Stránka 2 z 2

Napsal: pon 22.06.2015 14:08
od starML
Já bych si napřed přečetl návod na obsluhu toho rádia případně té audio kombinace v autě. Je jasné, že dopravní informace se dají zapnout a vypnout. Vzpomínám si, že u e39 jsem stiskem dvou tlačítek mohl nastavit hlasitost těchto TP informací, aby mne to nevyplašilo při řízení. V tomto případě chápu, že se jedná o možnost buď toto aktuálně vysílané TP info vyslechnout nebo jako nezajímavé okamžitě zrušit s tím, že i nadále zůstává příjem TP aktivní, jako to je třeba u audiosystému ve vozech Škoda.

Ale současně je třeba si uvědomit, že i když je TP aktivní, tak právě naladěná stanice přenos těchto info neposkytuje a proto se ani nezobrazuje.

Napsal: pon 22.06.2015 14:16
od Vlasta
Já jsem tady včera popsal, jak je to napsaný v návodu. Dnešní systémy mají 2 tunery, takže i když posloucháš jinou stanici, tak ten druhej tuner skenuje alternativní frekvence k tomu, co posloucháš, aby mohl plynule přeladit (rádia s celorepublikovým pokrytím nebo vysílající na více frekvencích) a dále TP na nejsilnější stanici

Napsal: pon 22.06.2015 15:00
od tomasmedek
Kluci - rozumně. Neposlouchám nic jiného než Radiožurnál kvůli Zelené vlně. A v návodu se píše:

- pokud zapnete TP, ve stavové liště se objeví symbol TP. Šedý symbol znamená: TP je aktivní, ale není přijímáno (stanice jej nevysílá), bílý symbol znamená, že TP je přijímáno (stanice jej vysílá/nabízí).

Já ve stavové liště žádný symbol nemám (kamarád ano) a přesto mi je TP přijímáno, ale nejde jakkoliv ovládat. Návod jsem četl asi 10x, protože se tomu věnuje asi třemi větami.

Napsal: pon 22.06.2015 15:16
od Vlasta
Napadá mě ještě reset CIC, bude na to existovat nějakej dvojhmat nebo trojhmat

Napsal: pon 22.06.2015 15:30
od tomasmedek
Jak udělat reset, to jsem nenašel. Našel jsem návody na restart/reboot a to nepomohlo :?

Napsal: pon 22.06.2015 15:32
od Vlasta
To jsem měl na mysli, u CIC je to snad 25 sec. držet tlačítko hlasitosti

Napsal: pon 22.06.2015 15:47
od tomasmedek
Ano, tady je to stejné.

Děkuji všem za snahu a rady, tohle bude muset řešit servis. Auto je z Inveltu, tak jsem zvědavý, jak se k tomu postaví.

Napsal: stř 05.08.2015 22:29
od tomasmedek
Sluší se, abych doplnil rozuzlení, které bylo trochu trnité, ale (zdá se) že se podařilo:

Kontaktoval jsem Invelt - auto jsem koupil jako ojeté a protože jsem tuto závadu reklamoval cca po týdnu, trval jsem na odstranění, protože jsem to považoval za skrytou vadu. Prodejce ojetý vozů se k tomu postavil čelem a řekl, ať se normálně objednám na servis a on to domluví.

V pátek 31.7. jsem ráno auto odevzdal přijímacímu technikovi Inveltu. Zde nastává důležitý moment - technik se nechce jít do auta ani podívat, že prý to není třeba. Ať mu závadu popíšu. Pokouším se o to co nejpodrobněji.

Kolem 16 hodiny jsem telefonicky vyzván, ať si přijdu pro auto, že je opravené a bude to zdarma. Ptám se, co na autě dělali. Dozvídám se jen neurčité "museli jsme to naprogramovat". OK. Bohužel jsem se do Inveltu dostal až v 18:40, takže mi auto vydává kikina na recepci. V dobré víře a ve spěchu vyjedu. Hned na křižovatce zkouším ovládání TP, ale nic se neděje. Tlačítko nic nedělá a ve stavové liště se ikona TP neobjevuje. Vracím se tedy do Inveltu. Jiný přijímací technik (už na odchodu) se mnou sepisuje reklamaci opravy. Jsem objednán na pondělí.

V pondělí 3.8. auto znovu přivážím a předávám jej technikovi, který sepisoval reklamaci. Ve 14 hodin mi volá, že je to opravené. A že jsem to měl špatně nastavené. Ptám se: "Co bylo špatně". Technik se mi snaží vysvětlit, že v navigaci jsem měl vypnuté "traffic info". Já se mu snažím vysvětlit, že traffic info nemá nic společného s traffic programe. To první poskytuje informaci navigaci o problémech, objížďkách, kolonách apod. a to druhé přerušuje CD/USB a spustí hlášení Zelené vlny. Nakonec položím zásadní otázku: "A ikona TP se už objevuje?" Následuje ticho, které mi prozrazuje, že technik vůbec netuší, o čem jsem celou dobu mluvil. Už jsem se neudržel a řekl mu, že to je tím, že odmítají chodit do aut. Řekne mi tedy, že to jde zkontrolovat do auta a zavolá. Neozve se dalších 4 hodiny - je mi tedy jasné, že bych si pro auto znovu jel zbytečně a teprve nyní pochopil, co vlastně reklamuji.

Druhý den dopoledne si jdu auto vyzvednout. Technik není přítomen (projíždí vůz s jiným zákazníkem), auto mi opět předává Kiki z recepce. Opět nic neplatím. Sednu do auta a hurá! Tlačítko TP vypíná/zapíná ikonu TP ve stavové liště! Jsme na dobré cestě! Jdu si dát věci do kufru. V kufru leží velký kus pěnové vycpávky. Přemýšlím, nakonec se vracím. Jiný technik jde se mnou k autu a na vycpávku bezradně kouká. Nakonec jí nacpal do boční kapsy a řekl, že tam patří...

Výsledek byl tedy trnitý, průběh velmi rozpačitý, ale ano: jednalo se o závadu, nebylo to nastavením. Soudě podle vyndané vycpávky dělali něco na jednotkách, které jsou v kufru. Žádné dokumenty jsem nedostal, ale Zelená vlna již přerušeje CD v normální hlasitosti (kterou si pamatuje) a lze jí přerušit a pokračovat v přehrávání CD (což nešlo).

Uf.

Napsal: čtv 06.08.2015 08:11
od Hoody4
Hmm, a pak jeď si něco nechat dělat do autorizáku za 2k / h, když mají takový přístup. :roll: