
Vítejte na novém fóru BMW Auto klubu České Republiky! Aktualizovali jsme a nyní jsme dostupní i z mobilu.
E60 ťukanec chyba :-(
Sorry ale fakt tu píšeš nesmysli. U zákoného je amortizace nezákoná a lehce vymahatelná. Jen to chvíli trvá než pojišťovna vyčerpá veškeré možné lhůty kdy musí reagovat na předžalobní upomínku,potom na rozhodnutí soudu bez přítomnosti žalobce a žalovaného a potom na nařízení stání za přítomnosti žalobce a žalovaného. Cca 7 měsíců. Já osobně mám od roku 2012 za sebou tři případy kdy jsem byl poškozený 2x auto 1x motorka. Vždy kráceno v průměru o 40 tisíc. Všechny spory vyhrané za pomoci zastupování kanceláře pojištěných. Na těchto stránkách ji počtěte https://www.amortizace.cz/muj-ucet/ . Rozhodnutí ÚS je bod přes který vlak nejede. Něco jiného je havarijní pojištění na to se nic takového nevztahuje. A samozřejmě pokud se někdo nechá zastupovat normálním právníkem tak taky nemusí vždy uspět tahle společnost nebo DASka se na tyhle věci specializujou a ví co dělají.Teddy píše:To že je amortizace nezákonná je nebetyčná blbost!!! Jak jsi na to přišel? Nebo jsi to někde v zákoně snad našel? Pravděpodobně se odvoláváš na rozhodnutí NS, který v jednom konkrétním sporu rozhodl, že poškozený nesmí doplácet na uvedení auta do původního stavu. Na základě tohoto rozhodnutí se zvýšila pravděpodobnost úspěchu v případnym sporu.
Zkusil sis to ale někdy vysvětlit s pojišťovnou?
Klik takových sporů s pojišťovnou jsi už vedl a vyhrál? Já jsem konkrétně vedl spor s českou pojišťovnou. Když došlo na žalobu, tak mi právníci řekli, že jí musim podat na viníka nehody. S pojišťovnou ať si to pak vyřeší on. No vybavil jsem si toho dědulu s babčou, jak se při tom ťukanci rozbrečeli.... mam psát víc?
sedyvlk6 píše: Sorry ale fakt tu píšeš nesmysli. U zákoného je amortizace nezákoná a lehce vymahatelná. Jen to chvíli trvá než pojišťovna vyčerpá veškeré možné lhůty kdy musí reagovat na předžalobní upomínku,potom na rozhodnutí soudu bez přítomnosti žalobce a žalovaného a potom na nařízení stání za přítomnosti žalobce a žalovaného. Cca 7 měsíců. Já osobně mám od roku 2012 za sebou tři případy kdy jsem byl poškozený 2x auto 1x motorka. Vždy kráceno v průměru o 40 tisíc. Všechny spory vyhrané za pomoci zastupování kanceláře pojištěných. Na těchto stránkách ji počtěte https://www.amortizace.cz/muj-ucet/ . Rozhodnutí ÚS je bod přes který vlak nejede. Něco jiného je havarijní pojištění na to se nic takového nevztahuje. A samozřejmě pokud se někdo nechá zastupovat normálním právníkem tak taky nemusí vždy uspět tahle společnost nebo DASka se na tyhle věci specializujou a ví co dělají.


Za další jako poškozený uplatňuješ škodu na tom, kdo ti jí způsobil. Pojišťovna jí jen hradí. No a nakonec s firmou ze stránek amortizace.cz jsi pravděpodobně nikdy nejednal. To bys jí tu nevychvaloval.
No a o právu toho asi taky moc nevíš. O jakých lhůtách to píšeš? Copak jsou nějaký stanovený? Pojišťovna ti na nějaký předžalobní výzvy nemusí odpovědět vůbec. Taková povinnost neni nikde zakotvená. A proboha jaký rozhodnutí soudu bez přítomnosti žalobce a žalovanýho? Nedíváš se náhodou moc na televizi?

