Prozkoumejte výhody členství v klubu a rozšiřte naše řady 😉

BMW e 60 Automatická převodovka

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
airbone
Registrovaný
Příspěvky: 1442
Registrován: ned 04.06.2006 00:00
Bydliště: SK-PO
Klubové ID: 1836

#21 Příspěvek od airbone »

Dohny píše:Zdravím klubáci,
mám možnost koupit 520dA E60 z roku 2008 za dobrou cenu, ale zlobí tam převodovka.
Občas při prudším sešlápnutí plynu vypadne rychlost, auto se musí chcípnout, znovu nastartovat a jede to dál.
Nemáte někdo představu co s tím může být a nakolik by vyšla oprava?
Díky
ked tom vyhodi tak na displeji je N alebo zostane D ?
Diagnostika povedala co?
Moze to byt chyba volica prevodu (paky), ale aj chyba mechatroniky.... U mna to druhe, ale ja mam stasi typ s mechanickym prevodom od paky k mechatr...
Dohny
Registrovaný
Příspěvky: 61
Registrován: čtv 10.05.2012 00:00
Bydliště: Velké Meziříčí
Klubové ID: 3661

#22 Příspěvek od Dohny »

airbone píše:
Dohny píše:Zdravím klubáci,
mám možnost koupit 520dA E60 z roku 2008 za dobrou cenu, ale zlobí tam převodovka.
Občas při prudším sešlápnutí plynu vypadne rychlost, auto se musí chcípnout, znovu nastartovat a jede to dál.
Nemáte někdo představu co s tím může být a nakolik by vyšla oprava?
Díky
ked tom vyhodi tak na displeji je N alebo zostane D ?
Diagnostika povedala co?
Moze to byt chyba volica prevodu (paky), ale aj chyba mechatroniky.... U mna to druhe, ale ja mam stasi typ s mechanickym prevodom od paky k mechatr...
Tady je už nový joystick. Když vypadne rychlost, tak tam skočí N a nejde znovu zařadit. Musí se auto chcípnout a znovu nastartovat
Johnys
Registrovaný
Příspěvky: 491
Registrován: úte 02.03.2010 01:00
Bydliště: kousek od Brna

#23 Příspěvek od Johnys »

[quote="airbone"]dobre hovorite, praveze ked prevodovka zacne robit hluposti, tak vo velkej miere zato moze mechatronik. Tyka sa to obzvlast 6hp26 a 6hp19. Samostatne prevodovky toho vydrzia celkom dost....
Sekanie, trhanie, cukanie, nezmyslene radenie, rana pri dobrzdeni, cuknutie pri rozjazde alebo pri prehodeni do 2ky, oneskoreny zaber spiatocky, pravidelne trhanie pri konstantnej rychlosti - tot vsjo mechatronik :) Jednoducho sa vybeha a nedrzi tlaky tam kde ma a ako ma.... Tak ako kazda mechanicka zalezitost.
Ja som tiez repasoval prevodoku a po investicii 1800eur a repase menica sa problemy kvoli ktorym som to robil, neodstranili. Az vymena EDS ventilov na mechatroniku ciastocne pomohla, nakoniec isiel iny mechatronik zo zanovneho auta. Programovanie a kodovanie vo vlastnej rezii.... Teraz uz vsetko konecne ok.
Inac daju sa kupit sady aj pre repas samostatnej mechatroniky, ale to uz len pre dobrodruhov.....

Ted v posledni dobe se mi objevila vetsina problemu s prevodovkou, ktery tady popisujes :( Nemam radost
Odpovědět