Stránka 2 z 2

Napsal: ned 21.12.2014 13:37
od martingrif
lukas535d píše:Mam r.v.2005 200kW a najeto uz ma 378000Km. Stalo se mi i ze to nepreradilo i kdyz auto melo vykon a vysoke otacky na vetsi rychlost. Mam obavy ze bude v haji jak prevodovka tak i turbiny. Vi nekdo kde se daji sehnat nejlevneji nova turba??? Z repasovanych turbin uz mam obavy, s tim jsem si nabehl nekolikrat za sebou na jinem aute. Kde delaji kvalitni repas prevodovky???? Zna nekdo nejakeho opravdu dobreho mechanika na BMW v Olomouckem kraji??? dekuji za rady.
zkus nejprve prohlédnout tohle

http://bmwklub.cz/modules.php?name=Foru ... c&t=141499

Napsal: ned 21.12.2014 20:13
od bartpt
Sise jsem to měl na e39, ale skubalo to mezi 1500-2000.
Přehození ventilu ovladani turba i EGR a beze zmeny.
Výměna ojeje v převodovce take beze změny.
Po dvou měsících mi převodovka začala hucet a po 10km vyhodila chybu po dalsich 5km přestala řadit.
Do té doby žádné chyby nic nehlásilo kromě te regulace turba.
Po opravě převodovky auto neškube..

Napsal: pon 22.12.2014 18:04
od Pazdi
co té převodovce bylo?

Napsal: pon 22.12.2014 21:45
od Filozof
Měnil se v převodovce olej dle předpisů ? Nestálo se v kopci jen na P ?
Neřadilo se R a D a změna ještě za jízdy ? ono to vše oddělává pomalu převodovku. Ale repas skoro ve 400k+ má nárok každá převodovka.

Jen by mě to zajímalo třeba špatné chování či původní olej mohl být tím zlomem kdy šla převodovka do šípku.