Chlapče ty jsi fakt mimo. Něco si přečti a pak tu dělej ramena ja mluvím ze své zkušenosti nic si nevymýšlím. Končím tuhle debatu užTeddy píše:sedyvlk6 píše: Sorry ale fakt tu píšeš nesmysli. U zákoného je amortizace nezákoná a lehce vymahatelná. Jen to chvíli trvá než pojišťovna vyčerpá veškeré možné lhůty kdy musí reagovat na předžalobní upomínku,potom na rozhodnutí soudu bez přítomnosti žalobce a žalovaného a potom na nařízení stání za přítomnosti žalobce a žalovaného. Cca 7 měsíců. Já osobně mám od roku 2012 za sebou tři případy kdy jsem byl poškozený 2x auto 1x motorka. Vždy kráceno v průměru o 40 tisíc. Všechny spory vyhrané za pomoci zastupování kanceláře pojištěných. Na těchto stránkách ji počtěte https://www.amortizace.cz/muj-ucet/ . Rozhodnutí ÚS je bod přes který vlak nejede. Něco jiného je havarijní pojištění na to se nic takového nevztahuje. A samozřejmě pokud se někdo nechá zastupovat normálním právníkem tak taky nemusí vždy uspět tahle společnost nebo DASka se na tyhle věci specializujou a ví co dělají.![]()
Pro nechápavý to zopakuju: Ve kterym zákonu je napsáno, že je zakázáno uplatnit amortizaci? Nezákonný (ten pojem sám o sobě neexistuje) je to co je v rozporu se zákonem. Dej sem konkrétní předpis, nebo neplácej nesmysly.
Za další jako poškozený uplatňuješ škodu na tom, kdo ti jí způsobil. Pojišťovna jí jen hradí. No a nakonec s firmou ze stránek amortizace.cz jsi pravděpodobně nikdy nejednal. To bys jí tu nevychvaloval.
No a o právu toho asi taky moc nevíš. O jakých lhůtách to píšeš? Copak jsou nějaký stanovený? Pojišťovna ti na nějaký předžalobní výzvy nemusí odpovědět vůbec. Taková povinnost neni nikde zakotvená. A proboha jaký rozhodnutí soudu bez přítomnosti žalobce a žalovanýho? Nedíváš se náhodou moc na televizi?
mě unavuješ.

sedyvkl tady ale rekl jednu podstatnou pravdu:
Amortizace, neboli korekce nakladu na opravu se provadi jen u POV.
U HAV se vyplaci vždy cen anovych a originalnich dilu, nehlede na stari auta a pocet najetych km. Casto se tak stane, ze starsi auto trefeny na predek s vyskocenejma pytlema spadne do totalky. Z myho pohledu a zkusenosti ani tohle neni problem, ci duvod se obavat ze (jak tady nekdo psal) dostanu od pojistovny hovno.
Ano, jsem pojistenej u nemecky pojistovny a jiz se mi to za poslednich 5 let nekolikrat vyplatilo ! Jezdim cca 30.000km rocne, auta mam obvykle v hodnote nepresahujici 250.000,- stary od 3 do 7 let. Havarku si platim mimochodem i na 13let stary auto, ktery je druhy v rodine. Proste kdyz s tim trefim prase nebo to liznu o strom, neresim kolik co kde stoji, hodim to do servisu, pujcim si nahradni a jedu dal. A kdyz by me naboural klient Triglavu, Hasicsky poj. nebo Slavie, vse resim se SVOU pojistovnou (z HAVarky bez amortizace) a nenecham na svoje auto sahnout servisem kterej mi je doporucen, ale kterej JA si vyberu ! (o bonusy v techto pripadech neprichazim, protoze formou regresu si moje pojistovna vymuze z pojistovny vinika vsechno).
Amortizace, neboli korekce nakladu na opravu se provadi jen u POV.
