Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E61 EGR ...bacha na něj...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A ted mozna tupa otazka, ale at pouzivam funkci hledat jak chci, nezjistil jsem, kde koupit chladic egr. Teda jo, nasel jsem nejaky web schmiedmann.cz, ale maji asi jenom origos, nedela to nekdo za trochu lepsi peniz ?
Ted se mi 10k za chladic zrovna moc nehodi, navic netusim, jestli to je ten problem, protoze se mi zacala ztracet voda. Alespon auto zacalo hlasit nedostatek, dolival jsem tak pred 14ti dny do maxima a uz to hlasi zase.
Rozdelat ten chladic na sidlisti predtim, nez s tim autem nekde jedu je trochu hardcore a nez dojedu do garaze, tak predpokladam uz poznam prd, navic to bude ohrate a bude se na tom dost blbe delat...
Nejaky tip na pripadne dalsi misto na unik chladici kapaliny ? Z vyfuku vizualne neleze nic nestandardniho...
Ted se mi 10k za chladic zrovna moc nehodi, navic netusim, jestli to je ten problem, protoze se mi zacala ztracet voda. Alespon auto zacalo hlasit nedostatek, dolival jsem tak pred 14ti dny do maxima a uz to hlasi zase.
Rozdelat ten chladic na sidlisti predtim, nez s tim autem nekde jedu je trochu hardcore a nez dojedu do garaze, tak predpokladam uz poznam prd, navic to bude ohrate a bude se na tom dost blbe delat...
Nejaky tip na pripadne dalsi misto na unik chladici kapaliny ? Z vyfuku vizualne neleze nic nestandardniho...
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Obvolej vrakárny..nahlas typ a rv auta..a ti schopní ti vyberou to co potřebuješ... já ho sehnal na vrakáči za 4 ..ale pak jsem se rozhodl jinak..a dobře..vyhazovat peníze za pi.oviny..Joshuax píše:A ted mozna tupa otazka, ale at pouzivam funkci hledat jak chci, nezjistil jsem, kde koupit chladic egr. Teda jo, nasel jsem nejaky web schmiedmann.cz, ale maji asi jenom origos, nedela to nekdo za trochu lepsi peniz ?
Ted se mi 10k za chladic zrovna moc nehodi, navic netusim, jestli to je ten problem, protoze se mi zacala ztracet voda. Alespon auto zacalo hlasit nedostatek, dolival jsem tak pred 14ti dny do maxima a uz to hlasi zase.
Rozdelat ten chladic na sidlisti predtim, nez s tim autem nekde jedu je trochu hardcore a nez dojedu do garaze, tak predpokladam uz poznam prd, navic to bude ohrate a bude se na tom dost blbe delat...
Nejaky tip na pripadne dalsi misto na unik chladici kapaliny ? Z vyfuku vizualne neleze nic nestandardniho...

Kravina shánět zrovna egr chladič na vrakáči, vždyť na něm nemá šanci poznat jestli je ok nebo ne. Co když se pak bude ztrácet voda dál? Nebude mít jistotu, jestli to nejde přes ten "nový" chladič a nakonec ho bude platit dvakrát.. Buď koupit nový, nebo odpojit a zaslepit. Ideálně sehnat potrubí z EU3 verze bez chladiče.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Tak asi máš pravdu..je to riziko..bud vykuchat nebo nové...levně koupené..dvakrát placené..tady se to fakt nedá poznat když se nadTANN3R píše:Kravina shánět zrovna egr chladič na vrakáči, vždyť na něm nemá šanci poznat jestli je ok nebo ne. Co když se pak bude ztrácet voda dál? Nebude mít jistotu, jestli to nejde přes ten "nový" chladič a nakonec ho bude platit dvakrát.. Buď koupit nový, nebo odpojit a zaslepit. Ideálně sehnat potrubí z EU3 verze bez chladiče.
tím zamyslím...to by musel téct moc jako mě...

- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
A automedik ? Maj tam bazar, prej 7 dni na vyzkouseni, nemate s tim nekdo praktickou zkusenost ?
Jeste porad nevim, jestli to jde pres ten chladic, nemel jsem cas to rozebrat a jeste k tomu za studena. pripadne kdyz bych to rozdelal dole, jakou fintou natlakovat ten okruh, aby bylo videt, jestli to prosakuje treba za chodu ? V klidu to treba prosakovat nebude.
Jeste porad nevim, jestli to jde pres ten chladic, nemel jsem cas to rozebrat a jeste k tomu za studena. pripadne kdyz bych to rozdelal dole, jakou fintou natlakovat ten okruh, aby bylo videt, jestli to prosakuje treba za chodu ? V klidu to treba prosakovat nebude.
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
Mě to teklo když auto stálo...voda mi tekla i kolem ovl klapky turba... mě to šlehlo úplně..Prakticky pokud to neteče jinama.. tak je to vždy jen ten chladič.. jak ti mizí voda...bez zjevné příčiny... je to tam.Jedině jej vyndat a natlakovat ..Joshuax píše:A automedik ? Maj tam bazar, prej 7 dni na vyzkouseni, nemate s tim nekdo praktickou zkusenost ?
Jeste porad nevim, jestli to jde pres ten chladic, nemel jsem cas to rozebrat a jeste k tomu za studena. pripadne kdyz bych to rozdelal dole, jakou fintou natlakovat ten okruh, aby bylo videt, jestli to prosakuje treba za chodu ? V klidu to treba prosakovat nebude.
Od té doby co jej mám venku...drží voda přesně jak má...
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
No ja kdyz jsem to cistil, tak jsem to tam cele rozdelal, takze jsem to zavzdusnil a neco vytaklo, pak jsem to asi neodvzdusnil, takze to z te nadrzky mohlo zmizet az po nejakem case, az to probublalo celym systemem, takze to prvni doliti jsem bral jako v pohode, ale pak se mi to stalo znova a v relativne kratkem case, takze jsem budto nekde neco spatne dotahl, nebo holt ten chladic. Predtim to nedelalo, ale motor taky jel na pul plynu, kazdou chvili v nouzaku, kvuli DPFku, ted lita jak zbesily, takze bych jej nerad odrovnal vodou z chladice 

- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
[quote="Joshuax"]No ja kdyz jsem to cistil, tak jsem to tam cele rozdelal, takze jsem to zavzdusnil a neco vytaklo, pak jsem to asi neodvzdusnil, takze to z te nadrzky mohlo zmizet az po nejakem case, az to probublalo celym systemem, takze to prvni doliti jsem bral jako v pohode, ale pak se mi to stalo znova a v relativne kratkem case, takze jsem budto nekde neco spatne dotahl, nebo holt ten chladic. Predtim to nedelalo, ale motor taky jel na pul plynu, kazdou chvili v nouzaku, kvuli DPFku, ted lita jak zbesily, takze bych jej nerad odrovnal vodou z chladice
[/quote
Maš DPF off?..pokud ano... měli by zrušit i EGR..páč tenhle okosráč u eu4 jede společně nerozdílně.. pak udělěj bypas vody u chladiče EGR ...ten samotný vyhod.. použij jen přiruby které zavař a máš klid.. mě se od té doby neztratilo absolutně nic..

Maš DPF off?..pokud ano... měli by zrušit i EGR..páč tenhle okosráč u eu4 jede společně nerozdílně.. pak udělěj bypas vody u chladiče EGR ...ten samotný vyhod.. použij jen přiruby které zavař a máš klid.. mě se od té doby neztratilo absolutně nic..
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Ne, DPFko mam cerstve vycisteny (nechano delat suchou cestou), takze EGR zaslepovat nehodlam. Spis me zajimalo, jestli predtim, nez koupim novej chladic na EGR, nemam radeji kouknout jeste jinam, vicko oleje je ale ciste. Pripadne jestli existuje nejaka alternativa, nebo jenom holt dat 10k za trubku v trubce 
Nebo jestli se to treba neopravuje, dost mozna by to slo treba preletovat.

Nebo jestli se to treba neopravuje, dost mozna by to slo treba preletovat.
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Tak problem byl jinde, praskle zpetne potrubi. Takova mala mikrotrhlina, ale pri zahrati z toho vali voda proudem 
Ale zpet k EGR. Co se stane, kdyz se proste nebude ten ventil otevirat ? Jako rozumim tomu, ze to v zasade bude slepe rameno vyfuku, ale cemu to skodi ? Pripadne proc se takhle neodpojuje egr normalne a nahrazuje se to jinyma trubkama, nebo zaslepovanim svodu a podobne ? Pro auto by to krom toho, ze se mu ten bordel nevraci zpet do motoru, by to melo byt uplne stejne, co se tyce tlaku ve vyfuku, praci termostatu atd, nebo v cem je hacek ?
Je to jenom kvuli tomu, aby se predeslo uniku chladici kapaliny ?

Ale zpet k EGR. Co se stane, kdyz se proste nebude ten ventil otevirat ? Jako rozumim tomu, ze to v zasade bude slepe rameno vyfuku, ale cemu to skodi ? Pripadne proc se takhle neodpojuje egr normalne a nahrazuje se to jinyma trubkama, nebo zaslepovanim svodu a podobne ? Pro auto by to krom toho, ze se mu ten bordel nevraci zpet do motoru, by to melo byt uplne stejne, co se tyce tlaku ve vyfuku, praci termostatu atd, nebo v cem je hacek ?
Je to jenom kvuli tomu, aby se predeslo uniku chladici kapaliny ?
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Joshuax
- Registrovaný
- Příspěvky: 1621
- Registrován: úte 09.08.2011 00:00
- Bydliště: Praha
- Kontaktovat uživatele:
Jsem to mel docela snadny, prehral jsem auto (no trosku jsem na to slap na sport rezim
) pak jsem to nechal chvili na miste bezet, ono se to zahralo slusne i pres vadny termostat a z potreubi zacal proudit praminek vody jak z fontany
Ale ze bych tam chtel lit neco, co mi treba odrovna cerpadlo, to se mi fakt nechtelo. Kdyz uz, tak bych zvolil nejake barvivo, ale bojim se, ze v te spinave vode se to stejne znici a nepujde to pak videt. Ja to mam krasne zepredu a chcalo to vlastne na chladic a blok motoru, takze se to zacalo odparovat a ja videl slabou paru zpod kapoty, tak jsem na to dosel.


Ale ze bych tam chtel lit neco, co mi treba odrovna cerpadlo, to se mi fakt nechtelo. Kdyz uz, tak bych zvolil nejake barvivo, ale bojim se, ze v te spinave vode se to stejne znici a nepujde to pak videt. Ja to mam krasne zepredu a chcalo to vlastne na chladic a blok motoru, takze se to zacalo odparovat a ja videl slabou paru zpod kapoty, tak jsem na to dosel.
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
- Giovany1971
- Registrovaný
- Příspěvky: 357
- Registrován: ned 11.05.2014 00:00
- Bydliště: Vsetin BMW 535d M 210kw(230) F 10 550i..
- Kontaktovat uživatele:
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 341
- Registrován: pát 05.02.2010 01:00
http://bmwfans.info/parts-catalog/11537806706
11537806706
11537806706