku vizualne neleze nic nestandardniho...
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#23 Příspěvek od Giovany1971 »

Joshuax píše:A ted mozna tupa otazka, ale at pouzivam funkci hledat jak chci, nezjistil jsem, kde koupit chladic egr. Teda jo, nasel jsem nejaky web schmiedmann.cz, ale maji asi jenom origos, nedela to nekdo za trochu lepsi peniz ?
Ted se mi 10k za chladic zrovna moc nehodi, navic netusim, jestli to je ten problem, protoze se mi zacala ztracet voda. Alespon auto zacalo hlasit nedostatek, dolival jsem tak pred 14ti dny do maxima a uz to hlasi zase.
Rozdelat ten chladic na sidlisti predtim, nez s tim autem nekde jedu je trochu hardcore a nez dojedu do garaze, tak predpokladam uz poznam prd, navic to bude ohrate a bude se na tom dost blbe delat...
Nejaky tip na pripadne dalsi misto na unik chladici kapaliny ? Z vyfuku vizualne neleze nic nestandardniho...
Obvolej vrakárny..nahlas typ a rv auta..a ti schopní ti vyberou to co potřebuješ... já ho sehnal na vrakáči za 4 ..ale pak jsem se rozhodl jinak..a dobře..vyhazovat peníze za pi.oviny.. :wink:
TANN3R
Registrovaný
Příspěvky: 1833
Registrován: ned 29.03.2015 01:00
Bydliště: Olomouc

#24 Příspěvek od TANN3R »

Kravina shánět zrovna egr chladič na vrakáči, vždyť na něm nemá šanci poznat jestli je ok nebo ne. Co když se pak bude ztrácet voda dál? Nebude mít jistotu, jestli to nejde přes ten "nový" chladič a nakonec ho bude platit dvakrát.. Buď koupit nový, nebo odpojit a zaslepit. Ideálně sehnat potrubí z EU3 verze bez chladiče.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od Giovany1971 »

TANN3R píše:Kravina shánět zrovna egr chladič na vrakáči, vždyť na něm nemá šanci poznat jestli je ok nebo ne. Co když se pak bude ztrácet voda dál? Nebude mít jistotu, jestli to nejde přes ten "nový" chladič a nakonec ho bude platit dvakrát.. Buď koupit nový, nebo odpojit a zaslepit. Ideálně sehnat potrubí z EU3 verze bez chladiče.
Tak asi máš pravdu..je to riziko..bud vykuchat nebo nové...levně koupené..dvakrát placené..tady se to fakt nedá poznat když se nad
tím zamyslím...to by musel téct moc jako mě... :wink:
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#26 Příspěvek od Joshuax »

A automedik ? Maj tam bazar, prej 7 dni na vyzkouseni, nemate s tim nekdo praktickou zkusenost ?

Jeste porad nevim, jestli to jde pres ten chladic, nemel jsem cas to rozebrat a jeste k tomu za studena. pripadne kdyz bych to rozdelal dole, jakou fintou natlakovat ten okruh, aby bylo videt, jestli to prosakuje treba za chodu ? V klidu to treba prosakovat nebude.
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od Giovany1971 »

Joshuax píše:A automedik ? Maj tam bazar, prej 7 dni na vyzkouseni, nemate s tim nekdo praktickou zkusenost ?

Jeste porad nevim, jestli to jde pres ten chladic, nemel jsem cas to rozebrat a jeste k tomu za studena. pripadne kdyz bych to rozdelal dole, jakou fintou natlakovat ten okruh, aby bylo videt, jestli to prosakuje treba za chodu ? V klidu to treba prosakovat nebude.
Mě to teklo když auto stálo...voda mi tekla i kolem ovl klapky turba... mě to šlehlo úplně..Prakticky pokud to neteče jinama.. tak je to vždy jen ten chladič.. jak ti mizí voda...bez zjevné příčiny... je to tam.Jedině jej vyndat a natlakovat ..

Od té doby co jej mám venku...drží voda přesně jak má...
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#28 Příspěvek od tommy_romeo »

Tak ja uz mam DPF on. EGR prosel nejakym testem taky OK ale prave dnes jsem dolil cca 1dcl vody zase. Priblizne dolivam 1dcl po 2 mesicich. Snad nemam stejny problem jako ty jen prozatim v zacatcich.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od Joshuax »

No ja kdyz jsem to cistil, tak jsem to tam cele rozdelal, takze jsem to zavzdusnil a neco vytaklo, pak jsem to asi neodvzdusnil, takze to z te nadrzky mohlo zmizet az po nejakem case, az to probublalo celym systemem, takze to prvni doliti jsem bral jako v pohode, ale pak se mi to stalo znova a v relativne kratkem case, takze jsem budto nekde neco spatne dotahl, nebo holt ten chladic. Predtim to nedelalo, ale motor taky jel na pul plynu, kazdou chvili v nouzaku, kvuli DPFku, ted lita jak zbesily, takze bych jej nerad odrovnal vodou z chladice :)
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#30 Příspěvek od Giovany1971 »