U HAV se vyplaci vždy cen anovych a originalnich dilu, nehlede na stari auta a pocet najetych km. Casto se tak stane, ze starsi auto trefeny na predek s vyskocenejma pytlema spadne do totalky. Z myho pohledu a zkusenosti ani tohle neni problem, ci duvod se obavat ze (jak tady nekdo psal) dostanu od pojistovny hovno.
Ano, jsem pojistenej u nemecky pojistovny a jiz se mi to za poslednich 5 let nekolikrat vyplatilo ! Jezdim cca 30.000km rocne, auta mam obvykle v hodnote nepresahujici 250.000,- stary od 3 do 7 let. Havarku si platim mimochodem i na 13let stary auto, ktery je druhy v rodine. Proste kdyz s tim trefim prase nebo to liznu o strom, neresim kolik co kde stoji, hodim to do servisu, pujcim si nahradni a jedu dal. A kdyz by me naboural klient Triglavu, Hasicsky poj. nebo Slavie, vse resim se SVOU pojistovnou (z HAVarky bez amortizace) a nenecham na svoje auto sahnout servisem kterej mi je doporucen, ale kterej JA si vyberu ! (o bonusy v techto pripadech neprichazim, protoze formou regresu si moje pojistovna vymuze z pojistovny vinika vsechno).
Jinak ano lhůty jsou: Na předžalobní upomínku ze strany poškozeného má možnost pojišťovna zareagovat 10 dní po tom může poškozený podat návrh k soudu s podklady o krácení na soud který rozhodne a vydá soudní příkaz k úhradě.Na ten má pojišťovna 7 dní pokud neuhradí má měsíc na to aby neuhrazení a příkaz napadla a odvolala se k danému soudu který již před tím vydal soudní příkaz k úhradě. Po té většinou trvá 2-4 měsíce než soud nařídí jednalní za účasti obou stran kde pojišťovns musí odůvodnit své odvolání a většinou ten důvod není oprávněný díky opoře ÚS. A druhá věc víník nehody který je řádně pojištěný je chráněný svou pojišťovnou která má povinost zaplatit veškerou škodu kterou on způsobil provozem svého vozu. To i v připadě řízení pod vlivem alkoholu akorát že to co za něj zaplatí může potom vymáhat po něm ale poškozenému musí krýt ona. Ano pokud tě pojišťovna viníka krátí o amortizaci můžeš si vybrat koho budeš žalovat jestli pojišťovnu nebo viníka ale ten defakto k žalobě nechá soudem připojit svou pojišťovnu která se zavázala sepsáním zákoného pojištěni s žalovaným jeho škody v plné výši hradit bez jskékoliv spoluučasti. Něco jiného je pokud je škoda vyšší než strop zákoného pojištění a jsou asi tři ulrovně 10,50 a 100 milionů. Měj se.
DíkJirke píše:sedyvkl tady ale rekl jednu podstatnou pravdu:
Amortizace, neboli korekce nakladu na opravu se provadi jen u POV.
U HAV se vyplaci vždy cen anovych a originalnich dilu, nehlede na stari auta a pocet najetych km. Casto se tak stane, ze starsi auto trefeny na predek s vyskocenejma pytlema spadne do totalky. Z myho pohledu a zkusenosti ani tohle neni problem, ci duvod se obavat ze (jak tady nekdo psal) dostanu od pojistovny hovno.
Ano, jsem pojistenej u nemecky pojistovny a jiz se mi to za poslednich 5 let nekolikrat vyplatilo ! Jezdim cca 30.000km rocne, auta mam obvykle v hodnote nepresahujici 250.000,- stary od 3 do 7 let. Havarku si platim mimochodem i na 13let stary auto, ktery je druhy v rodine. Proste kdyz s tim trefim prase nebo to liznu o strom, neresim kolik co kde stoji, hodim to do servisu, pujcim si nahradni a jedu dal. A kdyz by me naboural klient Triglavu, Hasicsky poj. nebo Slavie, vse resim se SVOU pojistovnou (z HAVarky bez amortizace) a nenecham na svoje auto sahnout servisem kterej mi je doporucen, ale kterej JA si vyberu ! (o bonusy v techto pripadech neprichazim, protoze formou regresu si moje pojistovna vymuze z pojistovny vinika vsechno).

