Stránka 2 z 2

Napsal: ned 17.05.2015 10:25
od Jarda96
Jestli ho budes menit, tak pak napis jak to dopadlo. Jsem na to zvedavej. Taky me nebavi menit senzory a soucastky stylem pokus-omyl.... :D

Napsal: ned 17.05.2015 11:13
od shadou
ještě mě napadla jedna věc kterou mi doporučoval kluk co dělá motory BMW.
Překontrolovat průchodnost Railové lišty. Je skovaná pod sáním a vedou zní trubky do vstřiků. Zepředu je zátka na torx a vzadu čidlo.
Já tehdy tu lištu měnil celou, nedíval jsem se do ní.

Napsal: ned 17.05.2015 19:06
od Jarda96
Dneska jsem si vsiml, ze mam ukazatel nafty na 15ti litrech a po chvili najednou vyjel na 30. Diagnostika hlasi Snimac stavu paliva 1 v nadrzi - skrat na +. Nevim jestli to muze mit vliv.. treba cerpadlo v nadrzi ?
Jinak kouknu na ten rail. Zdal se mi teda čistý, kdyz jsem koukal pri sundanych trubickach, ale kdo vi

Napsal: úte 19.05.2015 22:35
od Kortys
Já to u E91 M47 nevyřešil. Mě to ale kolísá pouze při venkovní teplotě pod +8st a současně teplotě motoru nad 70st a ještě až po cca 30sec běhu na volnoběh.

Napsal: stř 20.05.2015 16:31
od Jarda96
Mne to prave dela porad. Studeny hodne, teply mene. Vcera jsem prijel domu, vypl motor a ten jeste cca 2sec. Bezel a pak chcip, takze mam podezreni na cidlo na cerpadle. Az bude chvile casu tak ho vymenim a uvidime :D

Napsal: pát 29.05.2015 18:09
od Jarda96
Tak muj problém snad vyresen. Bylo to ventilem vzadu na CR cerpadle. Vymenil jsem "O" krouzek a ten asi silonovej krouzek na ventilu a zda se, ze to prestalo, tak uvidime :D

Napsal: pon 01.06.2015 20:16
od ljakubicka
Čus, hodil bys tu prosímtě fotku kde a na čem si to měnil nějak se ztracim :D abych to taky zkusil. dík

Napsal: pon 01.06.2015 20:21
od ljakubicka
http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-T ... ress_pump/ Je to ventil čislo 20 na obrázku? na kterém si měnil ty okroužky?

Napsal: stř 10.06.2015 23:01
od Jarda96
Přesně tak, je to ventil č.20. Je na něm "O" kroužek, myslím, že normální guma a pak ještě kroužek vypadá jak ze silonu. Když se ten ventil vyndá ven tak je to na jeho konci. Já ho ještě pořádně vyčistil benzínem ve spreji a použil jsem ty 2 kroužky z jinýho ventilu co jsem měl po ruce. Prý se samostatně nedají sehnat, ale možná bude stačit obyč "O" kroužek. Ventil tuším stojí cca 3500 - 6000 Kč. To je dost :D
U mě byl taky problém ho dostat ven. Hned po nastrčení torxu do šroubů se to protočilo, protože ty šrouby maj hrozně mělký hlavy.

Napsal: čtv 11.06.2015 21:18
od ljakubicka
To si mě teda nepotěšil že nejdou sehnat :( koukal jsem na cenu taky a je to střela neskutečná za takové nic :D pořád nemám čas na to kouknout, vždycky jak přijedu tak je to strašně horké všechno a nerad si palim ruce, takže v sobotu by už to mohlo konečně klapnout :D díky za info pak dám echo jak jsem dopadl.

Napsal: sob 13.06.2015 12:05
od suchos
Mě taky běžěl motor cca 1-2vteřiny po vytažení klíčku ze zapalování, taky kolísal volnoběh, nemělo to výkon. Po výměně CR čerpadla a všech vstřiků je vše v pořádku. Dřív jsem to kupoval jetý, už na to seru, nevydrží to dlouho, kupuju nový. 1 vstřikovač 6900,- čerpadlo 18 500,- celkem cca 60 000,- - je to finanční raketa, ale zas pak motor jede. Takže vyměňovat jedno čidlo za druhým je blbost. Holt, je to ojetý bmw v naftě.

Napsal: pon 22.06.2015 21:17
od Jarda96
Řekl bych, že u mě to není uplně 100%. Za studena to mírně kolísá, zakouří si z výfuku takový bílý až lehce do modra kouř(ale jen když je tak kolem 5°C a méně), ale jak se to začne ohřívat tak už je to bez problému.

Napsal: stř 08.07.2015 22:31
od Jarda96
Tak pomalu se mi zase začíná vracet houpání. Už nevím co. Jedině dát uplně nový regulační ventil zezadu na čerpadlo, protože po výměně těch dvou gumiček se to výrazně zlepšilo, ale teď za studena to zase houpe a za tepla občas malinko, ale po chvíli se to ustálí. :(
Nesetkal se s tím někdo ?