To jo ale to čiple nemám a ani nevim, že by to majitel přede mnou čipoval... 4 roky to jezdilo normálně, pak se začal občas v tahu ztrácet výkon, kouřilo to a najednou mrd a sání bylo v čudu...DaweTDS píše:jj ty první bez klapek byly prý dělané trochu jinak (spojení těch plastů) a ty praskaly. Novější s klapkama už byly OK. osobně vím o 2 lidech co jim sání na čiplé 135kw taky prasklo. Dali z 142kw a jezdí doteď.
Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 
e39 opětovná exploze sání
-
- Registrovaný
- Příspěvky: 705
- Registrován: sob 10.11.2012 01:00
- Bydliště: Šumperk
- Klubové ID: 3272
Ono tak y jde o to ,že už může turbo hůře regulovat a třeba z 1 baru to může přefouknout na chvilku na 1,4-1,5 a než zasáhne jednotka, tak se to zreguluje na 1-1,1 a neskočí nouzák. Té jednotce to někdy trvá i 5 sekund.
Já když dám plnej, tak mě tlak vyletí na 2 bary a potom se zreguluje na 1,8.. je možné, že jak bylo načaté (časem,materiálem atd) ,tak při přefuku to prásklo. Mě taky prdl,když jsem odjížděl od benzínky na dálnici 2q plnej
Já když dám plnej, tak mě tlak vyletí na 2 bary a potom se zreguluje na 1,8.. je možné, že jak bylo načaté (časem,materiálem atd) ,tak při přefuku to prásklo. Mě taky prdl,když jsem odjížděl od benzínky na dálnici 2q plnej