už jsem si tak nějak poradil
ten díl co na něj ukazuje šipka našel jsem ho za 2000 Kč na některých eshopech a taky za tisíc tak by mě zajímalo jestli tam mám dát ten za 1000 nebo jestli je lepší dát ten dražší, zase takovej rozdíl v tý oceli nebude ne?
ty žaluzie s plastama jsem nenašel vůbec tak to asi z vrakáče, nový by to asi stejně byla nesmysl cena
ten díl co na něj ukazuje šipka našel jsem ho za 2000 Kč na některých eshopech a taky za tisíc tak by mě zajímalo jestli tam mám dát ten za 1000 nebo jestli je lepší dát ten dražší, zase takovej rozdíl v tý oceli nebude ne?
ty žaluzie s plastama jsem nenašel vůbec tak to asi z vrakáče, nový by to asi stejně byla nesmysl cena
- Přílohy
-
- BMWkl2.jpg (162.79 KiB) Zobrazeno 516 x
To nebyla hádka, jen výměna názorů. Z mý strany to nebylo nic ve zlym.
sedyvlk tu napsal několik dobrých věcí a několik nesmyslů. Na těch nesmyslech si trvá, tak neni co řešit. Bohužel je tu ale pak splácáno několik věcí dohromady.
Když se jedná o POV, tak spor vedeš s tím, kdo ti způsobil škodu.
Když je to HP, tak případný spor vedeš s pojišťovnou.
U POV:
existuje rozhodnutí NS, které znemožňuje amortizaci (není nezákonná, ale to je jen slovíčkaření). Bohužel není nikde stanoveno, jaká kvalita dílů se musí do kalkulace započítat. Tady je potřeba rozlišit jestli je škoda likvidována rozpočtem, nebo opravou. Já mám zkušenost pouze s rozpočtem. Zkusili amortizaci, tak jsem je vyvedl z omylu. Tak napočítali díly z ceníku kellyny. Povětšinou starline a podobný nejlevnější sračky. Na škodě kolem 20 tis. jsem dostal navíc pár stovek. Vycházeli ze seznamu výbavy dle vin. Dal jsem to právníkům a řekli mi, že bych musel prokázat, že kvalita nových neznačkových dílů je horší, než ty původní. Kdybych měl takový znalecký posudek, tak bych mohl podat žalobu na viníka nehody a požadovat po něm uhrazení škody. Tuto škodu bych musel prokázat (viz. výše).
Co se týká odkazu na ty dvě super společnosti nacpaný těmi nejlepšími právníky, kteří se specializují na POV a HP. Tak tahle myšlenka je fakt úsměvná. V těchle společnostech píšou ty dopisy brigádníci a úředních bez právního vzdělání. Jdou to jen šablony, kam se vyplní jméno a adresa. K případnýmu soudu v naprostý většině případů chodí čerství absolvnti bez praxe. Lepšího právníka si člověk musí připlatit (pouze DAS). Někde v pozadí je nějaký průměrný právník, který to snad dozoruje. Ti lepší právníci pracují v renomovaných právních kancelářích a nebo je vlastní. Ti maličko horší pracují v podnikovém právu a ti nejprůměrnější se hromadí na zaměstnanecký smlouvy v podobných institucích. Tyhle firmy vycházejí z pravděpodobnosti. Prostě jim stačí, že vyhrají majoritní většinu sporů.
amortizace.cz si navíc jen vybírá případy, kdy to je skoro jistý.
Já jsem o DAS kdysi taky uvažoval. Stačilo mi s nima jedno jednání. I když mě právní služby (moje soukromý) ročně stojí teď už jen cca 50 tis., tak jsem rád, že spolupracuji s opravdu dobrou právní kanceláří. Do rizikových sporů se neženeme a ostatní jsme všechno zatim vyhráli.
