Stránka 2 z 2
Napsal: stř 23.09.2015 16:12
od cabatomas
DaweTDS píše:jj ty první bez klapek byly prý dělané trochu jinak (spojení těch plastů) a ty praskaly. Novější s klapkama už byly OK. osobně vím o 2 lidech co jim sání na čiplé 135kw taky prasklo. Dali z 142kw a jezdí doteď.
To jo ale to čiple nemám a ani nevim, že by to majitel přede mnou čipoval... 4 roky to jezdilo normálně, pak se začal občas v tahu ztrácet výkon, kouřilo to a najednou mrd a sání bylo v čudu...
Napsal: stř 23.09.2015 16:39
od DaweTDS
Ono tak y jde o to ,že už může turbo hůře regulovat a třeba z 1 baru to může přefouknout na chvilku na 1,4-1,5 a než zasáhne jednotka, tak se to zreguluje na 1-1,1 a neskočí nouzák. Té jednotce to někdy trvá i 5 sekund.
Já když dám plnej, tak mě tlak vyletí na 2 bary a potom se zreguluje na 1,8.. je možné, že jak bylo načaté (časem,materiálem atd) ,tak při přefuku to prásklo. Mě taky prdl,když jsem odjížděl od benzínky na dálnici 2q plnej