Stránka 2 z 2
Napsal: pát 06.02.2015 01:28
od inspi1981
airbone píše:JaraX píše:pod altíkem je těsnění oleje které pak teče, je jedno jakej máš altík
mozes mi ten diel ukazat v etk? posuniem to mechanikovi nech to objedna
Cislo 2
http://bmwteilekatalog.info/BMW/P/E65/L ... 12/12_1242
Napsal: pon 23.02.2015 18:04
od honzino
kolik stojí výměna gufer ventilů u E60 motor N62B25 a co vše je potřeba koupit při sundání hlavy kromě těch gumových kroužků a samozřejmě těsnění,je potřeba asi ten přípravek na aretaci vaček a co ještě ?
Napsal: úte 24.02.2015 07:25
od JaraX
to je nějakej hodně dowsizing motor
Napsal: pát 27.02.2015 02:41
od airbone
Pani tak auticko mam hotove, poskladane a jazdi ako ma.
Vymena gufier nebol problem, ale problem bol prave s tym secondary air system. Kupili sme kefku na cistenie brokovnic ktora sa navarila na vrtacku a a cistic na skrtiace klapky a cistilo sa. Bohuzial nefunguje to tak jednoducho, porty na prvych dvoch valcoch zozadu na oboch stranach povolili, ale dalsie ani bohovi. V dosledku toho ze motor zral olej tak to bolo totalne zabite karbonom a zabednene. Tie porty sa musel mechanicky pracne "prebit", co trvalo nejaky cas a vobec to neslo jednoducho. Treba si vyrobit speci nastroj a vela trpezlivosti.
Amici taky ohnuty klinec predavaju za 90 bucks.
https://www.agacoolantpipe.com/product/ ... -hook-tool
Bohuzial bez vyndania motora si s nim asi tazko niekto pomoze..... Je teda dobre ze motor bol vonku, inac nie je sanca tie porty precistit.....
Tu je video od amikov ako sa to na aute spravit neda
https://www.youtube.com/watch?v=zMJeXDrrIK8
Napsal: pát 27.02.2015 07:44
od JaraX
vždycky je nejlepší motor, ono to zas tolik práce není.
Napsal: pát 27.02.2015 15:19
od airbone
som rad ze to je poriesene a ze teraz, dufam, sa budem uz len vozit

Napsal: pát 27.02.2015 15:40
od M4we
Ahoj, smím vědět, kolik tě celá akce orientačně stála?
Chystám se letos do něčeho takového, tedy hlavně chci vyřešit trubku a při tom zbytek. Představu mám, jen chci vědět nakolik se liší od reality
Díky
Napsal: sob 28.02.2015 16:32
od airbone
Hm, to neviem presne povdedat, lebo popritom sa menil olej, filtre, nova bateria, battery sensor, a vsetky sviecky a stalo ma to komplet aj s dielmi okolo 1700-1800eur.
Dajme tomu ze bez tych veci hore cisto len vymena gufier mozno teda 1000 - 1200. AK chces tak mam presny rozpis matrosu co tam isiel (myslim aj tie ine tesnenia, su ako kity).
Napsal: ned 01.03.2015 23:01
od mobilman
Zdravím airbone pokud by ti nedělalo velký problém poprosím o zaslání seznamu matrialu do SZ. Mám tu samou motorizaci a sem tam mi to také zakouří. Moc díky. Přeji ať ti to jezdí jako nové.
Napsal: pon 02.03.2015 02:54
od airbone
mobilman píše:Zdravím airbone pokud by ti nedělalo velký problém poprosím o zaslání seznamu matrialu do SZ. Mám tu samou motorizaci a sem tam mi to také zakouří. Moc díky. Přeji ať ti to jezdí jako nové.
Ok moc dik, jazdi to velmi dobre.
Hod mi email do sz a poslem ti to.
Napsal: ned 08.03.2015 21:28
od honzino
řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz
Napsal: ned 08.03.2015 21:32
od JaraX
co je N62B25? to zní jako hustej tuning
Napsal: stř 11.03.2015 14:07
od airbone
honzino píše:řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz
ahoj,
mas to poslane
Napsal: pon 16.03.2015 15:04
od M4we
Ahoj, díky za informaci. Pokud to není problém, můžeš mi to zaslat také na martin.vanek7(at)gmail(dot)com ?
Spíš jen pro zvědavost.
Včera jsem to řešil se Snejkem, motůrek půjde ven a bude se dělat vše včetně trubky. Pak poreferuju.
Napsal: pon 16.03.2015 22:27
od honzino
airbone píše:honzino píše:řeším to samé na N62B25 prosím můžeš mi do SZ poslat také ten seznam věcí na výměnu a cenovky,předem moc díky
dydzej-honzin@centrum.cz
ahoj,
mas to poslane
moc díky
Napsal: pon 16.03.2015 22:29
od honzino
JaraX píše:co je N62B25? to zní jako hustej tuning
to víš Jaraxi změna je život ačkoliv skok z E38 740i V8 do E60 2.5 R6byl citelnej jak ekonomicky tak emocionálně ale holt tak to je
Napsal: pon 16.03.2015 22:42
od JaraX
nějak tomu nerozumím
N62 je osmiválec
a B25 je 2,5 litr
ale osmiválec dvaapulitr
takže máš bud 545i a máš N62B45
a nebo máš 525i
a máš N52B25
a nebo nevím
Napsal: pon 16.03.2015 23:26
od honzino
JaraX píše:nějak tomu nerozumím
N62 je osmiválec
a B25 je 2,5 litr
ale osmiválec dvaapulitr
takže máš bud 545i a máš N62B45
a nebo máš 525i
a máš N52B25
a nebo nevím
moje chyba a překlep jak cip,mám N52
