Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.

podtlak sani e39 525tds

Vše o E12, E28, E34, E39, E60/E61, F07, F10/F11, G30/G31
Zpráva
Autor
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#21 Příspěvek od patrikE39 »

zkus a dej vedet jak to dopadlo ;)
bekkingcz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#22 Příspěvek od bekkingcz »

Jede to :-) jede to jak má. Konečně. Bylo to celý způsobený špatně zapojeným podtlakem,ale zajímavý je,že člověk co ten motor nezná, by to ani nepoznal. Ale jede to doopravdy o dost lépe i v těch nízkých otáčkách ( v nízkých otáčkách to má kultivovaný chod, zátah ne ;-) ) tak jsem si aspoň prolezl a zkontroloval auto.
Ještě mě trápí jedna věc. Když na neutrál sešlápnu plyn na podlahu, dejme tomu během 1 secundy, tak otáčky stoupnou jen tak do 1500, nevíte co by to mohlo mít na svědomí? Adaptaci plynového pedálu jsem zkoušel dle návodu tady na klubu, ale bohužel nepomohla.
Děkuji
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#23 Příspěvek od patrikE39 »

tohle s tema otáčkama to dělá každá e39
satvik
Registrovaný
Příspěvky: 75
Registrován: čtv 10.02.2011 01:00

#24 Příspěvek od satvik »

bekkingcz píše:Moc diky!! :-) Ted vim, ze ten podtlak mam spravne ;-)

Vcera jsem na turbu odpojil tahlo od wastegate a s tou klickou co cumi ven z turba slo krasne hybat a pekne ta klapka cinkala jak dosedala, z toho usuzuju, ze je v poradku. K tomu turbu se skoro neda dostat :-)

Jeste mam doma nahradni cidlo tlaku, tak zkusim jeste vymenit tohle, protoze jsem ho loni v lete menil (koupeno na vraku, takze funkcnost nejista) , ale kdyz jsem mel podtlak celou dobu spatne zapojeny, tak to nemohlo mit vliv :-)

to čidlo tlaku ti vypsala diag ? nebo jak se to dá zjistit jesi je ok ?

jinak tady je jak to ma byt zapojeny :
http://www.realoem.com/bmw/cs/showparts ... Id=11_1552
bekkingcz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#25 Příspěvek od bekkingcz »

patrikE39 píše:tohle s tema otáčkama to dělá každá e39

Díky, aspoň to nebudu řešit ;-)
satvik píše:to čidlo tlaku ti vypsala diag ? nebo jak se to dá zjistit jesi je ok ?
Nevypsala, věděl jsem že je něco špatně a o tom čidlu mi říkal kámoš.

Dnes jsem zapojil evrymod a je to vážne o dost lepší zátah odspoda i do kopce 8O z auta a hlavně z jízdy mam fakt radost :twisted:
patrikE39
Registrovaný
Příspěvky: 274
Registrován: sob 22.11.2014 01:00
Bydliště: Uherský Brod

#26 Příspěvek od patrikE39 »

jen tomu moc nenakládej za studena at pak nesháníš druhou hlavu ;)
bekkingcz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#27 Příspěvek od bekkingcz »

patrikE39 píše:jen tomu moc nenakládej za studena at pak nesháníš druhou hlavu ;)
Dík za upozornění, ale s tds jezdím už 8 let,takže tohle vím :-) jsou to dobrý motory z té doby 8)

K evry módu připájím ještě odpor 470 ohm, tak snad se ustálí volnoběh, zapojil jsem totiž jen poťák 1k a vypínač.
bekkingcz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#28 Příspěvek od bekkingcz »

o čidlo tlaku ti vypsala diag ? nebo jak se to dá zjistit jesi je ok ? 
Diagnostika by to čidlo měla ukázat, když je vadný.
bekkingcz
Registrovaný
Příspěvky: 46
Registrován: pon 29.01.2007 01:00
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

#29 Příspěvek od bekkingcz »

Ještě jsem zapomněl napsat, že auto hulilo černě a to dost a v jakýchkoliv otáčkách, když se hodně sešlápl pedál. Přestalo to dělat po vyčištění intercooleru a správného zapojení a výměny podtlakových hadiček. Teda nevím co na to mělo větší vliv - z cooleru jsem vylil jen necelou decku oleje .
Odpovědět