Stránka 2 z 2
Napsal: pon 19.10.2015 13:51
od Filozof
no to si řeknou tedy hodně 2k rozdíl mezi novým a repas... to jsou pěkní vyžírkové ... mohli to taky nechat třeba za 3k ...ale to je prostě bussines.
Napsal: pon 19.10.2015 20:47
od Blackie
Tak pokud mění vše kromě toho těla,které má hodnotu cca 1000-1500 kč,tak to není tak hrozný ne? Repasují to z nových dílů a pokud to dělá přímo Bosch a ne kdejakej Franta a nápisem Bosch na monterkách tak bych se toho nebál
Napsal: úte 20.10.2015 08:57
od surfis
Už je to pár let, co jsem byl na exkurzi v Bosch Jihlava. Dělají tam taky repas vstřikovacích systémů. Podle jejich slov třeba čerpadla vykazují lepší parametry, jak nová (možná taky trochu kec). Každopádně jen oni ví, jak to opravit do stavu nového a hlavně otestovat na stolicích, které si nějaký Franta rozhodně dovolit nemůže

Před deseti lety jedna stolice prý stála 10MKč.
Napsal: úte 20.10.2015 10:28
od Teddy
Podle mě repas nikdy nemůže bejt lepší, než novej díl. Podle mě nemůže bejt ani stejně dobrej. Všechno se opotřebovává, materiály stárnou atd.
Servisy a servisáci toho nakecaji....
Při cenách 8 / 6 tis. nový vs. repas bych o repasovanym ani neuvažoval.
Otázka je jak na tom byly ty ostatní vstřikovače. Většinou to odchází +- najednou. Aby se ti nestalo, že za 10 tis. km začne kapat další a budeš platit další práci.
Jestli si to auto chceš nechat min. dalších 100 tis. km, tak bych je udělal všechny najednou. Budeš mít klid.
Napsal: úte 20.10.2015 12:35
od hurvajs77
JH76 píše:...servis jen v autorizáku, jasná historie...
bohužel, pokud se jedná o český autorizák, tak je to spíše velké mínus, to jen tak na okraj
Napsal: úte 20.10.2015 17:16
od Filozof
záleží jestli nové díly co se prodávají mají stejnou kvalitu jako ty před 10-20lety kdy se vyrábělo poctivě ...dneska se vše dělá v levných montovnách a materiály se používají ty nejlevnější ....bohužel už i ve středním segmentu ... a pomalu to zasahuje i to lepší zboží ....
Takže pak repase kvalitního muže bejt někdy lepší jako novej kterej někdo poskládal se shit dílů z číny ...nebo malajsie ...apod.
Napsal: stř 21.10.2015 16:42
od matiz
Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
Napsal: stř 21.10.2015 18:47
od Giovany1971
matiz píše:Znam nekolik motoru co skoncily na sracky po repasi vstriku primo od bosche, znam motor ktery ujel po repasi cerpadla za 40k celych 8k km a cerpadlo opet na sracky, taky od mistra bosche... Jinymi slovy kdo chce kam, at si tam sam pomuze -))) Nikoho nenutim, jen muj nazor je ze novy dil je novy dil a kdo si to muze dovolit tak podle mne je to jasna volba.
Musím potvrdit tvá slova.. před 6 lety jsem dovezl bratrovi e39... fakt dobrý kus... bratr je punta....motor šel jemně sametově..jen po ránu mu jeden válec na par vteřin jemně zakuckal..měl strach at nepropálí píst..vyndal všech 6 vstřiků s vědomím že mu zjistí který je špatný...a u ostatních co si byl jist že jsou ok.. tak mu jen potvrdí že jsou ok...jak se říká jistota je kulomet..!!! jaký byl jeho údiv když mu volali..že má 5 vstřiků.k.o...!!! Nespal dva dny... pak to kousl.a dál jim 18 tis za repas všech bez papíru ..Od té doby co se namontovaly do auta ..už to auto mělo tvrdý chod.. jak traktor...
Říkám bratře seš vosel.. měl jsi koupit jeden starý vstřik za dvojku..a měl bys to cajk..Jooo Bosch servis je bosch servis..vybavení za statisíce... ale práce na hovno..
Podtrženo sečteno..jak tě dostanou do ruk jsi v hajzlu a mohou si s tebou dělat co chcou... nebudu tady rozvádět mechanizmus jak to udělat..ale jedno vím.. nikdy žádný repas vstřiků ani hydroměniče... v Českých či Polských podmínkách je to vždy fiasko..Byl to Bosch servis blízko FM
Napsal: stř 21.10.2015 19:57
od Filozof
vyplatí se jet do německa a koukat jim na ruce,,,, jak automat tak vstřiky super. a hlavne neokrádají a nelžou jako v čr...
Napsal: stř 21.10.2015 21:15
od matiz
Ty tomu rozumis ze jim chces koukat na ruce??? A v nemecku ze nesuli a nekradou??? Se uz fakt vzpamatuj, jak tady nekdo uz psal, ty mas asi nejake "jine" mysleni. Jen tak z prdele novinari si tu koncernovic aferku asi vymysleli, to by nemec preci neudelal, ze -) Takovou boudu. Nejvetsi prdel je ze to zaplati tem nemcum dodavatele, a ze jich v cesku je... Se mi z toho normalne zveda kufr. Samozŕejme ze firma to zase bude chtit nekde zmirnit, takze to proste nejvic odserou zamestnanci v tech firmach...
Jedinne co je v nemecku jine je kupni sila obyvatel, muzou si dovolit zaplatit tu kvalitu.
Napsal: stř 21.10.2015 22:54
od TANN3R
Tak já teda zatím nemám špatnou zkušenost s repasovanýma vstřikama. Ale zas je fakt, že není repas jako repas. Tady všichni řeší jen cenu, nikdo nechce slyšet že komplet repas jednoho vstřiku je 5k+, ale zrovna u klasiky elektromagnetu (ne piezo) znamená repas prostě nový vstřik.
Napsal: čtv 22.10.2015 00:59
od hurvajs77
Bohužel toto vše vychází z kupní síly Čechů :-(
Jinak nevím kde jsi Filozofe viděl, aby tě pustily na dílu. V autorizáku rozhodně ne, resp. aby jsi jim koukal pod ruce. O Německu docela silně pochybuji
Napsal: čtv 22.10.2015 07:42
od Hanz
Giovany1971 píše:v Českých či Polských podmínkách je to vždy fiasko..Byl to Bosch servis blízko FM
nic ve zlým, ale v tomhle je celý problém...
Napsal: čtv 22.10.2015 22:23
od Filozof
Co vidíte za problémy ???
ZF v německu tě v klidu pustí a mužeš to s něma i probrat a vidíš co ti konkrétně dělají na autě. Takže vidíš krásně automat jak ti mění olej nebo dělají repas...atd. je to moc zajimavé a já osobně chci bejt u auta které je moje a někdo mi jej opravuje... zajímá mě jakej je stav dílů atd. Protože je to i muj koníček nejen nějaké firemní auto po kterém mi nic není...
https://www.youtube.com/watch?v=Pyp9DHPKfHo
tady je několik příběhu a jeden např. odkaz z návštěvy v ZF v německu.
Myslím si že po zkušenostech hodně lidí z klubu i mimo co si servisovali auto v německu byli hodně překvapení přístupem a kvalitou opravy ... a hlavně v závěru cenou kterou mají často v ČR přepálenou. Nepočítám garážisty.
tady foto s popisem když u toho mohl být v ZF.
http://www.bimmerboard.com/forums/posts/527361
Napsal: pát 23.10.2015 08:51
od hurvajs77
ok, Německo je prostě dál, takže to je asi možný. O přístupu německých servisů je známo, že jsou na mnohem vyšší úrovni než tady v čechytáně.
Napsal: úte 17.11.2015 14:43
od JH76
Takze abych to shrnul. Auto je po servisu. Jak uz to byva,kdyz se to rozebere,nachazeji se dalsi a dalsi veci k vymene. Nakonec vymeneny vsechny 3 rozvodove retizky s napinaky a dalsim prislusenstvim,krome ozubenych kol,ty byly OK. Dal nejaky tesneni,gufera..., spojka, dvouhmota,remen ke klimakompresoru a myslim ze i nejaky dalsi,remenice na klikovy hrideli, chladic klimatizace,vodni pumpa,vsechny zhavicky,jeden vstrik,ktery neprosel testem (dan nakonec tovarni repas Bosch se zarukou),olej (vlastni)+filtr,nova stiratka steracu 3x,udelana sbihavost,vycisteny a odkontrolovany klapky v sani; proklepana hlinikova trubka od cooleru se dala na zavareni,tak se nemusela shanet nova. Cenovka 65 tisic s tim,ze dily byly za nakupku a servisak je kamarad,tak udelal pratelskou cenu. Normalne by to bylo o dost vic.