Kdo to dočetl až sem, ať přijme mou omluvu za zaplevelení vlákna. Úplně to s tím nesouvisí. Věřte, že na téma soudních sporů kolem pojištění už se vyjadřovat nebudu. V zásadě ať si na to každej přijde klidně sám. Já jsem naštěstí nikdy neboural a poškozený jsem byl jen jednou. Při najetých 40 - 60 tis. ročně to považuji za úspěch. Cestování bez bouraček současně přeju i vám.
sedyvlk tu napsal několik dobrých věcí a několik nesmyslů. Na těch nesmyslech si trvá, tak neni co řešit. Bohužel je tu ale pak splácáno několik věcí dohromady.
Když se jedná o POV, tak spor vedeš s tím, kdo ti způsobil škodu.
Když je to HP, tak případný spor vedeš s pojišťovnou.
U POV:
existuje rozhodnutí NS, které znemožňuje amortizaci (není nezákonná, ale to je jen slovíčkaření). Bohužel není nikde stanoveno, jaká kvalita dílů se musí do kalkulace započítat. Tady je potřeba rozlišit jestli je škoda likvidována rozpočtem, nebo opravou. Já mám zkušenost pouze s rozpočtem. Zkusili amortizaci, tak jsem je vyvedl z omylu. Tak napočítali díly z ceníku kellyny. Povětšinou starline a podobný nejlevnější sračky. Na škodě kolem 20 tis. jsem dostal navíc pár stovek. Vycházeli ze seznamu výbavy dle vin. Dal jsem to právníkům a řekli mi, že bych musel prokázat, že kvalita nových neznačkových dílů je horší, než ty původní. Kdybych měl takový znalecký posudek, tak bych mohl podat žalobu na viníka nehody a požadovat po něm uhrazení škody. Tuto škodu bych musel prokázat (viz. výše).
Co se týká odkazu na ty dvě super společnosti nacpaný těmi nejlepšími právníky, kteří se specializují na POV a HP. Tak tahle myšlenka je fakt úsměvná. V těchle společnostech píšou ty dopisy brigádníci a úředních bez právního vzdělání. Jdou to jen šablony, kam se vyplní jméno a adresa. K případnýmu soudu v naprostý většině případů chodí čerství absolvnti bez praxe. Lepšího právníka si člověk musí připlatit (pouze DAS). Někde v pozadí je nějaký průměrný právník, který to snad dozoruje. Ti lepší právníci pracují v renomovaných právních kancelářích a nebo je vlastní. Ti maličko horší pracují v podnikovém právu a ti nejprůměrnější se hromadí na zaměstnanecký smlouvy v podobných institucích. Tyhle firmy vycházejí z pravděpodobnosti. Prostě jim stačí, že vyhrají majoritní většinu sporů.
amortizace.cz si navíc jen vybírá případy, kdy to je skoro jistý.
Já jsem o DAS kdysi taky uvažoval. Stačilo mi s nima jedno jednání. I když mě právní služby (moje soukromý) ročně stojí teď už jen cca 50 tis., tak jsem rád, že spolupracuji s opravdu dobrou právní kanceláří. Do rizikových sporů se neženeme a ostatní jsme všechno zatim vyhráli.
Kdo to dočetl až sem, ať přijme mou omluvu za zaplevelení vlákna. Úplně to s tím nesouvisí. Věřte, že na téma soudních sporů kolem pojištění už se vyjadřovat nebudu. V zásadě ať si na to každej přijde klidně sám. Já jsem naštěstí nikdy neboural a poškozený jsem byl jen jednou. Při najetých 40 - 60 tis. ročně to považuji za úspěch. Cestování bez bouraček současně přeju i vám.
