Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

e39 opětovná exploze sání

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
cabatomas
Registrovaný
Příspěvky: 536
Registrován: pon 01.02.2010 01:00
Bydliště: Plzen

#21 Příspěvek od cabatomas »

DaweTDS píše:jj ty první bez klapek byly prý dělané trochu jinak (spojení těch plastů) a ty praskaly. Novější s klapkama už byly OK. osobně vím o 2 lidech co jim sání na čiplé 135kw taky prasklo. Dali z 142kw a jezdí doteď.
To jo ale to čiple nemám a ani nevim, že by to majitel přede mnou čipoval... 4 roky to jezdilo normálně, pak se začal občas v tahu ztrácet výkon, kouřilo to a najednou mrd a sání bylo v čudu...
DaweTDS
Registrovaný
Příspěvky: 705
Registrován: sob 10.11.2012 01:00
Bydliště: Šumperk
Klubové ID: 3272

#22 Příspěvek od DaweTDS »

Ono tak y jde o to ,že už může turbo hůře regulovat a třeba z 1 baru to může přefouknout na chvilku na 1,4-1,5 a než zasáhne jednotka, tak se to zreguluje na 1-1,1 a neskočí nouzák. Té jednotce to někdy trvá i 5 sekund.
Já když dám plnej, tak mě tlak vyletí na 2 bary a potom se zreguluje na 1,8.. je možné, že jak bylo načaté (časem,materiálem atd) ,tak při přefuku to prásklo. Mě taky prdl,když jsem odjížděl od benzínky na dálnici 2q plnej
Odpovědět