[quote="Joshuax"]No ja kdyz jsem to cistil, tak jsem to tam cele rozdelal, takze jsem to zavzdusnil a neco vytaklo, pak jsem to asi neodvzdusnil, takze to z te nadrzky mohlo zmizet az po nejakem case, az to probublalo celym systemem, takze to prvni doliti jsem bral jako v pohode, ale pak se mi to stalo znova a v relativne kratkem case, takze jsem budto nekde neco spatne dotahl, nebo holt ten chladic. Predtim to nedelalo, ale motor taky jel na pul plynu, kazdou chvili v nouzaku, kvuli DPFku, ted lita jak zbesily, takze bych jej nerad odrovnal vodou z chladice :)[/quote

Maš DPF off?..pokud ano... měli by zrušit i EGR..páč tenhle okosráč u eu4 jede společně nerozdílně.. pak udělěj bypas vody u chladiče EGR ...ten samotný vyhod.. použij jen přiruby které zavař a máš klid.. mě se od té doby neztratilo absolutně nic..
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#31 Příspěvek od Joshuax »

Ne, DPFko mam cerstve vycisteny (nechano delat suchou cestou), takze EGR zaslepovat nehodlam. Spis me zajimalo, jestli predtim, nez koupim novej chladic na EGR, nemam radeji kouknout jeste jinam, vicko oleje je ale ciste. Pripadne jestli existuje nejaka alternativa, nebo jenom holt dat 10k za trubku v trubce :)
Nebo jestli se to treba neopravuje, dost mozna by to slo treba preletovat.
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#32 Příspěvek od Joshuax »

Tak problem byl jinde, praskle zpetne potrubi. Takova mala mikrotrhlina, ale pri zahrati z toho vali voda proudem :)

Ale zpet k EGR. Co se stane, kdyz se proste nebude ten ventil otevirat ? Jako rozumim tomu, ze to v zasade bude slepe rameno vyfuku, ale cemu to skodi ? Pripadne proc se takhle neodpojuje egr normalne a nahrazuje se to jinyma trubkama, nebo zaslepovanim svodu a podobne ? Pro auto by to krom toho, ze se mu ten bordel nevraci zpet do motoru, by to melo byt uplne stejne, co se tyce tlaku ve vyfuku, praci termostatu atd, nebo v cem je hacek ?
Je to jenom kvuli tomu, aby se predeslo uniku chladici kapaliny ?
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#33 Příspěvek od tommy_romeo »

Ahoj jak jsi odhalil prosimte tu trhlinku? Mi se taky trochu ztraci voda a zvazuji ze tam naliju takovy ten pripravek ktery ma zamezit unikum. Dik
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#34 Příspěvek od Joshuax »

Jsem to mel docela snadny, prehral jsem auto (no trosku jsem na to slap na sport rezim :D) pak jsem to nechal chvili na miste bezet, ono se to zahralo slusne i pres vadny termostat a z potreubi zacal proudit praminek vody jak z fontany :)

Ale ze bych tam chtel lit neco, co mi treba odrovna cerpadlo, to se mi fakt nechtelo. Kdyz uz, tak bych zvolil nejake barvivo, ale bojim se, ze v te spinave vode se to stejne znici a nepujde to pak videt. Ja to mam krasne zepredu a chcalo to vlastne na chladic a blok motoru, takze se to zacalo odparovat a ja videl slabou paru zpod kapoty, tak jsem na to dosel.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#35 Příspěvek od tommy_romeo »

Pockej pockej paru vidim taky slabou sem tam jakoby z prostoru spolujezdcovy ledvinky. Takze bych to mohl mit na podobnem miste. Mas nejaky foto prosimte?
Uživatelský avatar
Joshuax
Registrovaný
Příspěvky: 1621
Registrován: úte 09.08.2011 00:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#36 Příspěvek od Joshuax »

Takhle to vypadalo bez ohrati.

Obrázek
Uživatelský avatar
Giovany1971
Registrovaný
Příspěvky: 357
Registrován: ned 11.05.2014 00:00
Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
Kontaktovat uživatele:

#37 Příspěvek od Giovany1971 »

Ted jsem dělal to samé na e39...prasklé přesně v tomhle mistě..neni to drahé stálo to asi 1480k..
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#38 Příspěvek od JaraX »

kdyby někdo chtěl tak mám tudle trubku novou na prodej, měnil jsem to často, ale jelikož mrdky nafty už nedělam, tak mi tu zbyla jedna nova. nechal bych za 1000kč, je to origo bmw, v připadě zájmu dodám čislo dílu.
tommy_romeo
Registrovaný
Příspěvky: 341
Registrován: pát 05.02.2010 01:00

#39 Příspěvek od tommy_romeo »

JARAX nahod prosimte to cislo mel bych zajem. Diky
JaraX
Registrovaný
Příspěvky: 24548
Registrován: pát 10.06.2005 00:00
Kontaktovat uživatele:

#40 Příspěvek od JaraX »

Odpovědět