Teddy jak jsem napsal a to nekecám 3 x nehoda 3x řešeno rozpočtem 3x vymáhaný nedoplatek vypočítaný dle origo dílů i když se dělají v druhovýrobě. A vše úspěšně vymoženo KOOP. Po každé jiná pojišťovna. Věř nevěř nikdo tě nemůže nutit si dát na auto díl který neodpovídá kvalito originálnímu dílu což je jasné že neodpovídá. Už to nebudu dál zde pitvat píšu pravdu ze své zkušenosti. Ano pravdou je že KOOP si z vymožené částky nechá 20% ale nemít nic nebo ze 40k dostat 32 k se mi zdá schůdné.Teddy píše:To nebyla hádka, jen výměna názorů. Z mý strany to nebylo nic ve zlym.
sedyvlk tu napsal několik dobrých věcí a několik nesmyslů. Na těch nesmyslech si trvá, tak neni co řešit. Bohužel je tu ale pak splácáno několik věcí dohromady.
Když se jedná o POV, tak spor vedeš s tím, kdo ti způsobil škodu.
Když je to HP, tak případný spor vedeš s pojišťovnou.
U POV:
existuje rozhodnutí NS, které znemožňuje amortizaci (není nezákonná, ale to je jen slovíčkaření). Bohužel není nikde stanoveno, jaká kvalita dílů se musí do kalkulace započítat. Tady je potřeba rozlišit jestli je škoda likvidována rozpočtem, nebo opravou. Já mám zkušenost pouze s rozpočtem. Zkusili amortizaci, tak jsem je vyvedl z omylu. Tak napočítali díly z ceníku kellyny. Povětšinou starline a podobný nejlevnější sračky. Na škodě kolem 20 tis. jsem dostal navíc pár stovek. Vycházeli ze seznamu výbavy dle vin. Dal jsem to právníkům a řekli mi, že bych musel prokázat, že kvalita nových neznačkových dílů je horší, než ty původní. Kdybych měl takový znalecký posudek, tak bych mohl podat žalobu na viníka nehody a požadovat po něm uhrazení škody. Tuto škodu bych musel prokázat (viz. výše).
Co se týká odkazu na ty dvě super společnosti nacpaný těmi nejlepšími právníky, kteří se specializují na POV a HP. Tak tahle myšlenka je fakt úsměvná. V těchle společnostech píšou ty dopisy brigádníci a úředních bez právního vzdělání. Jdou to jen šablony, kam se vyplní jméno a adresa. K případnýmu soudu v naprostý většině případů chodí čerství absolvnti bez praxe. Lepšího právníka si člověk musí připlatit (pouze DAS). Někde v pozadí je nějaký průměrný právník, který to snad dozoruje. Ti lepší právníci pracují v renomovaných právních kancelářích a nebo je vlastní. Ti maličko horší pracují v podnikovém právu a ti nejprůměrnější se hromadí na zaměstnanecký smlouvy v podobných institucích. Tyhle firmy vycházejí z pravděpodobnosti. Prostě jim stačí, že vyhrají majoritní většinu sporů.
amortizace.cz si navíc jen vybírá případy, kdy to je skoro jistý.
Já jsem o DAS kdysi taky uvažoval. Stačilo mi s nima jedno jednání. I když mě právní služby (moje soukromý) ročně stojí teď už jen cca 50 tis., tak jsem rád, že spolupracuji s opravdu dobrou právní kanceláří. Do rizikových sporů se neženeme a ostatní jsme všechno zatim vyhráli.
Kdo to dočetl až sem, ať přijme mou omluvu za zaplevelení vlákna. Úplně to s tím nesouvisí. Věřte, že na téma soudních sporů kolem pojištění už se vyjadřovat nebudu. V zásadě ať si na to každej přijde klidně sám. Já jsem naštěstí nikdy neboural a poškozený jsem byl jen jednou. Při najetých 40 - 60 tis. ročně to považuji za úspěch. Cestování bez bouraček současně přeju i vám.
nebudu se zastávat nikoho, ale přihodím si další polínko od ohně... :-D Jak jsem tady psal dříve, ÚS vyřkl precedens, že pojišťovny nemají nárok na aplikaci amortizace. Nebylo tím řečeno, že je amortizace nezákonná, ale znamenáto, že pokud to pojišťovna zkusí, klidně ji můžete dát k soudu a soud by měl rozhodnout ve váš prospěh. Co jsem se bavil s právníkem, většinou to je tak, že pokud pojišťovna to zkusí a pokud se ozveš nebo Tvůj právník dorovnávají to. Samozřejmě asi také záleží na pojišťovně.
Osobní zkušenost mám takovou, že jsem měl nehodu, byl jsem poškozený. Dostal jsem náhradní Octavii a pak protože se BMW nemělo ani po měsíci na dodání dílů, začal jsem to řešit na úrovni vedení BMW ČR. Rázem jsem dostal místo pochcávky novou 320i. Byl jsem cca 2 měsíce bez auta. Na auto se dali jen nové díly (nárazník, blatník a pár ptákovin) + lak obou názarníků a boku auta. Celková částka opravdy i s pronájmem byla 89tis. s tím, že pojišťovna zaplatila 10 dní půjčovného, které odhadl znalec při posuzování opravy. Zbytek šlo na vrub BMW...
Osobní zkušenost mám takovou, že jsem měl nehodu, byl jsem poškozený. Dostal jsem náhradní Octavii a pak protože se BMW nemělo ani po měsíci na dodání dílů, začal jsem to řešit na úrovni vedení BMW ČR. Rázem jsem dostal místo pochcávky novou 320i. Byl jsem cca 2 měsíce bez auta. Na auto se dali jen nové díly (nárazník, blatník a pár ptákovin) + lak obou názarníků a boku auta. Celková částka opravdy i s pronájmem byla 89tis. s tím, že pojišťovna zaplatila 10 dní půjčovného, které odhadl znalec při posuzování opravy. Zbytek šlo na vrub BMW...
AKTUALIZACE VŠECH MAPOVÝCH PODKLADŮ (MKx/CCC/CIC/CIC-HIGH), FSC KÓDY VČETNĚ LIFETIME A ROZUZMNÉ CENY

E65 730d
E61 530xd - stolen
E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex

E65 730d
E61 530xd - stolen

E32 730i V8 - ex
E32 735i - ex
E32 730i - ex
S půjčením auta je to složité. Spočítá se jak dlouho trvá oprava podle tabulek a pokud si dáš opravit auto jiného než smluvního servisu pojišťovny a dojde k nějakému prodlení ze strany servisu tak tě pojišťovna pošle k šípku u totální škody máš nárok pouze na to že auto v momentě kdy ti pojišťovna oznámí že se jedná o totální škodu musíš auto vrátit a nikoho nezajímá že ti škodu vyplatila až třeba za 14 dní.hurvajs77 píše:nebudu se zastávat nikoho, ale přihodím si další polínko od ohně...Jak jsem tady psal dříve, ÚS vyřkl precedens, že pojišťovny nemají nárok na aplikaci amortizace. Nebylo tím řečeno, že je amortizace nezákonná, ale znamenáto, že pokud to pojišťovna zkusí, klidně ji můžete dát k soudu a soud by měl rozhodnout ve váš prospěh. Co jsem se bavil s právníkem, většinou to je tak, že pokud pojišťovna to zkusí a pokud se ozveš nebo Tvůj právník dorovnávají to. Samozřejmě asi také záleží na pojišťovně.
Osobní zkušenost mám takovou, že jsem měl nehodu, byl jsem poškozený. Dostal jsem náhradní Octavii a pak protože se BMW nemělo ani po měsíci na dodání dílů, začal jsem to řešit na úrovni vedení BMW ČR. Rázem jsem dostal místo pochcávky novou 320i. Byl jsem cca 2 měsíce bez auta. Na auto se dali jen nové díly (nárazník, blatník a pár ptákovin) + lak obou názarníků a boku auta. Celková částka opravdy i s pronájmem byla 89tis. s tím, že pojišťovna zaplatila 10 dní půjčovného, které odhadl znalec při posuzování opravy. Zbytek šlo na vrub BMW...